Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- richard2002
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 29.04.2012 19:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Ja mam najeto 237 s 1.6TDI a filtr mi hodne casto regeneroval kdyz auto melo kolem 100tkm a tak jsem zkousel ruzne nafty, a moje zkusenost je ze s Vervou nebo Maxmotion se regenerace spousti i 10x mene nez driv. Prislo mi ze jsem ty zvysene otacky mel fakt skoro porad. Poslednich 130.000 km vyhradne Verva a filtr funguje jak ma
VW Passat Variant 2.0TDI Highline - konecne dustojny pocet koni pod kapotou po ctyrech letech s 1.6TDI
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
To nevím teda, ze by to bylo naftou.. hlavně ty máš CR a to je o něčem jiném
- richard2002
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 29.04.2012 19:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
To si pis ze kvalita spalovane smesi ma vliv na to jake jsou nasledne vyfukove plyny, funkci EGR apod. Je pravda ze PD byl je a bude principielne kourivejsi motor, ale tu naftu si rozmluvit nedam
VW Passat Variant 2.0TDI Highline - konecne dustojny pocet koni pod kapotou po ctyrech letech s 1.6TDI
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS
BACK UP CAR : Škoda Octavia 1.9TDI 81kw 557.000km a nove kozeny interier z RS
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
S vlivem nafty na kvalitu spalování lze jen souhlasit.richard2002 píše:To si pis ze kvalita spalovane smesi ma vliv na to jake jsou nasledne vyfukove plyny, funkci EGR apod. Je pravda ze PD byl je a bude principielne kourivejsi motor, ale tu naftu si rozmluvit nedam
Ale jestli je PD kouřivější než rail, o tom by se dalo polemizovat. Nevím jak nový 2,0 TDI CR, ty nikdo pořádně bez filtru neviděl, tak těžko soudit jak kouří, ale když si vezmu předchozí raily TDCI apod. od Forda a dalších, tak mám dojem, že PD je proti nim zlatíčko.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Já si myslím, že když ta nafta bude mastná a s biosračkama, tak bude motor určitě kouřít více...JJ to máš pravdu, třeba tuhle jsem viděl mondeo to starší a to už jsou CR a pěkně kouřil teda a tuhle jsem jel za oktávkou dvojkovou 1.9 TDI 77kw a nic jsem neviděl jako skoro a dneska jsem viděl Volvo V50 2.0D a to je taky CR a taky si zakouřilo a to nemluvím o JTD u Fiata, taky pěkně zahulí, takže nevím nevím... u PD asi neni problém s kouřivostí, ale spíš, že si to hold s tim DPF nerozumí nebo je tam složitá regenerace no...
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Takova mala zkusenost panove: V praci jezdim Focusem 2008 1.6TDCi 80kw. Nikdy jsem si nevsiml, ze by probihala regenerace filtru, zadne anomalie jako zvysene otacky ci nizsi vykon jsem nikdy nzaznamenal. A hle, jedu do Budejic, predjizdim kamion a autobus u Benesova, tak mu dam pojist na trojku a auto mi tesne pred koncem manevru za jizdy chcipne? Maly bobky panove! Proste pri plnym pedalu na 1,2, 3 pri 3200ot chciplo, 4,5 v pohode se dala tocit do cervenych.
Diagnostika: ucpany filtr. Najeto 189tis, taknuju jen Vervu, obcas Pap Oil. Zadne varovani, zadna kontrolka, co by me upozornila, ze auto enni ok, malem ze me byla placka. Ford je kram!
Diagnostika: ucpany filtr. Najeto 189tis, taknuju jen Vervu, obcas Pap Oil. Zadne varovani, zadna kontrolka, co by me upozornila, ze auto enni ok, malem ze me byla placka. Ford je kram!
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
TO hkr:For..= naleštěné plasty z NDR.
-
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 16.10.2011 22:19
- Bydliště: Rychnov
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
už se to nějak pohnulo?
vykuchat nebo tedy vzít ,,wapkou''??
vykuchat nebo tedy vzít ,,wapkou''??
Znovu 3c 125kw highline
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Mám 3x nové DPF po 16tis. včetně montáže.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- ax
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
no konečně rozumné řešenímotorpower píše:Mám 3x nové DPF po 16tis. včetně montáže.
prosímtě můžeš se trochu rozepsat? je to originál? záruka? apod.
bude tvoje nabídka častější/stálá nebo to jen náhoda že jsou?
a hlavně budeš mít i na 125 kW BMR? (zatím jezdím, ale při 250t tomu moc nedávám).
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Zatím jsou tyhle 3 na 103kw, v nouzi by šly překopat na 125. Orig.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- petr@rysavy.IT
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.02.2012 16:24
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Já jsem asi 13 tisíc bez DPF. O 0,5 - 0,7 litru nižší spotřeba, žádné starosti. Zakouří prvních pár sekund po nastartování, smrdí stejně, táhne o moc moc líp. Na emisích jsem ještě nebyl, tentokrát tam pojedu trochu se staženou prdelí. Jo.... o jednu frajeřinu jsem přišel. Už nemám zevnitř stříbrné koncovky výfuků. Už jsou normálně černé. Pro jistotu jsem si nechal poslat origo SW k mému motoru, kdyby jsem byl někdy v budoucnu donucený DPF namontovat zpátky. Jinak... hlava mi nebere jednu maličkost. Jak moc je ekologické, když má auto kvůli ucpávce výfuku o 10% vyšší spotřebu. To jakože když se spálí víc nafty, vypustí to míň emisí? Asi jsem příliš jednoduchý, ale toto prostě nechápu.
VW ARTEON 176KW BiTDI Elegance 2017
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R
- GeneHawkins
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Emisí víc, sazí míň.
- petr@rysavy.IT
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.02.2012 16:24
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
a to se vyplatí
VW ARTEON 176KW BiTDI Elegance 2017
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R
VW Passat 3C 125KW, DSG, Highline, 2006
Škoda 110R
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tak co mi povídal strýc (dělá na STK), tak jestli jsem to dobře pochopil, tak na STK měří emise tak, že tam maji jakoby nějaký infrared světlo a dopadovou zónu, a měření vychází z toho, kolik toho světla dopadne na tu dopadovou plochu. Takže když to hulí černě, logicky toho světla moc nedopadne a naopak. Takže vlastně ono ten filtr sníží "emise", tedy ty černé částečky prachu, ale CO2 a jiný sračky se zvýší. A teď co je lepší... EU nám říká, že lepší je mít z vejfuků neviditelnou rakovinu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG