Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Ahoj chtěl bych se zeptat, letos v létě jsem si začal všímat, že se čím dál častěji regeneruje DPF, tak každých 100-200 km, dříve to bylo tak po 300-400 ... asi už je dost plnej, uvažuji o tom vyčištění, nikoliv o odstranění, nemá někdo zkušennosti s nějakou společností, co tohle provádí a celkově nějaké názory na toto? děkuji předem za názory a za radu... ( je to 2.0 TDI PD BMP, rok 2006, najeto 135 tis)

Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Lukas.cc »

Nechával jsi už provést vypálení dpf přes diagnostiku? Když ti sepne regenerace tak auto jedeš prohnat?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Mě ještě jako kontrolka se nerozsvítila, jezdíme většinou dálky nebo takhle, žádné crcačky po městě a tak většinou regenerace proběhne úspěšně... spíš jako myslím, že ty intervaly regenerace jsou čím dál častější, jel jsem tuhle do Prahy sepla se mi regenerace když jsem vyjel a přijedu domu a zase, je to 100 km od nás do Phy...

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Čištění je víceméně podvod... prostě dokud funguje tak jezdi. Dávej si pouze pozor na jednu věc. pokud dojedeš a otáčky jsou zvýšené na 1000 a většinou sepnuté větráky , tak lehce ťukni do plynu...pokud otáčky nespadnou , tak probíhá regenerace, je potřeba nechat dokončit proces.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Proč je to podvod? já zase to nechci nechat vykuchat, bojím se neprojdu emisema jednou ... nn to nikdy nebyly otáčky tak vysoko, jsou normálně na tich 800-850 :)

Uživatelský avatar
RomanF
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 258
Registrován: 06.07.2009 21:50
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od RomanF »

Ahoj, proč by mělo být čištění podvod? To nechápu, mohl by ses rozepsat jak to myslíš?
To čištění, který jsem zažil před 4mi lety rozhodně podvod nebyl.
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Ať už to bylo kdekoliv a jakýmkoliv způsobem, vap či "sofistikovanější metody", vodičky, vyfukování atd, je DPF nefunkční. Nezaměňovat s tím, že nemáš problém. Ono profouknuté či proražené, nebo provrtané DPF v podstatě funguje bez problémů, rozhodně však emituje škodliviny jako odstraněné.
Kde jsi to nechal dělat, a kolik jsi najel??
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
RomanF
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 258
Registrován: 06.07.2009 21:50
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od RomanF »

Dělal to tady u nás jeden maník, jméno ani nevím ale dodám až k němu zase pojedu, čeká mě letos repete...
On mi to popisoval takhle: DPFko rozříznul a vypaloval autogenem, pak vapka, pak zase autogen, pak zase vapka (nevím kolik koleček takhle musel dát).... až to bylo ok, tak obal zavařil a bylo. Najel jsem na tom 200 tkm... a už mám teď zaneseno 100g, tak pomalu bude čas na druhý kolo čištění.
(emise 0, výfuk čistej, takže DPF je funkční!)
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Aha a proč teda říkaji, že zrenovujou DPF do 99% původního stavu a dávaji záruku na 100 tis km a nebo 3 roky ... ?

Tomasx1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 477
Registrován: 06.07.2012 20:35

Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Tomasx1 »

Ja dpf odstranil a emisema jsem prosel bez problemu....

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Honza 3c2 píše:Aha a proč teda říkaji, že zrenovujou DPF do 99% původního stavu a dávaji záruku na 100 tis km a nebo 3 roky ... ?
Na webu se dá říct ledacos.

To Roman, pokud je zanesení 100 a nesvítí je tam taky ochcávka :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Já s tim zajdu na diagnostiku a uvidim kolik bude gramů popela a uvidim, kdyžtak to nechám regenerovat přes diagnostiku, třeba se ten popel více vypálí, než běžnou regeneraci při jízdě a když to nepujde, asi to taky nechám odstranit, pač DPF a PD je blbá kombinace, tam ta regerace je o dost obtížnější, než u CR, nechápu proč si to nepřivstřikuje ve výfuku před DPF, je to totálně nevymšlené... tou regeneraci trpí vše, turbo, ředí se olej naftou...

Uživatelský avatar
RomanF
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 258
Registrován: 06.07.2009 21:50
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od RomanF »

Jasně a výfuk mi jezdí čistit asi v noci, abych na to nepřišel, že jo?
Ty seš dobrej vtipálek... :yahoo:

motorpower píše:
Honza 3c2 píše:Aha a proč teda říkaji, že zrenovujou DPF do 99% původního stavu a dávaji záruku na 100 tis km a nebo 3 roky ... ?
Na webu se dá říct ledacos.

To Roman, pokud je zanesení 100 a nesvítí je tam taky ochcávka :)
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Jirka. »

Nechci vám brát iluze ale co vím tak většina repasí funguje tak že se použije krtek do odpadů za 100kč+ horká vapka, zákazník vyplázne 10tkč a jede se dál. Netvrdím že to tak dělá každý ale naprostá většina ano.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Honza 3c2 píše:Já s tim zajdu na diagnostiku a uvidim kolik bude gramů popela a uvidim, kdyžtak to nechám regenerovat přes diagnostiku, třeba se ten popel více vypálí, než běžnou regeneraci při jízdě a když to nepujde, asi to taky nechám odstranit, pač DPF a PD je blbá kombinace, tam ta regerace je o dost obtížnější, než u CR, nechápu proč si to nepřivstřikuje ve výfuku před DPF, je to totálně nevymšlené... tou regeneraci trpí vše, turbo, ředí se olej naftou...
Nucená regenerace zkracuje životnost DPF... to je krok který se podniká až když svítí a nezhasne.
To Roman ...................hlavně když jsi spokojen.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“