Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.01.2016 17:28 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2469

Bydliště:

Praha

To je ta druhovyroba...

_________________
Volkswagen Passat Variant CFGB 125kW 4MOTION DSG 2012 WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.01.2016 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3545

Bydliště:

Brno/Opava

je to stare auto s urcite slusnym najezdem a pokud jezdi spis mesto, tak to je normalni. Nevim jestli mam puvodni DPF, ale ta regenerace je u me +/- stejne cca 200-300km. Co me osobne vzdycky dokaze vytocit, kdyz jedu dalnici cca 250km a po vjezdu do prvni vesnice se spusti nucena regenerace Obrázek Kdyz se hodne postesti s kombinaci dlouhe/kratke trasy tak vetsinou vydrzi cca 700km.

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 03:06 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.05.2014

Příspěvky:

36

Bydliště:

poblíž Prahy

Ta kontrolka se rozhodně nemá rozsvěcet každých 300 km ! Ten kouř může být. Viděl jsem to i u CR druhé generace. Tankováním Vervy nic nespasíš !

_________________
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 03:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3545

Bydliště:

Brno/Opava

tak to o kontrolce jsem prehlidl, me se spousti regenerace, ale zadna kontrolka mi nesviti - tak muj predchozi post s nadhledem :-)

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 07:35 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2469

Bydliště:

Praha

Mno s tím kouřem dost silně pochybuju, jsou tu kluci s nájezdem ke 3tkm s původním DPF a ve výfuku nemaj ani sazi, při regeneraci to saze nesmí vypouštět!

_________________
Volkswagen Passat Variant CFGB 125kW 4MOTION DSG 2012 WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 07:50 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 08:02 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Když jsem jel ted třeba po dálnici a těch 300km mi vyšlo na dálnici tak to regenerovalo bez signálky a ta se mi pak rozsvítila až skoro u domu po necelejch 600km.Zas tak často se na dálnici nedostanu je to spíš jednou za čas,většinou jezdím po okreskách.

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 08:32 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2469

Bydliště:

Praha

Jak bys to chtěl řešit :D Zastavíš... To je otázka.

_________________
Volkswagen Passat Variant CFGB 125kW 4MOTION DSG 2012 WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 08:53 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Skvělá reakce :good:

Jasně zastavíš a uděláš to takhle několikrát za sebou a regenerace se pak nedokončí a pak musí nastat asi to že řídící jednotka ti rozsvítí signálku a musíš to chceš nechceš projet jinak to spadne do nouze.

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 09:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

teekey píše:
je to stare auto s urcite slusnym najezdem a pokud jezdi spis mesto, tak to je normalni. Nevim jestli mam puvodni DPF, ale ta regenerace je u me +/- stejne cca 200-300km. Co me osobne vzdycky dokaze vytocit, kdyz jedu dalnici cca 250km a po vjezdu do prvni vesnice se spusti nucena regenerace Obrázek Kdyz se hodne postesti s kombinaci dlouhe/kratke trasy tak vetsinou vydrzi cca 700km.

Jestli ti regenerace probíhá každých 200-300 km, tak máš na 99% původní DPF. Mám stejný motor jako ty, 8V PD (BMP), taky mi to kdysi regenerovalo po cca 500 km a už to byl opruz. Spotřeba nahoru a výkon nikde. Filtr byl docela fest ucpaný popelem (nespalitelným). Do PDčka prostě filtr nepatří, protože to nefunguje. Navíc to auto docela nesnesitelně smrdělo, protože mělo vypálený katalyzátor, který je v této verzi poddimenzovaný a je součástí DPF. Soudruzi v NDR šlápli ve svých pokusech vedle. :gey:
U CR motorů je to jiná, 1,6 CR v OII, najeto >200 tkm, čistý výfuk, regenerace probíhá pouze za jízdy, nucená nikdy a v podstatě jí nelze poznat. 2,0 TDI CR 2008 v A4, najeto 360 tkm, původní DPF, bez problémů taky. :good: Ale je fakt že všechny tyhle auta jezdí dlouhé štreky a po městě se moc necourají.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 10:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3545

Bydliště:

Brno/Opava

moty píše:
Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?

kontrolku souvisejici s regeneraci DPF nebo ucpanim jsem za 5 let svitit nevidel. To ze DPF regeneruje poznam:
Citace:
- aktivní regenerace se spouští nejčastěji při jízdě ve městě v rozmezí rychlostí 30 – 80km/h
- hlučný chod motoru, vlivem změny vstřikování paliva pro dosažení vyšších teplot splodin
- v případě DSG převodovky, dochází k systematickému podřazování tak, aby bylo dosaženo neustále přibližně 2000ot/min
- v případě DSG převodovky, horší odezva na plynový pedál
- u starších vozů při zastavení nebo zpomalení dochází k prolínání spalin do kabiny (je cítit kouř)


Jak slapnes na brzdu tak se regenerace prerusi, spusti se zase pri dalsi jizde (s nejakou prodlevou).
Jako ze kdyz se mi spusti regenerace napr. pri prijezdu k domu, ze bych si udelal okrozni jizdu, aby se DPF vypalil? To asi ne :-)

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 10:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3545

Bydliště:

Brno/Opava

TomB píše:
...to auto docela nesnesitelně smrdělo...

to zni povedome, pri regeneraci je hrozny smrad :mrgreen:

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 11:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2012

Příspěvky:

10

To tekkey: pridam tiež svoje poznatky. Mám motor BMP ako Tekkey, mám naleitané 293000 km, mám pôvodný DPF filter, trochu sa tejto problematike venujem, mám popolček na VAG 89, čo je už dávno za papierovým zenitom filtra. Mám vlastnú diagnostiku sledujem čo sa s filtrom deje, ale môj poznatok je, že RJ motora je nastavená na spustenie normálnej regenerácie na 330 km bez ohľadu na zanesenie filtra v kanály 75/3. Mám to odsledované. Normálna regenerácia sa pri tomto motore spúšťa pri zaplnení cca 45 percent. Pri nájazde 330 km som mal zaplnenie ledva 12 percent a regenerácia sa spustila automaticky. To znamená že v mojom prípade to funguje práve takto buď nabehnú percentá a spustí sa sama, alebo nabehne najrov km a spúšta bez ohľadu na naplnenie. Mám to odskúšané počas púiatich rokov čo mám toto auto. Čo vy nato?. Pozn. Kontrolka filtra mi ešte nezasvietila ani raz.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 13:43 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Tak mne napadá více možností proč to tak dělá jen mne s tou signálkou,
jestli náhodou není něco špatně nastavené v ř.j. nevíte někdo zda se to dá zkontrolovat přes diagnostiku,myslím to procento zanesení pri kterém se má rozsvítit?
pak to může bejt tou druhovýrobou
nebo stým blbě jezdím :fool:

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 13:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

moty píše:
Tak mne napadá více možností proč to tak dělá jen mne s tou signálkou,
jestli náhodou není něco špatně nastavené v ř.j. nevíte někdo zda se to dá zkontrolovat přes diagnostiku,myslím to procento zanesení pri kterém se má rozsvítit?
pak to může bejt tou druhovýrobou
nebo stým blbě jezdím :fool:

Podle popisu máš 125 kW, to je Siemens PPD, a jiná řídící jednotka, než máme my v 8V Bosch PD. Takže tam ta kontrolka může svítit jinak. Mě se nerozsvítila nikdy, i když byl filtr skoro KO. Stále se tvářil, že je vyčištěný, prázdný, jen s nějakým množstvím zbytkového popela.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group