B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
tak to holt asi bude chodit jen v zimě.
no nevím luxusně jsem to viděl na všech autech jen ne na VW, bohužel..
viděl jsem to na několika Pašácích a bouchalo to všem.. některým více někomu méně.. kdyby to nebouchalo dal bych to na pašáka taky, tahle na to sééru byl bych z toho akorát nasrán jako vy tady.
no nevím luxusně jsem to viděl na všech autech jen ne na VW, bohužel..
viděl jsem to na několika Pašácích a bouchalo to všem.. některým více někomu méně.. kdyby to nebouchalo dal bych to na pašáka taky, tahle na to sééru byl bych z toho akorát nasrán jako vy tady.
- Saaw
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 19.01.2014 22:31
- Bydliště: Bratislava
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Toto je skoro ako dejavu Pred par dnami, ako sa ochladilo na 3-4 stupne som si tiez vsimol ze to bucha o dost menej ked je taka zima a este si hovorim, napisem to sem na forum? Ale som kaslal na to, hovorim si ze aj tak to nic nevyriesi, a vidim ze sa to prejavuje skoro kazdemu momentalne
Ricom, to viem ze to proste leti samospadom s Hraskom sme to naposledy skusali a rozmyslali co s tym spravit, ale asi tam nie je naozaj ziadne riesenie. Mna napadlo len tolko, ci by neslo ten pad tlmit nejakou gumou alebo makkou lepiacou podlozkou. Len netusim kam ju nalepit, pretoze neviem presne o co ten kufor vlastne bucha, ci o zamok alebo o tie gumene tlmiace hranoly ktore su na kasni..
Este by som sa ale vratil k tomu, ze v chladnom pocasi to bucha menej. Znamena to, ze tam zjavne posobenim chladu dojde k nejakemu stuhnutiu toho mechanizmu. Neviem ako to vnutry vyzera v tych motorcekoch, ale to stuhnutie mi pripomina hydrauliku, cim chladnejsie, tym tuhsi chod. Otazka dalsia je, ci sa tie motorceky nedaju nejak nastavit, resp ich koncove polohy - nejak dotiahnut, pootocit, nech zaberaju az do konca alebo podobne. Nema niekto fotku ako vyzera motorcek samotny a jeho ulozenie a princip tej páky ktora zatvara kufor?
Jednu vec mozeme urcite vylucit, a to su vzpery, ich sila nema vplyv na buchanie/nebuchanie. Oni su totiz kratke, ked je vzpera naplno zasunuta, kufor je este stale otvoreny na cca 10-15cm, cize vzpera uz nema ako tlmit to, ze motorcek uz nezabera a nedrzi kufor. Cize naozaj inziniersky fail... Riesenim by bola dlhsia vzpera, avsak tu uz nie je kam nacpat do toho priestoru, prekaza tomu tvar karoserie, neda sa tam napasovat.
Jo a este jedno zistenie!! Tym trosku naburam tu teoriu o tom ze motorcek uz v koncovej polohe nezabera. Praveze on zabera, taha kufor dole, ale gravitacia je asi silnejsia. Staci si to vyskusat. Stlacit zatvaranie kufra a dat ruku na madlo kufra, a ist spolu s nim dole, a v koncovej polohe ho tahat mierne smerom hore, aby nespadol, cize spomalit pad - a prave vtedy je citit ze motorcek proti tomu tahaniu posobi opacnym smerom, cize zatvara! Takze je zjavne, ze motorcek taha az dokonca, ale v tej dolnej polohe je slabsi, resp kufor ho predbehne gravitaciou, a motorcek taha uz len naprazdno - netlaci kufor dole! Takze si myslim, ze ak by bol ten motorcek pripevneny napevno o kufor, resp o tu paku ktora tam je, tak by to vyriesilo problem. Avsak netusim ako to tam je technicky vyriesene, preto by som potreboval vidiet ten mechanizmus rozobraty. Idealne ak ma niekto fotky a hlavne detail tej paky ktora tlaci kufor dole, akym sposobom posobi na kufor.
