Re: Nepravidelné sjíždění gum u novýho auta
Napsal: 14.05.2015 18:22
Tak jsem to celý přelouskal. Gumy byly vždycky alchimie.
K pár věcem.
Když budeš mít gumu přefoukanou, bude se sjíždět vnitřek. Podhuštěný se sjížděj vnějšky.
Bohužel jsou vyjímky, jako třeba když dáš na ráfek širší nebo užší gumu než by měla bejt a šitovejch gum, tak to neplatí.
Např, vozil jsem na golfu 8palce široký disky na 195/50 R15. Dělá to libový Áčka a zalejzaj do podběhů. Není to na normální ježdění.
Když byly nafouknutý míň jak 2,7 (normálně maj 2,1), tak se hoblovali boky. Pernamentně foukáno na 3,2-3,5. Ve spojení se sportovním podvozkem, slušnej rozbíječ žlučových kamenů.
Co se týká poškození gum tlumičema. Všeobecně se tradovalo a bylo ozkoušený, že vadný tlumič ti udělá na gumách nepravidelně plošky, když neplní svou funkci. Ale neudělá ti pravidelnou pilku na kraji pneumatiky. Zatím jsem se nesetkal, že by tomu bylo jinak.
Pilku na zadní nápravě koncernů, je běžná věc a pěkně k nasrání. Škodovka u O2 vydala technickou zprávu, kde doporučovali u 17´´ pneu, nastavit na zadní nápravě odklon místo 1stupeň a 20minut (už si to přesně nepamatuju) na 0stupně a 50minut. I stejným způsobem jsem to udělal na svojí paštice. Než jsem seřídil geometrii, zadníma gumama jsem mohl budit sídliště, jak ta pily řezala asfalt. Teď po zimně na contíkách pohoda. Guma sjetá rovnoměrně a na zadku žádná pila.
Co se týká Jirkova problému, jak psal šitová guma a blbá konstrukce se směsí.
K pár věcem.
Když budeš mít gumu přefoukanou, bude se sjíždět vnitřek. Podhuštěný se sjížděj vnějšky.
Bohužel jsou vyjímky, jako třeba když dáš na ráfek širší nebo užší gumu než by měla bejt a šitovejch gum, tak to neplatí.
Např, vozil jsem na golfu 8palce široký disky na 195/50 R15. Dělá to libový Áčka a zalejzaj do podběhů. Není to na normální ježdění.
Když byly nafouknutý míň jak 2,7 (normálně maj 2,1), tak se hoblovali boky. Pernamentně foukáno na 3,2-3,5. Ve spojení se sportovním podvozkem, slušnej rozbíječ žlučových kamenů.
Co se týká poškození gum tlumičema. Všeobecně se tradovalo a bylo ozkoušený, že vadný tlumič ti udělá na gumách nepravidelně plošky, když neplní svou funkci. Ale neudělá ti pravidelnou pilku na kraji pneumatiky. Zatím jsem se nesetkal, že by tomu bylo jinak.
Pilku na zadní nápravě koncernů, je běžná věc a pěkně k nasrání. Škodovka u O2 vydala technickou zprávu, kde doporučovali u 17´´ pneu, nastavit na zadní nápravě odklon místo 1stupeň a 20minut (už si to přesně nepamatuju) na 0stupně a 50minut. I stejným způsobem jsem to udělal na svojí paštice. Než jsem seřídil geometrii, zadníma gumama jsem mohl budit sídliště, jak ta pily řezala asfalt. Teď po zimně na contíkách pohoda. Guma sjetá rovnoměrně a na zadku žádná pila.
Co se týká Jirkova problému, jak psal šitová guma a blbá konstrukce se směsí.