Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

727

Bydliště:

Orlová

Jirka.: a co Toyota? Janonec je dobrej az na hondu. ano fordy jsou na ..... Ale ten jejich Fap je spíš více promyšlené, u nás v práci se fordy jen vypálily a je klid, když se zase rosvíti tak zase vypalily a byl klid ale pak ty peugot a citroen pak uz se mění a moc vypálit nejdou. Je to vec názoru a na co natrefíš. U VW s motory CR se valí do dpf nafta?

_________________
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

_________________
Auta


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 22:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.04.2011

Příspěvky:

325

No ale každý na to nemá, nebo se mu nechce dávat za nějakou kokotinu ve výfuku x tisíc... asi kdyby to byl už CR, tak jdu do čištění, ale tedy u PD uvažuji o tom odstranění no...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 22:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4956

Bydliště:

Praha

RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Naposledy upravil Jirka. dne 02.09.2013 22:26, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4956

Bydliště:

Praha

Lukas.cc: ano naftu, toyotám nerozumím nemohu posoudit, jen toho forda c-max jsem řešil zrovna 14 dní z5 a jiné řešení než nový filtr za 50 jsme nenašli

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

727

Bydliště:

Orlová

Jirka. Ted během 14dní se vypalovali fordy C max, kuga a S max. A v pohodě zdřejmě je to kus od kusu. Není ideálni řešení zkusit prvni passata vypálit a pak se uvidí? Ale jak vidím jak probíha vypalováni pomoci diagnostiky tak mi poprvé běhal mráz po zádech. Vw jsem ještě nezkoušel ale u tech fordaku jsem měl obavy zda motory přežijou. Měl bych strach někomu svěřit passata na vypálení

_________________
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

_________________
Auta


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 02.09.2013 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2012

Příspěvky:

453

Me to odstraneni funguje.Kdyz na to dupnu tak to nehuli...jen obcas pri nastartovani jde z vyfuku bily dym...jen chvili.Ale jestli to je odstranenim dpf to nevim


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 09:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.04.2011

Příspěvky:

325

Mě nejde tak o životní prostředí, dyť ty 16V verze je neměly vůbec a spňují Euro 4, ale jde mi o to, jestli se spřísní měření kouřivosti, takže neprojdu... ted bych se asi nebál, ale za 2-3 roky...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Víte asi s tím DPF filtrem se stala ekologická chyba a nikdo to nechce uznat a je to na :baseball: .Začíná to větší spotřebou nafty (ta je někdy potřebná totiž i při samotné regeneraci filtru).Při chemickém čištění by mne zajímalo jak se nakládá s odpadem (voda,chemikálie).Při samotné výrobě zatěžujeme ekol. okolí.
A jak si samotní výrobci na nás mastí kapsu?Když jsem pročítal dolní část příspěvku tak se mi 8O oči.

http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 19:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

258

Bydliště:

Hradec Králové

K cenam: Da se neco najit, http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... %25201037/
ale nevim jak duveryhodny je tohle zdroj.
Na cc-autodily koukam uz opravdu pro muj motor neni, ale nedavno byl, zajimala me cena pred casem. Stejne az to budu resit, zavolam tam Jeldovi a uvidi se, kdy je budou mit.


Jirka. píše:
RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4956

Bydliště:

Praha

RomanF:Kcenám, to v tvém posledním odkazu je na B5.5, na kod motoru BGW, má to aditiva v nádobce, to na BLS nenarveš ani omylem.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2009

Příspěvky:

258

Bydliště:

Hradec Králové

Jirko je tam uvedený i motor BMP, tak to mi řekni jak je to možný. Třeba tam mají chybu, to je možný, na mě tohle vyběhlo z Googlu, víc shopů na DPFka jsem nehledal.

_________________
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 19:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4956

Bydliště:

Praha

jj, mají tam chybu ty potřebuješ filtr 3C0254700K nebo 3c0245701P podle toho co máš za rok

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 03.09.2013 23:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

863

Bydliště:

Jihlava

pánové, protože mám taky BMP a tři roky jsem se s ním zlobil, přidám pár postřehů z praxe
1) DPF u PD zvyšuje spotřebu a to dost znatelně
2) regenerace probíhá pasivně, při provozu, ale taky aktivně, každých cca 1000 km. A nesvítí přitom žádná kontrolka
3) když se začne doba mezi automatickými regeneracemi zkracovat, je filtr ucpaný popelem
zaplnění sazemi, to co ukazuje VAG je jedna hodnota, ta se mění nahoru a dolů
zaplnění popelem (taky se dá ve VAGu najít) je průser, protože popel je nespalitelný zbytek, který DPF pomalu, ale jistě ucpává
a přesto hlásí zaplnění sazemi 0%. Teprve až se filtr otevře, je vidět, jak je plný "antuky".

Řešení je několik, od výměny za nový (pěkně drahá věc), po čištění, až po vykuchání u různých specialistů a úpravě softu.

Pozn. pod čarou 8) : ECU Safe nebo VoltaBP, který většina používá pro úpravu softu při odstranění DPF nepoužívají zrovna 100% účinnou a správnou metodu. Zjištěno po třech letech... Nějak to funguje, ale není to ono.
Na brzdě u SGS (Motorpoweru) jsme bez DPF s úpravou ECU Safe nenaměřili ani sériový výkon :cry:

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 00:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3601

Bydliště:

Brno/Opava

konecne opravdu relevantni informace :good:

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 09:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2675

Bydliště:

Praha

Není relevantní.
1, pasivní...neustále
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy
3,nucená....v servise... i u relativně nového auta nastane při krátkých jízdách situace, že kontrolka filtru nezhasne a je nutno použít tuto možnost.
Zde přečtěte... http://ulozto.cz/xpSB7jPv/dpf-pdf Heslo VWCLUB

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group