Ricom, to viem ze to proste leti samospadom s Hraskom sme to naposledy skusali a rozmyslali co s tym spravit, ale asi tam nie je naozaj ziadne riesenie. Mna napadlo len tolko, ci by neslo ten pad tlmit nejakou gumou alebo makkou lepiacou podlozkou. Len netusim kam ju nalepit, pretoze neviem presne o co ten kufor vlastne bucha, ci o zamok alebo o tie gumene tlmiace hranoly ktore su na kasni..
Este by som sa ale vratil k tomu, ze v chladnom pocasi to bucha menej. Znamena to, ze tam zjavne posobenim chladu dojde k nejakemu stuhnutiu toho mechanizmu. Neviem ako to vnutry vyzera v tych motorcekoch, ale to stuhnutie mi pripomina hydrauliku, cim chladnejsie, tym tuhsi chod. Otazka dalsia je, ci sa tie motorceky nedaju nejak nastavit, resp ich koncove polohy - nejak dotiahnut, pootocit, nech zaberaju az do konca alebo podobne. Nema niekto fotku ako vyzera motorcek samotny a jeho ulozenie a princip tej páky ktora zatvara kufor?
Jednu vec mozeme urcite vylucit, a to su vzpery, ich sila nema vplyv na buchanie/nebuchanie. Oni su totiz kratke, ked je vzpera naplno zasunuta, kufor je este stale otvoreny na cca 10-15cm, cize vzpera uz nema ako tlmit to, ze motorcek uz nezabera a nedrzi kufor. Cize naozaj inziniersky fail... Riesenim by bola dlhsia vzpera, avsak tu uz nie je kam nacpat do toho priestoru, prekaza tomu tvar karoserie, neda sa tam napasovat.
Jo a este jedno zistenie!! Tym trosku naburam tu teoriu o tom ze motorcek uz v koncovej polohe nezabera. Praveze on zabera, taha kufor dole, ale gravitacia je asi silnejsia. Staci si to vyskusat. Stlacit zatvaranie kufra a dat ruku na madlo kufra, a ist spolu s nim dole, a v koncovej polohe ho tahat mierne smerom hore, aby nespadol, cize spomalit pad - a prave vtedy je citit ze motorcek proti tomu tahaniu posobi opacnym smerom, cize zatvara! Takze je zjavne, ze motorcek taha az dokonca, ale v tej dolnej polohe je slabsi, resp kufor ho predbehne gravitaciou, a motorcek taha uz len naprazdno - netlaci kufor dole! Takze si myslim, ze ak by bol ten motorcek pripevneny napevno o kufor, resp o tu paku ktora tam je, tak by to vyriesilo problem. Avsak netusim ako to tam je technicky vyriesene, preto by som potreboval vidiet ten mechanizmus rozobraty. Idealne ak ma niekto fotky a hlavne detail tej paky ktora tlaci kufor dole, akym sposobom posobi na kufor.
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Je tam viac prvkovy klukovy mechanizmus...
Minule som skusal kalibraciu kufrovych dveri ale s nou sa nastavuje iba horna poloha teda to po kade a ako vysoko sa maju dvere otvorit... To aby spojky drzali dvere az do koncaa zaroven aby to nebuchalo tak na to som zatial neprisiel... A obavam sa toho ze na to ani neprideme...
Minule som skusal kalibraciu kufrovych dveri ale s nou sa nastavuje iba horna poloha teda to po kade a ako vysoko sa maju dvere otvorit... To aby spojky drzali dvere az do koncaa zaroven aby to nebuchalo tak na to som zatial neprisiel... A obavam sa toho ze na to ani neprideme...
