Režim ,,Sport" u DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Režim ,,Sport" u DSG
no selskym rozumem....... kdyz bezi motor na volnobeh znamena to ze se podtaci? ne protoze nema zadnou zatez. Ja kdyz jedu po rovince, klidne ve meste a jedu 60km/h -/+ mam tam 6ku a 1100-1200ot tak mam seslapnuto tak na 5% plynovej pedal a neprijde mi ze by to pro motor byla nejak super velika zatez! ale jakmile seslapnu vic, nebo prijde kopec tak podradi......... prakticky okamzite klidne na 3ku. Ja si myslim, ze podtaceni je pro motor opravdu spatne v plne zatezi, kdyz nekdo u manualu necha ve stejne situaci sestku, zaslapne to az na podlahu a drzi to v takhle nizkych otackach. Ale naopak mi prijde ze to DSGcko se chova velice chytre v tehle "klidnych" rezimech jizdy.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
dkraft píše:no selskym rozumem....... kdyz bezi motor na volnobeh znamena to ze se podtaci? ne protoze nema zadnou zatez. Ja kdyz jedu po rovince, klidne ve meste a jedu 60km/h -/+ mam tam 6ku a 1100-1200ot tak mam seslapnuto tak na 5% plynovej pedal a neprijde mi ze by to pro motor byla nejak super velika zatez! ale jakmile seslapnu vic, nebo prijde kopec tak podradi......... prakticky okamzite klidne na 3ku. Ja si myslim, ze podtaceni je pro motor opravdu spatne v plne zatezi, kdyz nekdo u manualu necha ve stejne situaci sestku, zaslapne to az na podlahu a drzi to v takhle nizkych otackach. Ale naopak mi prijde ze to DSGcko se chova velice chytre v tehle "klidnych" rezimech jizdy.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
co se chceš na tom učit? Prostě to jen přešaltni doprava a kvedlej s pákou jako u manuáluKJirka píše:eště jsem se to nenaučil
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 10.05.2009 12:20
- Bydliště: Praha
Režim ,,Sport" u DSG
K tomu neni co dodat. Je to jak rikas.dkraft píše:no selskym rozumem....... kdyz bezi motor na volnobeh znamena to ze se podtaci? ne protoze nema zadnou zatez. Ja kdyz jedu po rovince, klidne ve meste a jedu 60km/h -/+ mam tam 6ku a 1100-1200ot tak mam seslapnuto tak na 5% plynovej pedal a neprijde mi ze by to pro motor byla nejak super velika zatez! ale jakmile seslapnu vic, nebo prijde kopec tak podradi......... prakticky okamzite klidne na 3ku. Ja si myslim, ze podtaceni je pro motor opravdu spatne v plne zatezi, kdyz nekdo u manualu necha ve stejne situaci sestku, zaslapne to az na podlahu a drzi to v takhle nizkych otackach. Ale naopak mi prijde ze to DSGcko se chova velice chytre v tehle "klidnych" rezimech jizdy.
- monteg
- Jezdec
- Příspěvky: 296
- Registrován: 07.10.2011 17:37
- Bydliště: Louny
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Nevím jak vám ale jedu na 6tku cca 60 - 70km 1100 - 1200ot. lehká noha vše v pořádku
Pak přidám aby auto zlehka zrychlovalo motor duní do cca 1400ot a pak je klid
Kdyby se dalo nějak upravit aby mi otáčky nepadali pod cca 1300 - 1400 tak by to bylo super
Takhle musím man. podřadit
Pak přidám aby auto zlehka zrychlovalo motor duní do cca 1400ot a pak je klid
Kdyby se dalo nějak upravit aby mi otáčky nepadali pod cca 1300 - 1400 tak by to bylo super
Takhle musím man. podřadit
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
To je přesně to, o co mi jdemonteg píše:Nevím jak vám ale jedu na 6tku cca 60 - 70km 1100 - 1200ot. lehká noha vše v pořádku
Pak přidám aby auto zlehka zrychlovalo motor duní do cca 1400ot a pak je klid
Kdyby se dalo nějak upravit aby mi otáčky nepadali pod cca 1300 - 1400 tak by to bylo super
Takhle musím man. podřadit
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- SCHROJF
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08.03.2013 07:39
- Bydliště: TT,PK
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Kto raz vyskusal DSGecko,si myslim,ze auto s manualom uz chciet nebude,ja mam uz druhe auto s automatikou (zena mala v USA Jettu GLI)a vyjadrim sa takto...rezim D pouzivam na 95% jazd,a je to na pokojnu,neagresivnu jazdu,ktora tym tu uz spomenutym podtacanim motora setri palivo.Rezim S pouzivam ked si chcem trosku uzit zabavnejsiu jazdu,v serpentinach,a samozrejme pri predbiehani,pretoze vyuziva vykonove rezervy motora.A manualny rezim tkz.Tiptronic som vyuzil snad tri krat,raz na jazdach na uzavretom okruhu,potom iba pri ukazovani ludom co vidia automatiku prvy raz na to,ze sa daju radit rychlostne stupne aj manualne.
