Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Qido »

Rákosník se nám dobře vyloupnul! :-D

dobrmik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 16.10.2011 22:19
Bydliště: Rychnov

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od dobrmik »

kontrolka se mi nerozsvěcuje a jestli mi to kouří to nevím ale řekl bych že ne.laufy mám čisté jak dětská prdélka.
Znovu 3c 125kw highline

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od rakosnicek23 »

dobrmik píše:....laufy mám čisté jak dětská prdélka.

Jestli to měla bejt metafora tak se moc nepovedla :laugh: :cowb:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
rockton
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 30.10.2011 19:21

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od rockton »

Zdravím pánové, mám doma 14 dní starou T6 a mám problém s regenerací DPF, resp. s častou regenerací, mám najeto 1200 km a už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil, je to 2.0 TDI 75kw Euro6 Bluemotion, start stop, močovina...další věc je že má motor hrozně divnej zvuk, kolem 1900 otáček na čtyřku sou chvíle kdy to zní jak 20 let starý dukato, prostě to vyloženě nejtuje jak starej krám, taky se mi stává že motor cuká a syčí, oproti předchozímu transporteru T5 GP 2.0 TDI 103Kw je kultura chodu motoru uplně někde jinde (výkon nepočítám), je to prostě strašný a stydim se v tom někoho vozit...u předchozího transporteru se regenerace pouštěla tak po 700 km a žádný klepání, cukání ani syčení jsem neznal... kamarád říkal že to můžou být vstřik(y)...ale u fungl novýho auta? Další podivnost je, že když sem vyjížděl od prodejny tak dojezd na adblue to ukazovalo 7000 km a ted když sem ujel 1200 km to ukazuje dojezd 8000 km...docela zklamání z toho auta, o drnčení v interiéru, hlučnym podvozku a tom, že některý mouchy neodstranili ani po druhym faceliftu a 12 letech výroby, ani psát nebudu :sorry: obávám se že když pojedu na reklamaci tak se mi vysmějou že se jim nic neprojevilo, ale zase nechci čekat až se to zastaví...
T6 kombi, 2.0 TDI 75 kW
T5 GP kombi, 2.0 TDI 103 kW - prodáno

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od KJirka »

ad 1) ty na to nemáš záruku ?
ad 2) proč to řešíš tady, v sekci B6, B7, CC ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Guzmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2014 19:29
Bydliště: poblíž Prahy

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Guzmen »

Jestli jsi to koupil ve VW tak rozhodně reklamuj. Je tam stoprocentně něco špatně !
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion

Uživatelský avatar
TiberSeptim18
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 225
Registrován: 11.11.2013 15:03
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od TiberSeptim18 »

teekey píše:
moty píše:Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?
kontrolku souvisejici s regeneraci DPF nebo ucpanim jsem za 5 let svitit nevidel. To ze DPF regeneruje poznam:
- aktivní regenerace se spouští nejčastěji při jízdě ve městě v rozmezí rychlostí 30 – 80km/h
- hlučný chod motoru, vlivem změny vstřikování paliva pro dosažení vyšších teplot splodin
- v případě DSG převodovky, dochází k systematickému podřazování tak, aby bylo dosaženo neustále přibližně 2000ot/min
- v případě DSG převodovky, horší odezva na plynový pedál
- u starších vozů při zastavení nebo zpomalení dochází k prolínání spalin do kabiny (je cítit kouř)
Jak slapnes na brzdu tak se regenerace prerusi, spusti se zase pri dalsi jizde (s nejakou prodlevou).
Jako ze kdyz se mi spusti regenerace napr. pri prijezdu k domu, ze bych si udelal okrozni jizdu, aby se DPF vypalil? To asi ne :-)
Přesně :D Mi vždycky začně šašit před barákem a to říkám: Jojo tak určitě... zase příště :D
VW Passat 3C 2.0TDI 103 kW 2008 CBAB
VW Passat B8 2.0TDI 140 kW 2016 R-Line

moty
Člen klubu
Příspěvky: 39
Registrován: 01.06.2014 12:04

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od moty »

Tak pánové DPF z druhovýroby (MTS 1700058) vyměněn za použitý originál 3C0131765C koupen z NDR akorát ze slabší motorizace 104KW takže roura 55mm převařena na 60mm, po asi 450km zvýšené otáčky regenerace nedopadla na potřetí takže se rozsvítila kontrolka, napíchnul jsem to zatížení ukazovalo 41%, už to teda nehulilo jako u té druhovýroby ale normálně to klesalo a na 15% zatížení kontrolka zhasla tak jsem ještě jel pár kiláků na 4 asi 70sátkou a kleslo to na 3%. Jinak ještě taková malá poznámka ten DPF od MTS měl po ujetých asi 20000km čisťoučkou rouru jako novou
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007

moty
Člen klubu
Příspěvky: 39
Registrován: 01.06.2014 12:04

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od moty »

