Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Lukas.cc »

Jirka.: a co Toyota? Janonec je dobrej az na hondu. ano fordy jsou na ..... Ale ten jejich Fap je spíš více promyšlené, u nás v práci se fordy jen vypálily a je klid, když se zase rosvíti tak zase vypalily a byl klid ale pak ty peugot a citroen pak uz se mění a moc vypálit nejdou. Je to vec názoru a na co natrefíš. U VW s motory CR se valí do dpf nafta?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

No ale každý na to nemá, nebo se mu nechce dávat za nějakou kokotinu ve výfuku x tisíc... asi kdyby to byl už CR, tak jdu do čištění, ale tedy u PD uvažuji o tom odstranění no...

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Jirka. »

RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP
Naposledy upravil(a) Jirka. dne 02.09.2013 22:26, celkem upraveno 1 x.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Jirka. »

Lukas.cc: ano naftu, toyotám nerozumím nemohu posoudit, jen toho forda c-max jsem řešil zrovna 14 dní z5 a jiné řešení než nový filtr za 50 jsme nenašli
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Lukas.cc »

Jirka. Ted během 14dní se vypalovali fordy C max, kuga a S max. A v pohodě zdřejmě je to kus od kusu. Není ideálni řešení zkusit prvni passata vypálit a pak se uvidí? Ale jak vidím jak probíha vypalováni pomoci diagnostiky tak mi poprvé běhal mráz po zádech. Vw jsem ještě nezkoušel ale u tech fordaku jsem měl obavy zda motory přežijou. Měl bych strach někomu svěřit passata na vypálení
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

Tomasx1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 477
Registrován: 06.07.2012 20:35

Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Tomasx1 »

Me to odstraneni funguje.Kdyz na to dupnu tak to nehuli...jen obcas pri nastartovani jde z vyfuku bily dym...jen chvili.Ale jestli to je odstranenim dpf to nevim

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Honza 3c2 »

Mě nejde tak o životní prostředí, dyť ty 16V verze je neměly vůbec a spňují Euro 4, ale jde mi o to, jestli se spřísní měření kouřivosti, takže neprojdu... ted bych se asi nebál, ale za 2-3 roky...

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od duduh »

Víte asi s tím DPF filtrem se stala ekologická chyba a nikdo to nechce uznat a je to na :baseball: .Začíná to větší spotřebou nafty (ta je někdy potřebná totiž i při samotné regeneraci filtru).Při chemickém čištění by mne zajímalo jak se nakládá s odpadem (voda,chemikálie).Při samotné výrobě zatěžujeme ekol. okolí.
A jak si samotní výrobci na nás mastí kapsu?Když jsem pročítal dolní část příspěvku tak se mi 8O oči.

http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
RomanF
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 258
Registrován: 06.07.2009 21:50
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od RomanF »

K cenam: Da se neco najit, http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... %25201037/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nevim jak duveryhodny je tohle zdroj.
Na cc-autodily koukam uz opravdu pro muj motor neni, ale nedavno byl, zajimala me cena pred casem. Stejne az to budu resit, zavolam tam Jeldovi a uvidi se, kdy je budou mit.

Jirka. píše:RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Jirka. »

RomanF:Kcenám, to v tvém posledním odkazu je na B5.5, na kod motoru BGW, má to aditiva v nádobce, to na BLS nenarveš ani omylem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
RomanF
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 258
Registrován: 06.07.2009 21:50
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od RomanF »

Jirko je tam uvedený i motor BMP, tak to mi řekni jak je to možný. Třeba tam mají chybu, to je možný, na mě tohle vyběhlo z Googlu, víc shopů na DPFka jsem nehledal.
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych :)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od Jirka. »

jj, mají tam chybu ty potřebuješ filtr 3C0254700K nebo 3c0245701P podle toho co máš za rok
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
TomB
Pilot
Pilot
Příspěvky: 872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od TomB »

pánové, protože mám taky BMP a tři roky jsem se s ním zlobil, přidám pár postřehů z praxe
1) DPF u PD zvyšuje spotřebu a to dost znatelně
2) regenerace probíhá pasivně, při provozu, ale taky aktivně, každých cca 1000 km. A nesvítí přitom žádná kontrolka
3) když se začne doba mezi automatickými regeneracemi zkracovat, je filtr ucpaný popelem
zaplnění sazemi, to co ukazuje VAG je jedna hodnota, ta se mění nahoru a dolů
zaplnění popelem (taky se dá ve VAGu najít) je průser, protože popel je nespalitelný zbytek, který DPF pomalu, ale jistě ucpává
a přesto hlásí zaplnění sazemi 0%. Teprve až se filtr otevře, je vidět, jak je plný "antuky".

Řešení je několik, od výměny za nový (pěkně drahá věc), po čištění, až po vykuchání u různých specialistů a úpravě softu.

Pozn. pod čarou 8) : ECU Safe nebo VoltaBP, který většina používá pro úpravu softu při odstranění DPF nepoužívají zrovna 100% účinnou a správnou metodu. Zjištěno po třech letech... Nějak to funguje, ale není to ono.
Na brzdě u SGS (Motorpoweru) jsme bez DPF s úpravou ECU Safe nenaměřili ani sériový výkon :cry:

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od teekey »

konecne opravdu relevantni informace :good:
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU

Příspěvek od motorpower »

Není relevantní.
1, pasivní...neustále
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy
3,nucená....v servise... i u relativně nového auta nastane při krátkých jízdách situace, že kontrolka filtru nezhasne a je nutno použít tuto možnost.
Zde přečtěte... http://ulozto.cz/xpSB7jPv/dpf-pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Heslo VWCLUB
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“