Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jirka.: a co Toyota? Janonec je dobrej az na hondu. ano fordy jsou na ..... Ale ten jejich Fap je spíš více promyšlené, u nás v práci se fordy jen vypálily a je klid, když se zase rosvíti tak zase vypalily a byl klid ale pak ty peugot a citroen pak uz se mění a moc vypálit nejdou. Je to vec názoru a na co natrefíš. U VW s motory CR se valí do dpf nafta?
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
No ale každý na to nemá, nebo se mu nechce dávat za nějakou kokotinu ve výfuku x tisíc... asi kdyby to byl už CR, tak jdu do čištění, ale tedy u PD uvažuji o tom odstranění no...
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP
Naposledy upravil(a) Jirka. dne 02.09.2013 22:26, celkem upraveno 1 x.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Lukas.cc: ano naftu, toyotám nerozumím nemohu posoudit, jen toho forda c-max jsem řešil zrovna 14 dní z5 a jiné řešení než nový filtr za 50 jsme nenašli
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jirka. Ted během 14dní se vypalovali fordy C max, kuga a S max. A v pohodě zdřejmě je to kus od kusu. Není ideálni řešení zkusit prvni passata vypálit a pak se uvidí? Ale jak vidím jak probíha vypalováni pomoci diagnostiky tak mi poprvé běhal mráz po zádech. Vw jsem ještě nezkoušel ale u tech fordaku jsem měl obavy zda motory přežijou. Měl bych strach někomu svěřit passata na vypálení
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Me to odstraneni funguje.Kdyz na to dupnu tak to nehuli...jen obcas pri nastartovani jde z vyfuku bily dym...jen chvili.Ale jestli to je odstranenim dpf to nevim
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Mě nejde tak o životní prostředí, dyť ty 16V verze je neměly vůbec a spňují Euro 4, ale jde mi o to, jestli se spřísní měření kouřivosti, takže neprojdu... ted bych se asi nebál, ale za 2-3 roky...
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Víte asi s tím DPF filtrem se stala ekologická chyba a nikdo to nechce uznat a je to na .Začíná to větší spotřebou nafty (ta je někdy potřebná totiž i při samotné regeneraci filtru).Při chemickém čištění by mne zajímalo jak se nakládá s odpadem (voda,chemikálie).Při samotné výrobě zatěžujeme ekol. okolí.
A jak si samotní výrobci na nás mastí kapsu?Když jsem pročítal dolní část příspěvku tak se mi oči.
http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A jak si samotní výrobci na nás mastí kapsu?Když jsem pročítal dolní část příspěvku tak se mi oči.
http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RomanF
- Jezdec
- Příspěvky: 258
- Registrován: 06.07.2009 21:50
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
K cenam: Da se neco najit, http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... %25201037/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nevim jak duveryhodny je tohle zdroj.
Na cc-autodily koukam uz opravdu pro muj motor neni, ale nedavno byl, zajimala me cena pred casem. Stejne az to budu resit, zavolam tam Jeldovi a uvidi se, kdy je budou mit.
ale nevim jak duveryhodny je tohle zdroj.
Na cc-autodily koukam uz opravdu pro muj motor neni, ale nedavno byl, zajimala me cena pred casem. Stejne az to budu resit, zavolam tam Jeldovi a uvidi se, kdy je budou mit.
Jirka. píše:RomanF:To co je na cc-autodily za 15000kč není DPF pro tvého passata! Ale dodatečný filtr který se montuje v Německu například na BKD nebo BKP který z výroby filtr nemá. Pokud máš BMP nebo BMR tak nový filtr stojí 38000kč, rozhodně ne 15!. Jinak pokud by tě zajímaly ceny použitých tak to co mají na cc-autodílech mam za 2500kč, a origo dpf pro BMP 7000kč,(BMR má větší průměr roury ten nemam)
edit: v popisu máš BLS tam je stejný filtr jako na 2.0 BMP
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
RomanF:Kcenám, to v tvém posledním odkazu je na B5.5, na kod motoru BGW, má to aditiva v nádobce, to na BLS nenarveš ani omylem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- RomanF
- Jezdec
- Příspěvky: 258
- Registrován: 06.07.2009 21:50
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jirko je tam uvedený i motor BMP, tak to mi řekni jak je to možný. Třeba tam mají chybu, to je možný, na mě tohle vyběhlo z Googlu, víc shopů na DPFka jsem nehledal.
