Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 06.01.2016 09:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2971

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Rákosník se nám dobře vyloupnul! :-D

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 06.01.2016 18:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2011

Příspěvky:

109

Bydliště:

Rychnov

kontrolka se mi nerozsvěcuje a jestli mi to kouří to nevím ale řekl bych že ne.laufy mám čisté jak dětská prdélka.

_________________
Znovu 3c 125kw highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 06.01.2016 21:05 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

dobrmik píše:
....laufy mám čisté jak dětská prdélka.



Jestli to měla bejt metafora tak se moc nepovedla :laugh: :cowb:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 07.05.2016 20:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2011

Příspěvky:

19

Zdravím pánové, mám doma 14 dní starou T6 a mám problém s regenerací DPF, resp. s častou regenerací, mám najeto 1200 km a už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil, je to 2.0 TDI 75kw Euro6 Bluemotion, start stop, močovina...další věc je že má motor hrozně divnej zvuk, kolem 1900 otáček na čtyřku sou chvíle kdy to zní jak 20 let starý dukato, prostě to vyloženě nejtuje jak starej krám, taky se mi stává že motor cuká a syčí, oproti předchozímu transporteru T5 GP 2.0 TDI 103Kw je kultura chodu motoru uplně někde jinde (výkon nepočítám), je to prostě strašný a stydim se v tom někoho vozit...u předchozího transporteru se regenerace pouštěla tak po 700 km a žádný klepání, cukání ani syčení jsem neznal... kamarád říkal že to můžou být vstřik(y)...ale u fungl novýho auta? Další podivnost je, že když sem vyjížděl od prodejny tak dojezd na adblue to ukazovalo 7000 km a ted když sem ujel 1200 km to ukazuje dojezd 8000 km...docela zklamání z toho auta, o drnčení v interiéru, hlučnym podvozku a tom, že některý mouchy neodstranili ani po druhym faceliftu a 12 letech výroby, ani psát nebudu :sorry: obávám se že když pojedu na reklamaci tak se mi vysmějou že se jim nic neprojevilo, ale zase nechci čekat až se to zastaví...

_________________
T6 kombi, 2.0 TDI 75 kW
T5 GP kombi, 2.0 TDI 103 kW - prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 07.05.2016 20:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13125

Bydliště:

Chomutov

ad 1) ty na to nemáš záruku ?
ad 2) proč to řešíš tady, v sekci B6, B7, CC ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 09.05.2016 03:25 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

27.05.2014

Příspěvky:

36

Bydliště:

poblíž Prahy

Jestli jsi to koupil ve VW tak rozhodně reklamuj. Je tam stoprocentně něco špatně !

_________________
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 09.05.2016 09:22 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

11.11.2013

Příspěvky:

163

Bydliště:

Praha

teekey píše:
moty píše:
Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?

kontrolku souvisejici s regeneraci DPF nebo ucpanim jsem za 5 let svitit nevidel. To ze DPF regeneruje poznam:
Citace:
- aktivní regenerace se spouští nejčastěji při jízdě ve městě v rozmezí rychlostí 30 – 80km/h
- hlučný chod motoru, vlivem změny vstřikování paliva pro dosažení vyšších teplot splodin
- v případě DSG převodovky, dochází k systematickému podřazování tak, aby bylo dosaženo neustále přibližně 2000ot/min
- v případě DSG převodovky, horší odezva na plynový pedál
- u starších vozů při zastavení nebo zpomalení dochází k prolínání spalin do kabiny (je cítit kouř)


Jak slapnes na brzdu tak se regenerace prerusi, spusti se zase pri dalsi jizde (s nejakou prodlevou).
Jako ze kdyz se mi spusti regenerace napr. pri prijezdu k domu, ze bych si udelal okrozni jizdu, aby se DPF vypalil? To asi ne :-)


Přesně :D Mi vždycky začně šašit před barákem a to říkám: Jojo tak určitě... zase příště :D

_________________
VW Passat 3C 2.0TDI 103kw 2008 CBAB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 09.05.2016 20:38 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Tak pánové DPF z druhovýroby (MTS 1700058) vyměněn za použitý originál 3C0131765C koupen z NDR akorát ze slabší motorizace 104KW takže roura 55mm převařena na 60mm, po asi 450km zvýšené otáčky regenerace nedopadla na potřetí takže se rozsvítila kontrolka, napíchnul jsem to zatížení ukazovalo 41%, už to teda nehulilo jako u té druhovýroby ale normálně to klesalo a na 15% zatížení kontrolka zhasla tak jsem ještě jel pár kiláků na 4 asi 70sátkou a kleslo to na 3%. Jinak ještě taková malá poznámka ten DPF od MTS měl po ujetých asi 20000km čisťoučkou rouru jako novou

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 09.05.2016 20:49 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Jinak pro toho pána s tou T6 tak rozhodně reklamovat, jezdím firemnou T5 75kw 2.0TDI s DPF rok výroby 2014 a regeneraci ani nepoznám najeto 19000km jen to občas trochu smrdí ale jinak nic, a u blumoušen to musí fungovat na no tatataaa

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 16.05.2016 08:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1427

rockton píše:
... už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil,...

