Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
richard2002
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 29.04.2012 19:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od richard2002 »

Ja mam najeto 237 s 1.6TDI a filtr mi hodne casto regeneroval kdyz auto melo kolem 100tkm a tak jsem zkousel ruzne nafty, a moje zkusenost je ze s Vervou nebo Maxmotion se regenerace spousti i 10x mene nez driv. Prislo mi ze jsem ty zvysene otacky mel fakt skoro porad. Poslednich 130.000 km vyhradne Verva a filtr funguje jak ma :blush:
VW Passat Variant 2.0TDI Highline - konecne dustojny pocet koni pod kapotou po ctyrech letech s 1.6TDI ;-)
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

To nevím teda, ze by to bylo naftou.. hlavně ty máš CR a to je o něčem jiném :)

Uživatelský avatar
richard2002
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 29.04.2012 19:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od richard2002 »

To si pis ze kvalita spalovane smesi ma vliv na to jake jsou nasledne vyfukove plyny, funkci EGR apod. Je pravda ze PD byl je a bude principielne kourivejsi motor, ale tu naftu si rozmluvit nedam 8O
VW Passat Variant 2.0TDI Highline - konecne dustojny pocet koni pod kapotou po ctyrech letech s 1.6TDI ;-)
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS

Uživatelský avatar
TomB
Pilot
Pilot
Příspěvky: 872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od TomB »

richard2002 píše:To si pis ze kvalita spalovane smesi ma vliv na to jake jsou nasledne vyfukove plyny, funkci EGR apod. Je pravda ze PD byl je a bude principielne kourivejsi motor, ale tu naftu si rozmluvit nedam 8O
S vlivem nafty na kvalitu spalování lze jen souhlasit.
Ale jestli je PD kouřivější než rail, o tom by se dalo polemizovat. Nevím jak nový 2,0 TDI CR, ty nikdo pořádně bez filtru neviděl, tak těžko soudit jak kouří, ale když si vezmu předchozí raily TDCI apod. od Forda a dalších, tak mám dojem, že PD je proti nim zlatíčko.

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Já si myslím, že když ta nafta bude mastná a s biosračkama, tak bude motor určitě kouřít více...JJ to máš pravdu, třeba tuhle jsem viděl mondeo to starší a to už jsou CR a pěkně kouřil teda a tuhle jsem jel za oktávkou dvojkovou 1.9 TDI 77kw a nic jsem neviděl jako skoro a dneska jsem viděl Volvo V50 2.0D a to je taky CR a taky si zakouřilo a to nemluvím o JTD u Fiata, taky pěkně zahulí, takže nevím nevím... u PD asi neni problém s kouřivostí, ale spíš, že si to hold s tim DPF nerozumí nebo je tam složitá regenerace no...

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od hkr »

Takova mala zkusenost panove: V praci jezdim Focusem 2008 1.6TDCi 80kw. Nikdy jsem si nevsiml, ze by probihala regenerace filtru, zadne anomalie jako zvysene otacky ci nizsi vykon jsem nikdy nzaznamenal. A hle, jedu do Budejic, predjizdim kamion a autobus u Benesova, tak mu dam pojist na trojku a auto mi tesne pred koncem manevru za jizdy chcipne? Maly bobky panove! Proste pri plnym pedalu na 1,2, 3 pri 3200ot chciplo, 4,5 v pohode se dala tocit do cervenych.

Diagnostika: ucpany filtr. Najeto 189tis, taknuju jen Vervu, obcas Pap Oil. Zadne varovani, zadna kontrolka, co by me upozornila, ze auto enni ok, malem ze me byla placka. Ford je kram!
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od duduh »

TO hkr:For..= naleštěné plasty z NDR.

dobrmik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 16.10.2011 22:19
Bydliště: Rychnov

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od dobrmik »

už se to nějak pohnulo?
vykuchat nebo tedy vzít ,,wapkou''??
Znovu 3c 125kw highline

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Mám 3x nové DPF po 16tis. včetně montáže.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
ax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od ax »

motorpower píše:Mám 3x nové DPF po 16tis. včetně montáže.
:good: no konečně rozumné řešení

prosímtě můžeš se trochu rozepsat? je to originál? záruka? apod.
bude tvoje nabídka častější/stálá nebo to jen náhoda že jsou?

a hlavně budeš mít i na 125 kW BMR? (zatím jezdím, ale při 250t tomu moc nedávám).
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Zatím jsou tyhle 3 na 103kw, v nouzi by šly překopat na 125. Orig. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
petr@rysavy.IT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 22.02.2012 16:24

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od petr@rysavy.IT »

Já jsem asi 13 tisíc bez DPF. O 0,5 - 0,7 litru nižší spotřeba, žádné starosti. Zakouří prvních pár sekund po nastartování, smrdí stejně, táhne o moc moc líp. Na emisích jsem ještě nebyl, tentokrát tam pojedu trochu se staženou prdelí. Jo.... o jednu frajeřinu jsem přišel. Už nemám zevnitř stříbrné koncovky výfuků. Už jsou normálně černé. Pro jistotu jsem si nechal poslat origo SW k mému motoru, kdyby jsem byl někdy v budoucnu donucený DPF namontovat zpátky. Jinak... hlava mi nebere jednu maličkost. Jak moc je ekologické, když má auto kvůli ucpávce výfuku o 10% vyšší spotřebu. To jakože když se spálí víc nafty, vypustí to míň emisí? Asi jsem příliš jednoduchý, ale toto prostě nechápu.
VW ARTEON 176KW BiTDI Elegance 2017
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R

Uživatelský avatar
GeneHawkins
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od GeneHawkins »

Emisí víc, sazí míň.

Uživatelský avatar
petr@rysavy.IT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 22.02.2012 16:24

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od petr@rysavy.IT »

a to se vyplatí :)
VW ARTEON 176KW BiTDI Elegance 2017
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od hkr »

Tak co mi povídal strýc (dělá na STK), tak jestli jsem to dobře pochopil, tak na STK měří emise tak, že tam maji jakoby nějaký infrared světlo a dopadovou zónu, a měření vychází z toho, kolik toho světla dopadne na tu dopadovou plochu. Takže když to hulí černě, logicky toho světla moc nedopadne a naopak. Takže vlastně ono ten filtr sníží "emise", tedy ty černé částečky prachu, ale CO2 a jiný sračky se zvýší. A teď co je lepší... EU nám říká, že lepší je mít z vejfuků neviditelnou rakovinu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“