klesanie teploty vody a oleja - problem

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od Currahee »

No blbost sice jo, ale složit to do původního stavu bez přípravku je masakr. Je tam O kroužek a tvar víčka má tvarové zámky. Pružina je dost silná a překonat jí, neskřípnout těsnění a usadit rovně do sebe je pěknej vopruz. Nakonec jsem to prohlásil za ztrátu času a nechal v rozsypu.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od KJirka »

má na to VW nějakej montážní přípravek ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od Currahee »

To těžko. Nejspíš to mění celé, jak to prodávají jako díl. Složit to jde, ale nechtělo se mi s tím hrát, když to byl ten starý nefunkční.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
kubicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 07.05.2009 13:50
Bydliště: Český Těšín

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od kubicekB5 »

Nic na tom není a vyměnit to jde i bez nějakých přípravků.

perlicka.honza
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 22.03.2010 19:52

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od perlicka.honza »

Zdravím, je ten termoregulator i u cbab nebo ne? Diky

JohnnnyK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 12.12.2021 16:11

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od JohnnnyK »

Vcera sa mi stalo to iste. Motor som pri dlhsej jazde na 90 stupnov sice dostal, ale vzdy ked som mu trochu ulavil, teplota zacala pomerne rychlo klesat myslim az pod 70. Vonku je sice bol par stupnov, cast cesty dokonca dost pod nulou, ale to je asi jedno.

Takze staci vymenit termostat ? (nie je to DSG)

Milky44
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 18.12.2021 18:30

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od Milky44 »

Currahee píše:
14.04.2017 22:31
To těžko. Nejspíš to mění celé, jak to prodávají jako díl. Složit to jde, ale nechtělo se mi s tím hrát, když to byl ten starý nefunkční.
Zdravím, mám passat b7 cfgb 125kw dsg 165 xxx km, vymenil som termoregulator, dôvod passat sa nezohrial nad 75 stupňov, teraz mám problém že zohreje sa na 90 ale ako kurim na 22 stupňov tak nedokáže udržať tu teplotu stále lieta hore dole, môže to robit aj hlavný termostat, máte skúsenosti s takým niečím?

S pozdravom Milky

JohnnnyK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 12.12.2021 16:11

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od JohnnnyK »

Tak nejak som z internetov pochopil, ze ano. Mam rovnaky problem, akurat nemam DSG.

Akurat neviem aky mam kupit, ci original, alebo nejaku alternativu: https://www.autodielygafa.sk/products/t ... al-2275405

Od originalu ma odradza hlavne cena vzhladom k faktu, ze tie originaly zjavne odchadzaju pravidelne. Motor mam CFFA.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od Jirka. »

Věř že ta druhovýroba nevydrží těch 10 let co originál ani omylem. A vzhledem k tomu jaká to je práce, tak cena dílu by byla poslední co bych řešil.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

JohnnnyK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 12.12.2021 16:11

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od JohnnnyK »

Nie som mechanik, takze to bola cisto teoria, rad si necham poradit. On je sice ten original nasobne drahsi, ale stale to nie je nic co by ma zruinovalo.

Zvladnem to potom vymenit doma sam, resp s trochu zrucnejsou pomocou ? :)

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od vlado 14 »

nic v zlom ale odradza ta cena 60€,no co potom ked pride dvojhmota,brzdy alebo nieco ine
za ine kraviky som daval ceny co sa mi ozaj priecili

JohnnnyK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 12.12.2021 16:11

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od JohnnnyK »

Ale predsa netvrdim, ze to nezaplatim a ani ze nie som ochotny to platit.

Ako som pisal, nie som mechanik, nemam s tym ziadne skusenosti a jednoducho viem len to, ze by som to mal vymenit a pokial mi niekto skusenejsi povie, ze ma zmysel kupovat originalny diel, tak kupim originalny diel. Naopak pokial mi niekto skusenejsi povie, ze ten za tretinu je rovnaky, alebo je to jedno, tak rad usetrim aj tych 40eur.

Skratka niekto tie skusenosti ma, ja nie a preto hladam radu. Bolo mi povedane original, vezmem original :thanks:

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od Jirka. »

Jestli to zvládneš sám asi nikdo nevíme, to musíš vědět sám. Ale je to jebání tak na 3 hodiny.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

JohnnnyK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 12.12.2021 16:11

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od JohnnnyK »

No ja by som na to asi nemal nervy. Popravde som myslel, ze je to jednoduchsie, ale zrejme som si to pomylil s tou vymenou termoregulatora u DSG.

Skoda, ze sa mi to stalo v takom blbom case, ked aj servisy zatvaraju. V kazdom pripade vdaka za rady, este uvidim ci pockam a necham to vymenit pos viatkoch a dovtedy radsej necham auto odstavene, alebo to objednam a skusim to urobit s nejakou pomocou. Aspon dufam, ze je to pricina problemu a nedosralo sa nieco ine.

ludakost
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 05.09.2013 11:53
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: klesanie teploty vody a oleja - problem

Příspěvek od ludakost »

Zdar kuci tak pridam nejakej koment aby jsem nepretrhl nit. Co se mi stalo. Jak zde pisete jezdim do prace cca 20km a zjisril jsem ze jsem prijel a teplota na 90 ani nebyla. Pak najednou zacala padat trošku dolů. Tak jsem si rikal ze tam budu muset dat na chladic nejaky karton, ale to se tu uz resilo ze to je blbost. Tak jsem cestou nazpet vyrazil trošku svižně a radil jsem automat manualne a nic proste to trvalo nez se to ohralo a hned kdyz jsem jel v obci tak sla teplota mírně dolu. Ten hlavni termostat jsem menil loni to bylo tak na trictvrte rucicky a netopilo to. Tak jsem vymenil cidlo na hadici a teplota uz neklesala ale tahlo se ohrivani na 90 strasny musel jsem motor drzet v otáčkách. Vsiml jsem si ze hned pri startu se mi roztoci ventilator a po dojezdu take běžel nez jsem vypnul motor. Takze mi celou cestu jeste ochlazoval chladič. Cili mi bylo jasné ze jsem asi blbe zasunul stekr od cidla tak jsem udelal revizi a zjistil ze jeden pin ve stekru je narezlej tak jsem za nej zatahl a zustal mi v ruce. Takze neměl dotek. Jasně, tak jsem z jiného kabelu vypinoval jiny naletoval a bylo po problemu. Ještě jsem zkontroloval ten termostat pod filtrem, vyndal jsem ho a rozebral. Je tam osicka tak jsem ji zkousel poradne zmacknout a neslo to, vyzkousel jsem ho nahrat a osicka lezla ven. Jen kdyz jsem ho zandal do domecku tak vyklal kuli nedostatecnemu zajeti te osicky do termostatu, tak jsem osicku vyndal a vnitrek vycistil. Pak osicka jakoby zacala zajizdet hloubeji a pruzila. Vse jsem vyzkousel teplem a fungovalo. Je tam takova drazka a voda ma moznost protékat. Takze při naplneni vodou z vodovodu termostat propousti uplne legálně. Pruzinu jsem prepjal a ohral plynem aby zustala vice napruzena. O krouzek staci namazat indulonou aby to slo sesadit zpět normalne o stul aby se tam dala ta sichrhajska. Samozrejme jsem obednal novej v kelly za nej chtej okolo 1000kc za origo a na netu 320kc origo na nejaky brnensky mototechne. Takze neni to pr**l chalani ale jde to.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“