Jak tohle poznáš?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 16.05.2016 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

364

po tý výměně DPF jsi dělal vyresetování VAGem? v přizpůsobení se zvolí výměna DPF a to udělá vynulování čítače zanesení. Já to ted zkusil a je tam 0gramů.
další věc co se dá udělat je kalibrace těch tlakových diferenčních čidel - zkusil sem taky pro jistotu :D

Jinak se mi zdá, že to je celý jen velká lumpárna. uroven zaneseni DPF se počítá (podle popsiku ve vagu) ze spotřeby, najetých km a nějakého koeficientu. Nevíš tedy nikdy přesně kolik popela v tom je.


ví někdo nějaké další detaily jak se počítá zanesení filtru? já jsem si totiž myslel že to je z toho rozdílu tlaku před filtrem a za filtrem ale podle všeho to tak není. budu sledovat uroven zaneseni dal ale vypada to ze to je jen obycejne pocitadlo.

moty píše:
Tak pánové DPF z druhovýroby (MTS 1700058) vyměněn za použitý originál 3C0131765C koupen z NDR akorát ze slabší motorizace 104KW takže roura 55mm převařena na 60mm, po asi 450km zvýšené otáčky regenerace nedopadla na potřetí takže se rozsvítila kontrolka, napíchnul jsem to zatížení ukazovalo 41%, už to teda nehulilo jako u té druhovýroby ale normálně to klesalo a na 15% zatížení kontrolka zhasla tak jsem ještě jel pár kiláků na 4 asi 70sátkou a kleslo to na 3%. Jinak ještě taková malá poznámka ten DPF od MTS měl po ujetých asi 20000km čisťoučkou rouru jako novou


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 16.05.2016 17:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13125

Bydliště:

Chomutov

GeneHawkins píše:
rockton píše:
... už se spustila 6x, z toho 5x jsem jí dokončil,...

Jak tohle poznáš?


Jedině tak VAGem. Jinak mi taky není jasný, jak by to mohl někdo poznat za jízdy.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 17.05.2016 19:44 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

No to vyresetování jsem nedělal už jenom proto že bylo udělaný při výměně za ten z druhovýroby, ten byl úplně novej tam je to potřeba udělat, ale u tohoto jsem to nedělal protože byl z jetého auta a tam není jisté vůbec nic. Jako každopádně to počítadlo je jen informativný už se to tady řešilo podle toho bych to neřešil. Když jsem to auto koupil tak mě jeden "automechanik" ukecal že mám v DPF 67g popela a že nejlepší bude když ho vykucháme, prostě už vím že to byla hovadina byla to moje neznalost a blbost. Pokavaď tě nezlobí a nic se ti nerozsvítí tak to prostě neřeš!

Čest.

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 17.05.2016 20:08 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

01.06.2014

Příspěvky:

36

Jo ještě to můžeš napíchnout na diag. a jezdit s tím svoje normální trasy a uvidíš jaké je aktuální zatížení, to znamená rozdíl tlaků na začátku a na konci DPF jestli se ti zaplňuje tvým stylem jízdy nebo vypaluje, to je jednoduchý to zkusit. Jinak když bude rozdíl tlaků vetší než 40% tak se ti automaticky zapne regenerace, to poznáš zvýšenými otáčkami kolem 1000/min.

_________________
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 18.05.2016 07:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

827

Tak pro toho pána s T6.
1.Asi to nebyla dobrá koupě.
2.U T6 je jiný motor než má T5,trochu jiný zvuk, má totiž vodou chlazené saní,které nahrazuje klasický intercoler,který tam není.
Takže z turba to jde přímo do výměníku na saní a to je celý hliníkový a má to opravdu zvuk jak"starý ducáto".
3.Močovina bude čím dál tím větší problém,ale zase by měla být větší učinnost.
4.Všechny značky deklarují,že na jednu náplň Ad-blue najedeš 15-20tkm.Skutečnost je poloviční.Takže za chvíly žádné technické data uvaděná k autu nebudou reálná.Spotřeba,výkon,emise,...Bude to fikce. :laugh:

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], johnymalis, šianzek a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group