Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
lukasko144
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2526
Registrován: 25.06.2009 21:40
Bydliště: Malacky, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od lukasko144 »

Ja som to mal uz vopred vybavene na inej STK, ale ako som pisal vyssie, zamerne som isiel do tejto, kde ma nepoznali. Nepisal som ziadny nazov, ale ide o meno tu v okrese, ak nie v kraji o najznamejsie.
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

Alficek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 450
Registrován: 20.01.2010 14:04
Bydliště: Taus

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Alficek »

ČOIka se chystá na firmy odstraňující filtry ....
http://tn.nova.cz/zpravy/prehled-tisku/ ... otoru.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od hkr »

Hele, me to taky hrozne hulilo, a mel jsem vadny egr. Zkus ho odpojit, u me to vyresilo problem, ted to zahuli jen kdyz to fakt zenu :)
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
lukasko144
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2526
Registrován: 25.06.2009 21:40
Bydliště: Malacky, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od lukasko144 »

Toto musim povedat znamemu, ked uz asi rok placem, nech mi pomoze pri rozoberani EGR ventilu, ze ho chcem vycistit. On stale tvrdi, dokial je vsetko tak, ako ma byt a nijak negativne sa to neprejavuje, tak nehas co Ta nepali ..
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

Mr.babetta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1319
Registrován: 19.10.2007 16:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Mr.babetta »

jak to tu tak čtu,opravdu zlatý rotačky.......jinak Já osobně si myslim že špunt ve vejfuku je opravdu blbost.....Já si včéra na svým BXE vyndal katalyzátor a hned jak se ten motor probudil k životu,to je uplně jiná káva ! :-) Kouří furt stejně přiměřeně a reakce motoru z nízkejch otáček je daleko lepší než před tím. STK neřešim :-)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Jirka. »

K těm novejm DPF bych ještě dodal že je naivní si myslet že novej filtr vydrží stejně jako ten co byl v autě od výroby, protože to není jen o filtru, ale i o tom že auto který má na hrbu 200tkm bude přeci jenom žrát nějaký ten olej přes turbo a gufera ventilů, vstřiky už nebudou v kondici nových, atd, takže filtr byt origo nový vydrží třeba jen polovinu nájezdu původního. Samozřejmě největší vliv na to má typ provozu, kdy ve městě to dpf zakuká po 50tkm, na dálnici vydrží bezproblémů třeba 4x tolik.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Vlad55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 12.10.2012 19:53

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Vlad55 »

Ja nechapem ako mozete mat na CR problem s DPF. Mam auto co ma 250 tisic jazdim viacmenej mesto, mimo mesto tak raz, dva krat za mesiac. Motor CBBB a DPFko je uplne vklude. Ved pri cr sa ti zapne regeneracia aj ked stojis na semafore a staci nehat bezat aj na volnobeh a filter je cisty za 10 min.

U CR su tri podmienky spustenia aktivnej regeneracie:
- Hmotnost sadzi vypocitana na zaklade rozdielov tlakov pred a za filtrom
- Podla udajov o jazde, priemerne RPM, zataz a pod v kombinacii s teplotami vyfukovych plynov za a pred filtrom
- V pripade ak horne dva sposoby zlyhaju pri detekcii zanesenia filtra, pribudla regeneracia po 750km od poslednej regeneracie, ktora sa zapne vzdy ak nepride skor k regeneracii na zaklade prvych dvoch podmienok.

CR motor sa vie vypalit aj na mieste vdaka tomu, ze po samotnom spaleni paliva vo valci sa vstrekne dalsia davka paliva ktora nezhori ale vypari sa v oxidacnom katalyzatore ktory je pred dpf filtrom a to sposobi takmer okamzity narast teploty vyfukovych plynov na 650+ stupnov.

Taktiez pri normalnej jazde bez regeneracie, ecm neustale upravuje davky paliva tak aby bolo mnozstvo produkcie sadzi co najnizsie.

Dalej su u CR dva nove regeneracne mody oboch katalyzatorov ktore prebiehaju neustale pocas jazdy.

Pri odstraneni dpf a uprave RJ sa vsetky tieto procesy zakazu, postupne odidu katalyzatory, ecm prestane upravovat davky paliva k co najlepsiemu spalovaniu a vlastne je to cele odpisane.

Neviem ako je to u este novsich (CFxx) motorov, ale u CB** je to takto. A sanca na odidenie DPF je mala.

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Jelko4 »

tak ja zatial nemam problem ani s PD :) ale co som sa rozpraval s ludmi ktori odstranili dpf tak auto ide bez neho lepsie

Vlad55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 12.10.2012 19:53

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Vlad55 »

Urcite by sa nasli aj ine veci bez ktorych by to auto islo lepsie, ale to nic nemeni na tom ze je to barbarstvo a neodborny zasah.

