Režim ,,Sport" u DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Jestli jde o kondom nic moc..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Já bych to až tak nedramatizoval. Nějaké razy se tam určitě přenáší o tom žádná.ale jak jsem psal. Nikde není dány interval smrti setrvaku,klikovky apod. Zrovna ten setrvaku odejde lidem po 100tkm,tak odejde lidem na 300tkm. A jestli ho menis na 180tkm díky DSG s "podtacenim" motoru při jízdě po městě se zarazenou 5° a 1400ot/min,nebo na 200tkm s Skem a 3° a 2000ot/min je dle mého nesmerodatny. Teda pokud nejezdís po Brně. Tam to je očistec. Zlatá Praha.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Přesně to si myslím taky. Je to prasarna to po meste dusit na D. Fakt je lepsi S nebo manualni rezim, pripadne padla.motorpower píše:To přeřazení zdržuje, a je nepříjemné. Motor trpí tím, že po městě jsou díry a výtluky a při malé rychlosti se díky nízké dynamice přenášejí rázy od vozovky až na klikovou hřídel. A trpí vše co je po cestě, tj . převodovka, zuby , spojky, poloosy atd.
A já sám DSG naštěstí nemám.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Režim ,,Sport" u DSG
ty to nějak zbytečně hrotíš tu debatu, už se na to vy.ser a nech na zvážení každého jak jezdí se svým autem
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Klidne to tady hrotit budu Od toho je diskuzni forum VWCLUB...
Je to muj nazor...
Jinac samozrejmne at si kazdy jezdi podle sveho uvazeni ...
Je to muj nazor...
Jinac samozrejmne at si kazdy jezdi podle sveho uvazeni ...
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Režim ,,Sport" u DSG
zlatej manuál
- Widlajz
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.08.2017 13:02
- Bydliště: Slaný
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Jak řadí DSG mi přijde naprosto v pohodě...
Režim "S" je dle mého nepoužitelný hlavně ve městě...
A manuální režim? Tak na co jsem si kupoval automat?
Toť asi tak vše.
Režim "S" je dle mého nepoužitelný hlavně ve městě...
A manuální režim? Tak na co jsem si kupoval automat?
Toť asi tak vše.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Velmi záleží na konkrétních podmínkách, naftě, silnici, zatížení, kolech, motoru, typu DSG, takže někdy to není vše paušální.
Nemá smysl na každé křižovatce ředit neutrál, ale když víš, že budeš stát déle, třeba 2-3-4-5 minut tak není od věci dát N nebo P a když máš AutoHold aktivní tak pohoda.
Sníží to amortizaci DSG, poznáš to i na aktuální spotřebě, klesne odpor v převodovce.
Prakticky každá nová generace DSG má víc a víc zpřevodováno do těžkého převodu k vůli spotřebě a malým otáčkám=emisím a čím mladší generaci máš, tím víc je nutné jezdit na S
Hlavně poslední generace dnes vyráběná.
V předchozí to bylo trošku méně markantní a kdysi dávno to bylo fakt sport a běžný režim. Dnes to je spíš Sport a normal je spíš Eko režim. A Eko režim je dneska ULTRA EKOnomický pro plnění testů spotřeby= malé CO2
Škubání je u sportu nejcitlivější, ale záleží na práci s plynem a taky na nastavení nejen DSG ale i na Drive Mode. Dokonce to škubání je nutné pro nejbleskovější řazení= akceleraci, to je jasné i u manuálu, ne? Tak čemu se divit u DSG.
Poslední DSG řadí i ve sportu okolo 2000otáček, to je celkem ještě brzy, ale lepší než v normálu, kdy řadí třeba při 1500ot i dřív. Záleží samo na podmínkách, někdy řadí až nad 4000, ale to je už snad jen při Launch Control To, že v ECO to řadí na hranici volnoběhu, to ani nezmiňuji, to je fakt jen na specifickou plynulou jízdu.
O setrvák bych se vůbec nestaral, to je absolutní prkotina v porovnání s motorem nebo převodovkou.
Hlavně bych se zaměřil na zkrácení intervalu oleje nejen v motoru každopádně vždy ale zejména v DSG při městském provozu, typicky denně hodinu zácpa do práce a hodinu z práce.
Nemá smysl na každé křižovatce ředit neutrál, ale když víš, že budeš stát déle, třeba 2-3-4-5 minut tak není od věci dát N nebo P a když máš AutoHold aktivní tak pohoda.
Sníží to amortizaci DSG, poznáš to i na aktuální spotřebě, klesne odpor v převodovce.
Prakticky každá nová generace DSG má víc a víc zpřevodováno do těžkého převodu k vůli spotřebě a malým otáčkám=emisím a čím mladší generaci máš, tím víc je nutné jezdit na S
Hlavně poslední generace dnes vyráběná.
V předchozí to bylo trošku méně markantní a kdysi dávno to bylo fakt sport a běžný režim. Dnes to je spíš Sport a normal je spíš Eko režim. A Eko režim je dneska ULTRA EKOnomický pro plnění testů spotřeby= malé CO2
Škubání je u sportu nejcitlivější, ale záleží na práci s plynem a taky na nastavení nejen DSG ale i na Drive Mode. Dokonce to škubání je nutné pro nejbleskovější řazení= akceleraci, to je jasné i u manuálu, ne? Tak čemu se divit u DSG.
Poslední DSG řadí i ve sportu okolo 2000otáček, to je celkem ještě brzy, ale lepší než v normálu, kdy řadí třeba při 1500ot i dřív. Záleží samo na podmínkách, někdy řadí až nad 4000, ale to je už snad jen při Launch Control To, že v ECO to řadí na hranici volnoběhu, to ani nezmiňuji, to je fakt jen na specifickou plynulou jízdu.
O setrvák bych se vůbec nestaral, to je absolutní prkotina v porovnání s motorem nebo převodovkou.
Hlavně bych se zaměřil na zkrácení intervalu oleje nejen v motoru každopádně vždy ale zejména v DSG při městském provozu, typicky denně hodinu zácpa do práce a hodinu z práce.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
amen
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG