Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Max583
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.07.2009 13:31
- Bydliště: Most
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Tak jsem to vypozoroval - pokud je venkovní teplota pod 5°C tak otáčky motoru jsou zvýšený na 1000ot/min dokud nedosáhne teplota motoru 90°C. Pokud je venkovní teplota nad 5°C otáčky motoru se drží na 800ot/min i když je teplota motoru nižší. V podstatě se otáčky ani nezvýší. Nevím proč to tak je ale za následek to má, že spotřeba v zimním období se zvýší skoro o 1litr. je to zajímavé ale u předešlého modelu to nedělalo a rozdíl mezi zimní a letní spotřebou nebyl tak veliký. Třeba nám to nějaký odborník vysvětlí.
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Odpověď padla již v předchozích příspěvcích.
Nízká venkovní teplota = aktivovaný elektrický ohřev vzduchu (aby to topilo i když je motor studený), zvýšený volnoběh je kvůli vyššímu odběru alternátoru (proto i vyšší okamžitá spotřeba).
Nízká venkovní teplota = aktivovaný elektrický ohřev vzduchu (aby to topilo i když je motor studený), zvýšený volnoběh je kvůli vyššímu odběru alternátoru (proto i vyšší okamžitá spotřeba).
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- Max583
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.07.2009 13:31
- Bydliště: Most
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Jak je vidět s předešlých příspěvků tak se to evidentně moc nevedlo, když to stejně trvá tak dlouho než auto začne topit.
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Tady si někdo nevzal prášek, ach jo....
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- kubajzs
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 17.03.2008 11:59
- Bydliště: český ráj
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Zdravím pánové. Taky řeším problém se zahříváním a jen by mě zajímalo zda někdo neobjevil druhovýrobu toho termoregulátoru...
Tak jsem snad našel je díl č. 1K0121113A, je to stejný se šádovkou...
https://granex.cz/vyhledavani?search=1K0+121+113+A" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jsem snad našel je díl č. 1K0121113A, je to stejný se šádovkou...
https://granex.cz/vyhledavani?search=1K0+121+113+A" onclick="window.open(this.href);return false;
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Máš DSG? Jestli jo, zaměřil bych se první na termoregulátor chladícího okruhu na olej v DSG. Měl jsem ho špatný na předchozím autě, auto neohřívalo, oprava za 500 Kč.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12.02.2015 06:05
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Zdar borci, precital som cely topic,niekto pisal ze starsie verzie CR nemaju dalsi termostat...
Mam 2.0 CBBB (2009) , DSG a ten druhy termostat pri chladici oleja nemam..
Je mozne ze sa daval od roku 2010 vyssie,??
Dikes ze rady,..
Mam 2.0 CBBB (2009) , DSG a ten druhy termostat pri chladici oleja nemam..
Je mozne ze sa daval od roku 2010 vyssie,??
Dikes ze rady,..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.03.2016 14:55
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
999KE: Pravděpodobně ho tam nemáš. Mám stejný motor a nic tam není.
Passat Variant TDI CR 2009, 125 kw, DSG
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
jj, tento termostat je až u CF motorů
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Mohu potvrdit spravnost, pred mesicem menen termostat k dsg a problemy se zahrivanim jsou vyreseny
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 09.02.2017 18:31
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
termostat DSG, cena 500,-, problém vyřešen
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.10.2018 09:32
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Ahoj vsem,
Mam prakticky stejny problem jako vsichni zde. Auto se zahreje na 90 stupnu, pak kdyz jedu dele z kopce tak teplota pada k 80-75 stupnum. Podle tipu zde jsem vymenil termoregulator dsg, pak i termostat a dela to stale. Je pravda ze jsem tento jev zacal pozorovat az ted za snizene venkovni teploty a auto mam 3 mesice, ale uplne normalni mi to nepripada. Na stranu druhou spousta z vas tvrdi, ze tyhle nase motory dokazi rychle ztratit teplotu. Je tu nekdo kdo podobny problem vyresil opravdu definitivne a teplota drzi 90 i kdyz jede 10minut z hor? Muj passi 2011, 2.0 TDi, 125kw dsg, 140t km
Mam prakticky stejny problem jako vsichni zde. Auto se zahreje na 90 stupnu, pak kdyz jedu dele z kopce tak teplota pada k 80-75 stupnum. Podle tipu zde jsem vymenil termoregulator dsg, pak i termostat a dela to stale. Je pravda ze jsem tento jev zacal pozorovat az ted za snizene venkovni teploty a auto mam 3 mesice, ale uplne normalni mi to nepripada. Na stranu druhou spousta z vas tvrdi, ze tyhle nase motory dokazi rychle ztratit teplotu. Je tu nekdo kdo podobny problem vyresil opravdu definitivne a teplota drzi 90 i kdyz jede 10minut z hor? Muj passi 2011, 2.0 TDi, 125kw dsg, 140t km
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17.11.2010 19:05
- Bydliště: Liberecký kraj
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Podle me je to normalni, delali mi to i obe benzinove auta co jsem mel pred pasikem. Jak chces udrzet 10 minut vodu na 90 stupnich, kdyz do motoru pere -5 stupnu vzduch a jizdou z kopce nedochazi k zadnemu spalovani paliva? To je nesmysl prece. O vikendu jsem po 18km stal na volnobeh asi 10 minut a teplota mi taky spadla a znovu se mi pustil prihrev. To je normalni jev, problem je to jak tu nekteri pisou, ze se jim auto neohreje ani po 40 km pod plynem. To je pak nekde problem.
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB
- counterct
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 08.11.2011 15:53
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Dělá mi to to samý. Příjezd z dálnice, voda 90°C, dojezd do města 50km/h cca 2km a voda hned spadne na 80°C. To mi nepříjde normalní. Oba termostaty po výměně.lukevilla píše:Ahoj vsem,
Mam prakticky stejny problem jako vsichni zde. Auto se zahreje na 90 stupnu, pak kdyz jedu dele z kopce tak teplota pada k 80-75 stupnum. Podle tipu zde jsem vymenil termoregulator dsg, pak i termostat a dela to stale. Je pravda ze jsem tento jev zacal pozorovat az ted za snizene venkovni teploty a auto mam 3 mesice, ale uplne normalni mi to nepripada. Na stranu druhou spousta z vas tvrdi, ze tyhle nase motory dokazi rychle ztratit teplotu. Je tu nekdo kdo podobny problem vyresil opravdu definitivne a teplota drzi 90 i kdyz jede 10minut z hor? Muj passi 2011, 2.0 TDi, 125kw dsg, 140t km
VW Passat 2.0TDi (103kW)2013 DSG a RNS315
- mirpie
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.12.2017 19:33
- Bydliště: Brno
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
není normalní, aby teplota chladicí kapaliny byla při jakémkoli jizdním režimu konstatních 90st C. To fyzikálně není možné. Kvůli neznalosti proto VW zavedl softwarové "zamrznutí" ručičky teploměru v určité toleranci. Zajímavé je, že na některých kusech to asi není a pak řešíte kolísání teploty, které je mezi 75-105 st C zcela normální, dle zatížení, venkovni teploty a rychlosti.
Problem je, když teplota padá pod 70st C nebo naopak roste nad 105st Č, to už bych řešil.
Problem je, když teplota padá pod 70st C nebo naopak roste nad 105st Č, to už bych řešil.
Passat B6 3.2 FSI