prodáno - Passat Variant Highline 1.9 TDI BLS r.2007 (TTV, turbo BMP, 5ka ₊12%, chip DP 99kW, 1hm ATD)
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych
Změnil jsem značku, za pár let se k Passatu vrátím... řekl bych
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
jj, mají tam chybu ty potřebuješ filtr 3C0254700K nebo 3c0245701P podle toho co máš za rok
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
pánové, protože mám taky BMP a tři roky jsem se s ním zlobil, přidám pár postřehů z praxe
1) DPF u PD zvyšuje spotřebu a to dost znatelně
2) regenerace probíhá pasivně, při provozu, ale taky aktivně, každých cca 1000 km. A nesvítí přitom žádná kontrolka
3) když se začne doba mezi automatickými regeneracemi zkracovat, je filtr ucpaný popelem
zaplnění sazemi, to co ukazuje VAG je jedna hodnota, ta se mění nahoru a dolů
zaplnění popelem (taky se dá ve VAGu najít) je průser, protože popel je nespalitelný zbytek, který DPF pomalu, ale jistě ucpává
a přesto hlásí zaplnění sazemi 0%. Teprve až se filtr otevře, je vidět, jak je plný "antuky".
Řešení je několik, od výměny za nový (pěkně drahá věc), po čištění, až po vykuchání u různých specialistů a úpravě softu.
Pozn. pod čarou : ECU Safe nebo VoltaBP, který většina používá pro úpravu softu při odstranění DPF nepoužívají zrovna 100% účinnou a správnou metodu. Zjištěno po třech letech... Nějak to funguje, ale není to ono.
Na brzdě u SGS (Motorpoweru) jsme bez DPF s úpravou ECU Safe nenaměřili ani sériový výkon
1) DPF u PD zvyšuje spotřebu a to dost znatelně
2) regenerace probíhá pasivně, při provozu, ale taky aktivně, každých cca 1000 km. A nesvítí přitom žádná kontrolka
3) když se začne doba mezi automatickými regeneracemi zkracovat, je filtr ucpaný popelem
zaplnění sazemi, to co ukazuje VAG je jedna hodnota, ta se mění nahoru a dolů
zaplnění popelem (taky se dá ve VAGu najít) je průser, protože popel je nespalitelný zbytek, který DPF pomalu, ale jistě ucpává
a přesto hlásí zaplnění sazemi 0%. Teprve až se filtr otevře, je vidět, jak je plný "antuky".
Řešení je několik, od výměny za nový (pěkně drahá věc), po čištění, až po vykuchání u různých specialistů a úpravě softu.
Pozn. pod čarou : ECU Safe nebo VoltaBP, který většina používá pro úpravu softu při odstranění DPF nepoužívají zrovna 100% účinnou a správnou metodu. Zjištěno po třech letech... Nějak to funguje, ale není to ono.
Na brzdě u SGS (Motorpoweru) jsme bez DPF s úpravou ECU Safe nenaměřili ani sériový výkon
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
konecne opravdu relevantni informace
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Není relevantní.
1, pasivní...neustále
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy
3,nucená....v servise... i u relativně nového auta nastane při krátkých jízdách situace, že kontrolka filtru nezhasne a je nutno použít tuto možnost.
Zde přečtěte... http://ulozto.cz/xpSB7jPv/dpf-pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Heslo VWCLUB
1, pasivní...neustále
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy
3,nucená....v servise... i u relativně nového auta nastane při krátkých jízdách situace, že kontrolka filtru nezhasne a je nutno použít tuto možnost.
Zde přečtěte... http://ulozto.cz/xpSB7jPv/dpf-pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Heslo VWCLUB
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning