Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 10:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2011

Příspěvky:

256

Bydliště:

Oslavany

motorpower píše:
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy


Jak poznám že probíhá aktivní regenrace abych ji mohl nechat doběhnout po ukončení jízdy?

Pročetl jsem to PDF ale o tomto jsem se nic nedočetl.Díky

_________________
Volkswagen Passat Variant, 2.0 TDi 103 kW, Sportline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 10:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

Lada.s píše:
motorpower píše:
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy


Jak poznám že probíhá aktivní regenrace abych ji mohl nechat doběhnout po ukončení jízdy?

Pročetl jsem to PDF ale o tomto jsem se nic nedočetl.Díky

To PDF nám všem krásně ukazuje, jak je DPF systém první verze dokonalý. Teda resp. se to tak prezentovalo.
Vše v jednom, teploty vysoké, stále čistý filtr. Realita je trochu jiná.

To že běží aktivní regenerace většina lidí nepozná (motor sice změní zvuk a sníží výkon) prostě přidá víc plyn, čím regeneraci přeruší.
Jednou se mi stalo, že jsem přijel do garáže, večer, byl všude klid, vylezu z auta, z haubny se kouřilo, motor praskal, zděšeně koukám co se děje - přerušená aktivní regenerace - filtr a turbo rozžhavené do ruda. A co s tím? vyjet znova ven? To už stejně jednotka nezačne tam kde skončila.
Zkoušel jsem i regeneraci podle návodu, dálnice, nechat auto projet. Zkontroloval jsem si zaplnění před i po - bylo stejné (cca 30%).

A to, že tohle řešení vše v jednom v kombinaci s PD bylo krok vedle (ač to nikdo oficiálně nepřizná) je krásně vidět na nových dvoulitrech řady EA288 - samostatný katalyzátor, samostatný DPF a hlavně, objemově mnohem větší.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2804

Bydliště:

Praha

Krok vedle... Ekologie neekologie... Jako upřímně, nevěřím, že v průběhu doby mezi rozdíl v emisích mezi např BKP a BMP bude veliký, naopak, spíš budou ty emise (např za celou životnost auta) v průměru stejné. Hlavní výhodu vidím jinde - za mě je fajn, že auta v Praze nehulí a vyhulí to na dálnici. Díky tomu je lepší rozdělení ekologické zátěže v prostoru - prostě kde je koncentrace aut, je i koncentrace lidí, tak proč nevyhulit ty sračky někde mimo? A že nefunguje regenerace 100%? Tak se prostě časem filtr koupí nový, jak už tu někdo zmínil, u auta za stovky tisíc těch pár desítek tisíc navíc jednou za život auta není takový problém.

Osobně mám BKP a dost mi vadí, že to plive ropu do xichtu lidem za mnou. Sám to nesnáším a tak se snažím na to co nejmíň šlapat a trubky protáhnu vždy až za Prahou. Nejlepší je, když vidim na jižní spojce Tatru s fritovacím olejem v nádrži, to se mi chce plakat (to ani z parní lokomotivy nejde taková rakovina). Moje příští auto bude určitě s filtrem.

Když chcete opici, musíte mít taky na banány.

TomB píše:
To PDF nám všem krásně ukazuje, jak je DPF systém první verze dokonalý.


Až bude PDF googlit nějakej ajťák a bude číst tuhle větu, zacyklí se :rofl:

_________________
Volkswagen Passat Variant B7 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 11:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

hkr píše:
Krok vedle... Ekologie neekologie... Jako upřímně, nevěřím, že v průběhu doby mezi rozdíl v emisích mezi např BKP a BMP bude veliký, naopak, spíš budou ty emise (např za celou životnost auta) v průměru stejné. Hlavní výhodu vidím jinde - za mě je fajn, že auta v Praze nehulí a vyhulí to na dálnici. Díky tomu je lepší rozdělení ekologické zátěže v prostoru - prostě kde je koncentrace aut, je i koncentrace lidí, tak proč nevyhulit ty sračky někde mimo? A že nefunguje regenerace 100%? Tak se prostě časem filtr koupí nový, jak už tu někdo zmínil, u auta za stovky tisíc těch pár desítek tisíc navíc jednou za život auta není takový problém.

Osobně mám BKP a dost mi vadí, že to plive ropu do xichtu lidem za mnou. Sám to nesnáším a tak se snažím na to co nejmíň šlapat a trubky protáhnu vždy až za Prahou. Nejlepší je, když vidim na jižní spojce Tatru s fritovacím olejem v nádrži, to se mi chce plakat (to ani z parní lokomotivy nejde taková rakovina). Moje příští auto bude určitě s filtrem.

Když chcete opici, musíte mít taky na banány.

TomB píše:
To PDF nám všem krásně ukazuje, jak je DPF systém první verze dokonalý.


hkr píše:
Až bude PDF googlit nějakej ajťák a bude číst tuhle větu, zacyklí se :rofl:

Jo, něco jako "kolik třešní tolik višní" :laugh:

S tím co píšeš se dá souhlasit. Co mě na tom vadí je, že si VW udělalo laboratoř ze svých zákazníků.
Taky nepotřebuju aby za mnou šly oblaka kouře, ale tenhle první pokus s DPF je fakt technicky špatně.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 11:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

727

Bydliště:

Orlová

Jsem názoru, že všichni co máme Dpf a Fap tak jsme jen pokusni králíci!

_________________
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

_________________
Auta


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 12:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4767

Bydliště:

Praha

Tyhle problémy ale nemá zdaleka jen vw, to se týká všech automobilek.
A co teprve až příjde euro 6, to bude mazec, dpf i do benzinů, další nádrž na močovinu jak u nákladáků :fool:
Já jsem rád že mam auto bez filtru a nemusím toto řešit, jasně že je dobré když auto má nízké emise, ale jde o to za jakou cenu, musí být nějaký rozumný kompromis cena/ekologie, stejně výroba nového a likvidace starého filtru není nic ekologického a z globálního hlediska proč bych zrovna já v EU měl platit 40tis za novej filtr když všude okolo na to zvysoka kašlou.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 12:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

727

Bydliště:

Orlová

A co JirkaK, nemělo by už to jeho CC i močovinu?

_________________
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

_________________
Auta


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 12:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2804

Bydliště:

Praha

Taky jsem spíš pro to, aby se investovalo do výroby efektivních motorů a tím snižovaní emisí. Ne za každou cenu se snažit dávat "zátku" do výfuku, aby se ta sračka vylila/vysypala jinam (ale i to má kladné implikace, viz úvaha výše)... Jenže je očividně jednodušší vyrobit filtr a jednou za čas ho vyměnit a tím v krátkém období snížit emise a splnit limit (= v dlouhém období se nic nezmění, emise jsou stejné). Emisní normy jdou prostě rychleji, než je možný technologický vývoj (imo). Zase nemůžeme říct, že by motory nebyly ekologičtější než dřive, stačila mi moje stará O1 1.9TDI 81kW, v garáži byla nastartovaná minutu a skoro se tam nedalo dýchat, to u Pašíka i bez filtru je to ok...

_________________
Volkswagen Passat Variant B7 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 13:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2631

Bydliště:

Praha

Jak poznám že probíhá aktivní regenrace abych ji mohl nechat doběhnout po ukončení jízdy?



Strana jedna ..můj příspěvek.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 13:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2011

Příspěvky:

256

Bydliště:

Oslavany

Jo už vidím díky :wink:

_________________
Volkswagen Passat Variant, 2.0 TDi 103 kW, Sportline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 14:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2012

Příspěvky:

28

A ako to je u kombinacii prveho CR a DPF ? Co sa tam zmenilo ? Jedine co viem ze je rozdiel je to ze sa da vypalit aj na mieste ked auto stoji.

Ja mam motor CBBB a okolo 230 tisic a problemy som zatial nezaznamenal. Regeneracia sa raz za cas spusti nakolko jazdim hlavne mesto, ale vypaluje sa to dobre, podla VAG vzdy po regeneracii na 0gramov. Regeneracia sa pusta tak kazdych 1000 az 2000 km ked jazdim mesto, ale ked som bol na dovolenke tak za 5tis km ani raz. Zanesenie neprekracuje nikdy cca tych 10g a potom sa vypali na 0.

Osobne mam ale nazor taky, ze DPF by som nevykuchal. Je to smutny pohlad ked vydim tie passaty v BA co pri rozbehu na semafore dymia ako stara Karosa, pripadne este horsie. Je to vobec potom este predajne take auto ? Ked mi odide turbo, tak ho nevyhodim a neupravim soft v RJ, tak isto by som nevyhodil ani DPF.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

Vlad55 píše:
A ako to je u kombinacii prveho CR a DPF ? Co sa tam zmenilo ? Jedine co viem ze je rozdiel je to ze sa da vypalit aj na mieste ked auto stoji.

Ja mam motor CBBB a okolo 230 tisic a problemy som zatial nezaznamenal. Regeneracia sa raz za cas spusti nakolko jazdim hlavne mesto, ale vypaluje sa to dobre, podla VAG vzdy po regeneracii na 0gramov. Regeneracia sa pusta tak kazdych 1000 az 2000 km ked jazdim mesto, ale ked som bol na dovolenke tak za 5tis km ani raz. Zanesenie neprekracuje nikdy cca tych 10g a potom sa vypali na 0.

Osobne mam ale nazor taky, ze DPF by som nevykuchal. Je to smutny pohlad ked vydim tie passaty v BA co pri rozbehu na semafore dymia ako stara Karosa, pripadne este horsie. Je to vobec potom este predajne take auto ? Ked mi odide turbo, tak ho nevyhodim a neupravim soft v RJ, tak isto by som nevyhodil ani DPF.

První CR motory mají úplně stejnou techniku DPF jako ty naše PDčka. Samozřejmě s jiným typem vstřikování, což je zdá se podstatně příznivější pro regeneraci, díky mnohem variabilnějším možnostem časování vstřiku.

Ale co se týká kouřících aut, tak to vůbec nesouvisí s vykuchaným DPF, protože pokud by auto s filtrem dýmilo jak Avie, tak je filtr plný za pár km a žádná regenerace mu nepomůže. U funkčního nepokaženého auta s vykuchaným DPF bys za jízdy neměl vidět žádný dým alespoň tak to bylo u mě, po odstranění a je to tak i teď. Celý soft je udělaný "optimalizovaný" tak, aby to kouřilo co nejméně. Snížená dávka, pomalý náběh plynu atd.
Podobný rozdíl je třeba i u 1,9 BXE a BJB (jestli si ty kody pamatuju dobře) Jsou to HW identické motory, se stejnými tryskami a přesto jeden má EU3 a druhý EU4. jen v mapách je rozdíl. EU4 je tupější, línější.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2804

Bydliště:

Praha

Co jsem si tak všiml, tak všechny Passaty, co kouřej, maj dva laufy zahnutý dolů a ty, pokud se nepletu, maji jen BKPčka. Takže kouřivost je jen asi u těhle motorů. A co u mého vím, tak ten hulí uplně brutálně za studena (jako když mam 1600ot na 4 a lehce přislápnu, abych byl +5kmh, tak uplně vidim za zadnim oknem jak se to tam víří), jak se ohřeje a vyfičím ty zbytky ze "za studena", tak taky nic, nekouřím, uplně je to najednou v klidu. Takže buď to mam rozbitý, nebo to je normální, to je otázka.

Ale viděl jsem i bílýho Superba 2, s chromovejma laufama a uplně zahulená půlka zadku. Tak je otázka, jestli to měl vykuchaný a rozbitý, nebo nevykuchaný a rozbitý :laugh:

_________________
Volkswagen Passat Variant B7 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

862

Bydliště:

Jihlava

hkr píše:
Ale viděl jsem i bílýho Superba 2, s chromovejma laufama a uplně zahulená půlka zadku. Tak je otázka, jestli to měl vykuchaný a rozbitý, nebo nevykuchaný a rozbitý :laugh:

Vykuchaný a blbě nachipovaný.

_________________
Passat 2,0 TDI 8V BMP 4Motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
PříspěvekNapsal: 04.09.2013 16:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2011

Příspěvky:

256

Bydliště:

Oslavany

hkr píše:
Co jsem si tak všiml, tak všechny Passaty, co kouřej, maj dva laufy zahnutý dolů a ty, pokud se nepletu, maji jen BKPčka.


Já mám BMP a taky laufy dolů, takže tohle nebude to pravé poznávací znamení :)

_________________
Volkswagen Passat Variant, 2.0 TDi 103 kW, Sportline


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 238 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group