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Jelko4 »

aj tak je to z velkej casti len marketing pretoze ten dpf treba aj vyrobit a pri tom kolko skodlivyn vznika...pokial mi odide urcite pojde von spolu aj zo strednym tlmicom a natiahnem holu ruru az po zadne tlmice

Vlad55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 12.10.2012 19:53

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Vlad55 »

A potom pojdes do hainburgu do Sparu lacno nakupit krumple a dostanes 3k eur pokutu a auto si privezies na odtahovke.

A coskoro to tak bude aj u nas. Na STK sa budu merat sadze asi od buduceho roka a policajti budu mat mobilne merace asi o dva. Potom to auto predas tak akurat na diely lebo bude bezcenne.

A vyroba dpf nieje moc neekologicka, VW group to uz robi zo zliatiny hlinka a titanu(aluminium titanide) a na konci sa cez cele dpfko prefukne para s obsahom platiny.

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od Jelko4 »

keby si vedel kolko rakusanov a nemcov ma vonku dpf :) stk vieme ako u nas funguje a policajti nemaju ani poriadne este citacky na male tp a nie to merace...avsak zatial funguje ako ma, este ani raz sa neohlasil cize je tam a dufam ze aj dlho bude

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od sahara »

Vlad55 píše:...

A vyroba dpf nieje moc neekologicka, VW group to uz robi zo zliatiny hlinka a titanu(aluminium titanide) a na konci sa cez cele dpfko prefukne para s obsahom platiny.
já se tu někde v této debatě už vyjadřoval....chtěl bych na tvůj příspěvek reagovat a zeptat se....
a jak moc ekologicky náročný je vyrobit ty stroje,který vyráběj ty filtry(myslím tím i obal,prostě všechny části) a jak moc ekologicky náročný je výroba kontrolních strojů,který kontrolují tyhle výrobní stroje,pokud při výrobě se použije technologie obrábění s chlazením, taky jaký ekologický chladivo se použije při tom to zpracování a co se s ním pak dělá atd. je toho spousty co mi vrtá hlavou s ekologii
já taky nemám žádný papír v ruce kde je jasně napsaný, že pdf je ekologický nesmysl....
nemyslím to zle jen mě tyhle otázky zajímají a chtěl jsem upozornit, že ekologická náročnost výroby není jen ta konečná výroba, to z čeho se ten pdf filtr vyrábí, ale že je k tomu ještě spousty výrobních procesů, těžení látek,převoz dílů atd.
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od skacel99 »

Asi tak nějak. A hlavní důvod prosazování aut s nižšími emisními limity je stejně ekonomický.Až někde v pozadí jsou jsou teprve dopady z hlediska ekologie.

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Odstranění (DPF) fi.ltru pevných částic

Příspěvek od sharik4x4 »

Dnes vystřelili do vesmíru v NASA soukromou raketu s pár blbostma na palubě,jen tak aby se něco dělo.A vy si tady lámeta hlavu , jestli je DPF ekologický či ne.Taková jedna raketa spálí a vypustí do atmosféry tolik paliva a škodlivin a nikdo to neřeší.
Nejdůležitější ze všeho jsou prachy, pak dlouho nic a na konci jsou lidi.
Takže slovo "Ekologie" je pouze nástroj jak okrádat chudý lid o to poslední, co jim zbylo, a ještě jim tvrdit,že je to v jejich zájmu.
Protože tvrdit o pístovém spalovovacím motoru,že se chová ekologicky,pokud ho doplním filtrem PDF je blbost na entou.
Stačí trochu fyziky a matematiky ze základky,tady je "citace z fyziky":

Účinnost spalovacího motoru lze odvodit z Carnotova cyklu. Díky teplotám a tlakům, kterých je možno technicky dosáhnout, je jeho účinnost menší než u motorů používajících přímo jiných druhů energie, jako je elektromotor nebo vodní motory. Na mechanickou práci je ve spalovacích motorech přeměněno 10–50 % chemické energie paliva. Nejnižší účinnost má parní stroj (do 12 %), benzínové a dieselové motory dosahují účinnosti kolem 25 %, přeplňované motory s turbokompresorem poháněným výfukovými plyny (turbo) mají účinnost kolem 35 %, letadlový turbinový motor vykazuje 20–25 % účinnosti, stacionární spalovací turbína s tepelnými výměníky může dosahovat účinnosti i přes 50 %.


Závěr: motor TDI s DPF s ůčinností cca 40% je prostě ekologická bomba a kdo to nechápe,tak mu to zákonodárci z Brusselu rádi vysvětlí.A jelikož musí být každý výrobek v EU opatřen ekologickým štítkem,bude na dízlu s filtrem určitě AA+,jak na lednici. :D
Bůh nás ochraňuj.
Ámen.
Naposledy upravil(a) sharik4x4 dne 10.01.2014 22:53, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“