Režim ,,Sport" u DSG

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Miro_CZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.10.2010 11:40
Bydliště: Přibyslav, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Miro_CZ »

S DSG jsem nikdy nejel, takže nevím jak se chová, jen mě zajímalo jaký otáčky už motoru vadí..

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od pohodarkajik »

Tofik píše:Kazdy si asi nejde to svoje, jak rezimy pouzivat, ale nam se osvedcilo pred samotnym predjizdenim prepnout na S rezim, auto si samo podradi a eliminuje se potom takovy ten pytel pri seslapnuti plynu. No a uz pri predjizdeni, radime zpet na D rezim. Takhle jsme spokojeni a myslim, ze je to i bezpecnejsi.
a co takhle proslapnout pedal az na podlahu, je tam poloha, ze kdyz to seslapnes poradne, ucitis jak povoli pedal a de jeste niz, v tu chvili by auto melo podradit at je tam S nebo D

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od KJirka »

hoši, nic ve zlim, ale jestli s tím nejezdíte, tak je to jen takový akademický kecání. Rád bych slyšel názor někoho, kdo s tím nejen jezdí, ale i tomu třeba fakt rozumí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Mishaw »

Já jezdím na manuální řazení s DSG. Je to pro mě mnohem přirozenější. Když dojedu na semafor, hodím zpět D a až se rozjedu, tak třeba od druhého stupně řadím už sám.
Mód S dávám před předjížděním, protože prodleva, než se sešlápne plyn a motor podřadí, je celkem dlouhá. A už během předjíždění dám zpět D nebo manuál :).
Nehledejte za tím vědu, každému co vyhovuje, ale D mód podle mě, dost podtáčí motor. Točit 1300ot. při jízdě 55km/h na 6 stupeň mi přijde nepřirozený, proto radši řadím sám.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od KJirka »

jo, díky, tohle jsem chtěl slyšet. To "déčko" má prostě naprosto nevhodně položený otáčky. Jezdit po městě v D režimu málem na volnožný točky mi přijde prostě jako zhovadilost.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Prochy01 »

Když to tady procitam, tak částečně ztrácím iluze o automatu, o kterým jsem si myslel že je v pohodě a že standardní režim "D" je defakto normální jízda jako s manuálem a "S" je takovy, že dřív podrazuje a déle točí :-/

Jestli se musí "pořád" kvedlat pákou, pak automat ztrácí smysl :-(
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od KJirka »

ale nemusí ! Komu to přijde normální, ať na to jezdí. Já ale pořád prostě šaltuju mezi D a S, abych alespoň nějak ty otáčky optimalizoval. Ale asi se budu muset naučit používat ty pádla, protože tohle fakt nejde.
Sakra, tady ale přece někdo říkal, že je to zase jen otázka softwaru, kterej tu DSG řídí a dá se přehrát. Je to tak ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Mishaw »

Kdepak, já na DSG nedám dopustit, úplně mi vyhovuje. Další auto bude opět s DSG, protože ten příplatek za pohodlí a rychlost řazení se, podle mě, vyplatí. :)
Je to otázka softwaru, myslím si, že v nových vozech VW má nastavený soft, aby jezdil co nejekologičtěji, tedy tak, aby točil co nejmíň otáček, ať to "ničí" motor nebo ne.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Prochy01 »

Do teď jsem taky na DSG slyšel jen chválu a každý kdo to jednou měl už zpátky manuál nechce :-) říkal jsem si, že další auto už bude s DSG.... tak díky za potvrzení, že DSG je v poho, a jako závěr si beru, že budu zřejmě už jen ze soucitu k autu hodně používat padla pod volantem :-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Mishaw »

No ze soucitu....Já nevím, nejsem v tomhle oboru nijak vzdělán, ale působí to na mě tak, že to ten motor podtáčí. Určitě ta převodovka ví, jaký kvalt kdy hodit, ale pro můj pocit radši točím o 200ot víc, než aby mi vibrovalo celý auto :) :)
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Jirka. »

Motoru vadí nízké otáčky při velkém zatížení, když jenom tak šmrdláš plyn tak 1200 ot. nevadí...
a když dáš plnej tak si DSG sama podřadí. To by jste už za chvíli mohli tvrdit že vadí i volnoběh.
Nevim jak komu ale mě teda auto s dsg nevibruje, to by muselo být podtočené při velkém zatížení což převodovka podřadí.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Kami3120
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1515
Registrován: 04.09.2010 19:52
Bydliště: Praha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Kami3120 »

Hele ona se dá i přepnou na sprtovní režim v D režimu, apoň se to tvrdí a buď kodování nebo dát do zapalování klíč a dvakrát na podlahu plyn, pak vytáhnout a startovat... Zkrátil jsem to, ale někde to tu bylo napsáno.. Každopádně jsem to pocítil asi jako když do nafty přileju aditivum.. Je pravda, že jsem to zkoušel jen na minulým DSG..

Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Lukas.cc »

Mé další auto bude určitě s DSG. Tydle převodovky jsou na úrovní Bmv, ale nehrabou se na ně vůbec, renaulty, citroeny a mnoho aut! Již od názvu S sport je jasné, že se jedná o sportovní vyšší otáčky. Pokud máte rádi vyšší otáčky, sportovní automat tak klidně S. Také na přdjíždění parádní S. Sešlapneš pedál, podřadí na 3ku. Jestli sklidníš otačky tak řadí jak u D. Akorát u D ta 6ka kopne při nižších otáčkach. Ale jinak DSG podřazuje paradně. I logicky řadí, pokud mu dám kotel tak mi podrží kvalt momentálni, a čeká na mě až pedál nechám v nějaké stejné poloze asi tak na sekundu pak tam nastrka i 3 kvalty. Jelikož ted jezdím s nakladním autem kde maximalni ot. jsou 1500. Tak si v Passatu připadám jak s 11litrem:p Já jsem nikdy motory nevytáčel do vysokých otáček. Proto D je parádni. Samosebou rád protáhnu pavučiny a řadím v manualu nebo na pádla.
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od Mishaw »

Kami3120 píše:Hele ona se dá i přepnou na sprtovní režim v D režimu, apoň se to tvrdí a buď kodování nebo dát do zapalování klíč a dvakrát na podlahu plyn, pak vytáhnout a startovat... Zkrátil jsem to, ale někde to tu bylo napsáno.. Každopádně jsem to pocítil asi jako když do nafty přileju aditivum.. Je pravda, že jsem to zkoušel jen na minulým DSG..
Musí se to dělat před každým startováním, nebo si to řj zapamatuje?
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Režim ,,Sport" u DSG

Příspěvek od KJirka »

jestliže jedu na D do kopce 70, zařazená šestka a lehce přes 1 200 otáček, tak mi to moc parádní nepřipadá. Nemůžu si pomoct. Sport režim jakžtakž chápu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“