Mk 6 Rabitt 1.2 TSI 7 DSG (united gray)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Režim ,,Sport" u DSG
no ja fakt nevim, asi se muzeme lisit v definici "zlehka zrychlovat", ale ja kdyz pridam, tak mi proste podradi! dneska cestou z prace budu pozorovat a pokusim se opravdu hodne zlehka........monteg píše:Nevím jak vám ale jedu na 6tku cca 60 - 70km 1100 - 1200ot. lehká noha vše v pořádku
Pak přidám aby auto zlehka zrychlovalo motor duní do cca 1400ot a pak je klid
Kdyby se dalo nějak upravit aby mi otáčky nepadali pod cca 1300 - 1400 tak by to bylo super
Takhle musím man. podřadit
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Souhlasim, mam DSG sice teprve pul roku, ale uz nikdy nechci znova manual! Clovek si pripada tak nejak "menecenej", kdyz musi na kazdym semaforu s necim kvrdlat a to vubec nemluvim o tom zbytecnym pedalu navic!SCHROJF píše:Kto raz vyskusal DSGecko,si myslim,ze auto s manualom uz chciet nebude,ja mam uz druhe auto s automatikou (zena mala v USA Jettu GLI)a vyjadrim sa takto...rezim D pouzivam na 95% jazd,a je to na pokojnu,neagresivnu jazdu,ktora tym tu uz spomenutym podtacanim motora setri palivo.Rezim S pouzivam ked si chcem trosku uzit zabavnejsiu jazdu,v serpentinach,a samozrejme pri predbiehani,pretoze vyuziva vykonove rezervy motora.A manualny rezim tkz.Tiptronic som vyuzil snad tri krat,raz na jazdach na uzavretom okruhu,potom iba pri ukazovani ludom co vidia automatiku prvy raz na to,ze sa daju radit rychlostne stupne aj manualne.
PS: na predjizdeni se mi osvedcili padla pod volantem, daji se pouzit kdykoliv i kdyz mas zarazene "D" takze si jenom jednim tuknutim podradim, predjedu a ono se to zase samo po chvilce prepne na automat.
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Režim ,,Sport" u DSG
dkraft píše:no ja fakt nevim, asi se muzeme lisit v definici "zlehka zrychlovat", ale ja kdyz pridam, tak mi proste podradi! dneska cestou z prace budu pozorovat a pokusim se opravdu hodne zlehka........monteg píše:Nevím jak vám ale jedu na 6tku cca 60 - 70km 1100 - 1200ot. lehká noha vše v pořádku
Pak přidám aby auto zlehka zrychlovalo motor duní do cca 1400ot a pak je klid
Kdyby se dalo nějak upravit aby mi otáčky nepadali pod cca 1300 - 1400 tak by to bylo super
Takhle musím man. podřadit
v režimu D ti to normalně podřadí při předjíždění? Jak to sakra děláš???:|
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
- Kami3120
- VWjunior
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 04.09.2010 19:52
- Bydliště: Praha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Slapne dle potřeby na plyn ne? Z sestky to hodi za tri a nic neresis.
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: Režim ,,Sport" u DSG
Když už jsme u toho...jak je na tom DSG s tímhle kickdownem? Zvládá podřazení o 2 a více stupňů v pohodě, nebo mu to vadí stejně jako starším verzím?Kami3120 píše:Slapne dle potřeby na plyn ne? Z sestky to hodi za tri a nic neresis.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Režim ,,Sport" u DSG
ať si kdo chce co chce říká, mě to D prostě moc neštimuje
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Režim ,,Sport" u DSG
[quote="Kami3120"]Slapne dle potřeby na plyn ne? Z sestky to hodi za tri a nic neresis.[/quote
mě podřadí S o na 3ku jak mu šlápnu. Ale v D nic:(
mě podřadí S o na 3ku jak mu šlápnu. Ale v D nic:(
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Režim ,,Sport" u DSG
No vidiš, takže vás postupně všechny přesvědčím, že to D stojí za h***o
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !