Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tak to si musel mít ještě po někom a měl si to ochcaný, kdybych to měl tak v hajzlu, tak to nežere 6.5, ale 8-9... ale každopádně to musím nechat projít diagnostikou a asi to nechat odstranit, i když když vidim od DPFtech tu renovaci a čtu ty recenze, tak by to mohlo jeste chvili vydržet třeba, kdybych to nechal renovovat ...
- jens355
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotýčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Za sebe, až na to přijde, buď koupim novej DPF nebo zkusim čištění ultrazvukem viz. odkaz. Když jsem koukal, jak to dokáže vyčistit turbo, bude to určitě fungovat a snad bez poškození filtru, zatím ale bez osobní zkušenosti...
http://turboservisplzen.webnode.cz/dpf-fap/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://turboservisplzen.webnode.cz/dpf-fap/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Já koukal na tohle ... :
http://www.dpf-tech.cz/video-renovace-f ... castic-dpf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dpf-tech.cz/video-renovace-f ... castic-dpf" onclick="window.open(this.href);return false;
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Pěkná teorieHonza 3c2 píše:Já koukal na tohle ... :
http://www.dpf-tech.cz/video-renovace-f ... castic-dpf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale proč ne, však je potřeba, aby to pár lidí zkusilo a ostatní pak věděli, jestli je to jen věšení bulíků na nos nebo realita.
Zkoušel si někdy čistit třeba starý kamna, od popela a připálených usazenin? A to je o trochu jiných rozměrech, než je mřížka uvnitř DPF.
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
...zpětný sukční systém...
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tuším tam ukrajince šťourajícího drátem....na vlastní oči to nikdo neviděl. Tahle metoda může fungovat když to někdo ucpe v 50tis. Jinak všechny jsou většinou rozpadlé. Dále to může fungovat u PSA protože mají DPF zvlášť. Ale pokud to kvalitou odpovídá sw co produkují a sváry co jsem viděl zvenku, tak potěš pánbůh..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Já to nechtěl psát tak přímo, abych nevyvolával nějaký flame, taky jsem si všimnul, že je to stejnej člověk co má další web s úpravama.motorpower píše:Tuším tam ukrajince šťourajícího drátem....na vlastní oči to nikdo neviděl. Tahle metoda může fungovat když to někdo ucpe v 50tis. Jinak všechny jsou většinou rozpadlé. Dále to může fungovat u PSA protože mají DPF zvlášť. Ale pokud to kvalitou odpovídá sw co produkují a sváry co jsem viděl zvenku, tak potěš pánbůh..
Navíc si myslím, že za těch 10 tkč, co za to chtějí, seženeš spoustu lepších úpravců.
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Když jsem si pročetl ty stránky o dpf/fap tak upřímně jsem zmatený.
-dá se to na místě vypálit na volnoběh?
Mám dsg a někdy se mi stáva že při jízdě v 55km/h mám normálně 5 ale někdy 4 to je seplá regenerace pokud se nepletu.
Podle výkonu to nepoznám ale taky se stáva po zahřáti má na volnoběh skoro 1000ot to je aktivní regenerace - ukončena?
Zvuky divné praskáni, svištění.
Napadlo mě zarazit na volnoběh pedál do podlahy s zaplým esp na 2500ot asi 10min pořad svištěni - takže regenerace probíha?
Pak neco cvaklo motor stichnul a už normální ot.
Co to znamená? Pomohu tomu na volnoběch dát ty otáčky na 2500ot a čekat až to přestane? Určitě je kravina vypnout motor, tak mu aspon tak pomůžu?? Ale dpfko potřebuje zátěž na vypalení určitě?
-dá se to na místě vypálit na volnoběh?
Mám dsg a někdy se mi stáva že při jízdě v 55km/h mám normálně 5 ale někdy 4 to je seplá regenerace pokud se nepletu.
Podle výkonu to nepoznám ale taky se stáva po zahřáti má na volnoběh skoro 1000ot to je aktivní regenerace - ukončena?
Zvuky divné praskáni, svištění.