Jinak pro toho pána s tou T6 tak rozhodně reklamovat, jezdím firemnou T5 75kw 2.0TDI s DPF rok výroby 2014 a regeneraci ani nepoznám najeto 19000km jen to občas trochu smrdí ale jinak nic, a u blumoušen to musí fungovat na no tatataaa
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007

Uživatelský avatar
GeneHawkins
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od GeneHawkins »

rockton píše:... už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil,...
Jak tohle poznáš?

manesik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 370
Registrován: 01.05.2010 15:26
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od manesik »

po tý výměně DPF jsi dělal vyresetování VAGem? v přizpůsobení se zvolí výměna DPF a to udělá vynulování čítače zanesení. Já to ted zkusil a je tam 0gramů.
další věc co se dá udělat je kalibrace těch tlakových diferenčních čidel - zkusil sem taky pro jistotu :D

Jinak se mi zdá, že to je celý jen velká lumpárna. uroven zaneseni DPF se počítá (podle popsiku ve vagu) ze spotřeby, najetých km a nějakého koeficientu. Nevíš tedy nikdy přesně kolik popela v tom je.


ví někdo nějaké další detaily jak se počítá zanesení filtru? já jsem si totiž myslel že to je z toho rozdílu tlaku před filtrem a za filtrem ale podle všeho to tak není. budu sledovat uroven zaneseni dal ale vypada to ze to je jen obycejne pocitadlo.
moty píše:Tak pánové DPF z druhovýroby (MTS 1700058) vyměněn za použitý originál 3C0131765C koupen z NDR akorát ze slabší motorizace 104KW takže roura 55mm převařena na 60mm, po asi 450km zvýšené otáčky regenerace nedopadla na potřetí takže se rozsvítila kontrolka, napíchnul jsem to zatížení ukazovalo 41%, už to teda nehulilo jako u té druhovýroby ale normálně to klesalo a na 15% zatížení kontrolka zhasla tak jsem ještě jel pár kiláků na 4 asi 70sátkou a kleslo to na 3%. Jinak ještě taková malá poznámka ten DPF od MTS měl po ujetých asi 20000km čisťoučkou rouru jako novou

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od KJirka »

GeneHawkins píše:
rockton píše:... už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil,...
Jak tohle poznáš?
Jedině tak VAGem. Jinak mi taky není jasný, jak by to mohl někdo poznat za jízdy.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

moty
Člen klubu
Příspěvky: 39
Registrován: 01.06.2014 12:04

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od moty »

No to vyresetování jsem nedělal už jenom proto že bylo udělaný při výměně za ten z druhovýroby, ten byl úplně novej tam je to potřeba udělat, ale u tohoto jsem to nedělal protože byl z jetého auta a tam není jisté vůbec nic. Jako každopádně to počítadlo je jen informativný už se to tady řešilo podle toho bych to neřešil. Když jsem to auto koupil tak mě jeden "automechanik" ukecal že mám v DPF 67g popela a že nejlepší bude když ho vykucháme, prostě už vím že to byla hovadina byla to moje neznalost a blbost. Pokavaď tě nezlobí a nic se ti nerozsvítí tak to prostě neřeš!

Čest.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007

moty
Člen klubu
Příspěvky: 39
Registrován: 01.06.2014 12:04

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od moty »

Jo ještě to můžeš napíchnout na diag. a jezdit s tím svoje normální trasy a uvidíš jaké je aktuální zatížení, to znamená rozdíl tlaků na začátku a na konci DPF jestli se ti zaplňuje tvým stylem jízdy nebo vypaluje, to je jednoduchý to zkusit. Jinak když bude rozdíl tlaků vetší než 40% tak se ti automaticky zapne regenerace, to poznáš zvýšenými otáčkami kolem 1000/min.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak pro toho pána s T6.
1.Asi to nebyla dobrá koupě.
2.U T6 je jiný motor než má T5,trochu jiný zvuk, má totiž vodou chlazené saní,které nahrazuje klasický intercoler,který tam není.
Takže z turba to jde přímo do výměníku na saní a to je celý hliníkový a má to opravdu zvuk jak"starý ducáto".
3.Močovina bude čím dál tím větší problém,ale zase by měla být větší učinnost.
4.Všechny značky deklarují,že na jednu náplň Ad-blue najedeš 15-20tkm.Skutečnost je poloviční.Takže za chvíly žádné technické data uvaděná k autu nebudou reálná.Spotřeba,výkon,emise,...Bude to fikce. :laugh:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“