Úprava softwaru DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Úprava softwaru DSG
Tak jsem pátral, kde se dalo a získal jsem kontakt na údajně největšího tuzemskýho machra přes DSG. Na dotaz, jestli by uměl změnit SW ř.j. převodovky tak, aby řadila v jiných otáčkách, dostal jsem tuto odpověď :
Neupravuji SW nebo HW. Převodovky DSG jsou z důvodů exhalací as potřeby paliva postaveny tak, aby vyhovovali přísným předpisům. Pokud Vám (toho ale neznám) by někdo přeprogramoval ŘJ mohlo by se stát, že všechny ŘJ které dostávají informace po CANBASU by mohli dostávat špatné informace a tudíž by na vozidle se mohli objevovat chyby na jiných el. dílech a nebo vozidlo vůbec nebo špatně pojede.
Nejsem elektronik, takže se musíte zeptat jinde.
Dle sdělení mých známých techniků ve VW Kassel nedoporučují žádné změny do elektronické části DSG převodovky.
I.S
Uzavírám tak svoje snažení, potažmo diskuzi o tom, jestli to jde, kdo to umí apod.. Dle zahraničních zdrojů to zřejmě nějak jde, ale náklady a celkový problémy nejsou naprosto adekvátní dosaženýmu výsledku.
Neupravuji SW nebo HW. Převodovky DSG jsou z důvodů exhalací as potřeby paliva postaveny tak, aby vyhovovali přísným předpisům. Pokud Vám (toho ale neznám) by někdo přeprogramoval ŘJ mohlo by se stát, že všechny ŘJ které dostávají informace po CANBASU by mohli dostávat špatné informace a tudíž by na vozidle se mohli objevovat chyby na jiných el. dílech a nebo vozidlo vůbec nebo špatně pojede.
Nejsem elektronik, takže se musíte zeptat jinde.
Dle sdělení mých známých techniků ve VW Kassel nedoporučují žádné změny do elektronické části DSG převodovky.
I.S
Uzavírám tak svoje snažení, potažmo diskuzi o tom, jestli to jde, kdo to umí apod.. Dle zahraničních zdrojů to zřejmě nějak jde, ale náklady a celkový problémy nejsou naprosto adekvátní dosaženýmu výsledku.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Úprava softwaru DSG
Největší machr je asi Sixta ale přeprogramování asi nee.
Myslím že už jsem ti jednou posílal odkaz http://www.tdifun.cz" onclick="window.open(this.href);return false; píšou tam Programování aut.převodovky DSG DQ250 Cxx,Exx,Fxx..
tak se tam zkus zeptat, mladá má od funa chiplou fabku a moc velká spokojenost
Myslím že už jsem ti jednou posílal odkaz http://www.tdifun.cz" onclick="window.open(this.href);return false; píšou tam Programování aut.převodovky DSG DQ250 Cxx,Exx,Fxx..
tak se tam zkus zeptat, mladá má od funa chiplou fabku a moc velká spokojenost
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
no však to taky je I. Sixta . Za ten odkaz díky, zkusím se zeptat, ale nějak nevím, no. Tím nezpochybňuji jeho kvality, nicméně ani na kvalitní čip nemusím jezdit přes celou republiku.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava softwaru DSG
Už když jsem četl první věty, tak jsem si říkal, to je Sixta. Měl jsem se s nim čest bavit několikrát po telefonu a jednou osobně, bezva chlápek co tomu rozumí (nejenom DSG, obecně převodovky), ale spíš přes tu mechaničinu. Řešil jsem s nim co je potřeba ošetřit u DSG před výměnou setrváku.
Ale SW podle mě aspoň u benzína netřeba měnit a hlavně řeší to v nejhorším/nejlepším pádla. Nic víc není potřeba.
Ale SW podle mě aspoň u benzína netřeba měnit a hlavně řeší to v nejhorším/nejlepším pádla. Nic víc není potřeba.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
no ale přesně si se trefil do problému. Benzín má proti naftě plošší charakteristiku, Takže u nafty se stane přesně tohle : dupnu na plyn, zapojí se kickdown, DSG podřadí a motor poměrně impozantně zabere. Ovšem, když to držíš na podlaze, tak se motor vytáčí natolik vysoko, kde už prostě ta křivka Nm prudce klesá a místo dalšího zrychlení tam nastává jakýsi pytel a vadne to až do chvíle, kdy DSG přeřadí na vyšší stupeň. S pádly máš pravdu, ale proto jsem si DSG přeci nekupoval.
Proto taky má ten můj motor s DSG uvedenou docela mizernou hodnotu zrychlení, někde kolem 8,5 s. Když jsem si v létě udělal na letištní ploše soukromý testy, zjistil jsem, že při použití pádel se tato hodnota zlepší až na 7,3 s. A to už je rozdíl.
Proto taky má ten můj motor s DSG uvedenou docela mizernou hodnotu zrychlení, někde kolem 8,5 s. Když jsem si v létě udělal na letištní ploše soukromý testy, zjistil jsem, že při použití pádel se tato hodnota zlepší až na 7,3 s. A to už je rozdíl.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Úprava softwaru DSG
Nejlépe to řeší manual, řadí kdy přesně chceš.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Úprava softwaru DSG
motorpower píše:Nejlépe to řeší manual, řadí kdy přesně chceš.
KiMiK.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava softwaru DSG
no to je sice vtipný, ale pro mě manuál = dsg s pádly, plus pořád tu je ta možnost, že nemusíš na nic hrabat a jede to samo, což se kolikrát dost hodí
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
nojo, vtipálci. Ty wole, já se do toho Třebotova chystám jak do boje, tak tam už konečně musím zajet
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 30.09.2013 16:55
- Bydliště: Cerhovice
Re: Úprava softwaru DSG
Lehký OT k DSG - dvě otázky, co mne napadly i v jiných tématech:
1. Pádlama jde řadit i když ja zařazené D nebo S, nebo musí být +/-?
2. Když auto jede na tempomat, plachtění asi nehrozí, nebo z kopce ano?
Díky za vysvětlení těm, co ví nebo mají
1. Pádlama jde řadit i když ja zařazené D nebo S, nebo musí být +/-?
2. Když auto jede na tempomat, plachtění asi nehrozí, nebo z kopce ano?
Díky za vysvětlení těm, co ví nebo mají
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
mám a vím. Ad 1) nejde při D a S, ad 2) nehrozí
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 30.09.2013 16:55
- Bydliště: Cerhovice
Re: Úprava softwaru DSG
Díky. To plachtění mne tolik netrápí (nemám ho, občas placthím na N, ale na chuť jsem tomu nepřišel a rozumně využití mne nenapadá), ale podřazení pádlem při D by se občas na okresce hodilo; měl jsem za to, že třeba Audi to tak má.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava softwaru DSG
Coze? No jasne ze jde radit na D i S, k cemu by to pak bylo
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
ježiš, sorry, jasně že jo, blbě jsem si to přečet
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 30.09.2013 16:55
- Bydliště: Cerhovice
Re: Úprava softwaru DSG
Aha, díky. To je důvod je shánět. Zkusím tu pohledat, co je k tomu třeba.