Napadlo mě zarazit na volnoběh pedál do podlahy s zaplým esp na 2500ot asi 10min pořad svištěni - takže regenerace probíha?
Pak neco cvaklo motor stichnul a už normální ot.
Co to znamená? Pomohu tomu na volnoběch dát ty otáčky na 2500ot a čekat až to přestane? Určitě je kravina vypnout motor, tak mu aspon tak pomůžu?? Ale dpfko potřebuje zátěž na vypalení určitě?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12.10.2012 19:53
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Je to tak ako pises. Ak mas CR motor tak na mieste nieje problem.
DSG radi neskor pocas regeneracie a ked zastavis tak mas otacky cca 1000. Ked zastavis je dobre nechat motor bezat az kym otacky neklesnu. Ale pridavat tomu plyn je zbytocne, skusal som to a neskrati sa to nejak podstatne. Raz za cas tomu pridam ale to len tak pre pocit
U CR to pekne vypali aj ked stojis, pozeral som po takejto "stojacej" regeneracii cez vag zanesenie a bolo to pekne na 0. S CR motorom to netreba moc riesit, len ak to prebieha tak nevypinaj motor nech sa to pekne dokonci. Ale aj ked vypnes, (stalo sa mi omylom) tak po nastartovani a dosiahnuti potrebnej teploty regeneracia pokracuje, avsak myslim si ze to moze trochu skodit DPF.
DSG radi neskor pocas regeneracie a ked zastavis tak mas otacky cca 1000. Ked zastavis je dobre nechat motor bezat az kym otacky neklesnu. Ale pridavat tomu plyn je zbytocne, skusal som to a neskrati sa to nejak podstatne. Raz za cas tomu pridam ale to len tak pre pocit
U CR to pekne vypali aj ked stojis, pozeral som po takejto "stojacej" regeneracii cez vag zanesenie a bolo to pekne na 0. S CR motorom to netreba moc riesit, len ak to prebieha tak nevypinaj motor nech sa to pekne dokonci. Ale aj ked vypnes, (stalo sa mi omylom) tak po nastartovani a dosiahnuti potrebnej teploty regeneracia pokracuje, avsak myslim si ze to moze trochu skodit DPF.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
No tak jak na to koukám, bud to nechat dát pryč a mít emise horší než o rotačky a nebo a nebo koupit novej za 35 tisic pecka no...
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Proč myslíš, že bez filtru budeš mít emise horší než u rotačky? Včera jsem byl na okruhu a když jsem se ptal toho co jezdil za mnou, jestli viděl nějakej kouř, tak skoro nepoznal, že je to nafta. A s vykuchaným DPF.Honza 3c2 píše:No tak jak na to koukám, bud to nechat dát pryč a mít emise horší než o rotačky a nebo a nebo koupit novej za 35 tisic pecka no...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
No jasné, ale že tam neni ten katalyzátor, tak z toho budou sračky a čím větší vstřikovací tlak, tim menší částice, které se jsou více karcinogení... a jak ti to bez toho filtru smrdí? já jako když cítím projet diesel modernější, tak cítím jakoby chlor...
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Takže motory z dílny vw s common rail se dají dpf vypálit na místě? No ale není to náhodou až od roku 2010?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Už jsem to tu někde psal.Honza 3c2 píše:No jasné, ale že tam neni ten katalyzátor, tak z toho budou sračky a čím větší vstřikovací tlak, tim menší částice, které se jsou více karcinogení... a jak ti to bez toho filtru smrdí? já jako když cítím projet diesel modernější, tak cítím jakoby chlor...
S DPF to smrdělo, s vykuchaným DPF taky - úplně stejně.
Dokonce jsem jeden čas uvažoval, že na to nějak namontujem katalyzátor z BKPčka.
Teď, když to mám vypnuté tak jak to má být a mám zavřené EGR, tak to nesmrdí vůbec (nebrat doslova, přeci jen je to nafta )
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Prostě mi přijde divné, že auto které má plnit normu Euro 4, nebude mít ani katalyzátor...