- deme
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 30.08.2009 20:39
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
skuste kuknut toto https://www.youtube.com/watch?v=szpIN-SSRRM" onclick="window.open(this.href);return false;
3AF827550A
3AF827550B
3AF827550A
3AF827550B
- Saaw
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 19.01.2014 22:31
- Bydliště: Bratislava
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Vzpery s tym na 99% nemaju nic. Ako som uz pisal, skusali sme to s Hraskom vymenit, dali sme na jedno auto dve 580tky tusim, a nic, ziadna zmena... Vzpery totiz uz su davno zasunute kym kufor je este stale pootvoreny.. Problem bude v tom mechanizme co tlaci kufor dole, mal by ho drzat az do uplneho zavretia, avsak kufor mu podla mna svojou vahou utecie a bachne dole, a tym padom mechanizmus ide smerom dole naprazdno.. Potreboval by som to vidiet nazivo, rozobrate, ako to funguje, potom by sa dalo vymysliet co s tym.. ale nemam moznost nikde to nazivo vidiet v rozobratom stave..
Macko tu kalibraciu som skusal aj ja, prd to pomohlo.. ale stale sa deje to co sa tu uz pisalo viac krat, teraz ked je zima sa obcas stane ze sa zavrie bez buchnutia. Cize ak by sa podarilo spomalit padanie kufru natrvalo tak ako to teraz robi zima, tak by sa vyriesil problem. Avsak netusim co sa deje vnutry v mechanizme ked nanho posobi chlad, co tam je spomalene resp ovplyvnene chladom..
Macko tu kalibraciu som skusal aj ja, prd to pomohlo.. ale stale sa deje to co sa tu uz pisalo viac krat, teraz ked je zima sa obcas stane ze sa zavrie bez buchnutia. Cize ak by sa podarilo spomalit padanie kufru natrvalo tak ako to teraz robi zima, tak by sa vyriesil problem. Avsak netusim co sa deje vnutry v mechanizme ked nanho posobi chlad, co tam je spomalene resp ovplyvnene chladom..
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
hoši prostě s tím neudláte ale vůbec nic.. ale jako vůbec nic. to bouchání je jediný důvod proč to nemám a už jsem byl hodně našláplej to dodělat.
další věc co VW prostě neumí udělat no. a ještě z toho dělají kdoví jakou slávu, že to vůbec VW má.
další věc co VW prostě neumí udělat no. a ještě z toho dělají kdoví jakou slávu, že to vůbec VW má.
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Taky právě hodně přemýšlím nad doděláním el.kufru .
A jak to má řešený Sup.? U toho jsem to teda neslyšel bouchat .Pravda je, že to bylo u dvou nových aut,ale zase to by nemělo mít vliv ne?
A jak to má řešený Sup.? U toho jsem to teda neslyšel bouchat .Pravda je, že to bylo u dvou nových aut,ale zase to by nemělo mít vliv ne?
Passat 3C
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Sup nevím ale i posranej Opel Insignia to má luxusně bez jakékoliv rány..
- Saaw
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 19.01.2014 22:31
- Bydliště: Bratislava
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Ricom, ak sa budeme takto vzdavat tak to naozaj nikdy nevyriesime Pozri si nasledovne video a prehodnot svoj vyrok
Superb to ma riesene uplne inac ako Passat, tam su nejake sneky alebo nieco v tom zmysle ktore vedu kufor hore a dole az do krajnych poloh.
Superb to ma riesene uplne inac ako Passat, tam su nejake sneky alebo nieco v tom zmysle ktore vedu kufor hore a dole az do krajnych poloh.
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
a tobě to přijde ok ?? mě ne, ale pravda lepší jak u Vás asi..
najdi si někde video jak zavírá posraná Insignia a budeš u toho břečet..
a ano nevyřešíte.. prostě jeto blbě navržené.. koukni na tom videu jak ten kufr od půlky padá dolů.. a to je celý problém.. tam už ho prostě nedrží ani vzpěry ani motory a je tam samospád..
najdi si někde video jak zavírá posraná Insignia a budeš u toho břečet..
a ano nevyřešíte.. prostě jeto blbě navržené.. koukni na tom videu jak ten kufr od půlky padá dolů.. a to je celý problém.. tam už ho prostě nedrží ani vzpěry ani motory a je tam samospád..
-
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2014 07:39
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Superb 2 Combi ty má riešené cez elektrické hrubé vzpery. Čiže 100% komfort, to sa nedá s týmto porovnať.
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
takže to VW group pojebal jen u Passatů.. no to je paráda..
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
A co napáchat ty vzpěry ze supa do pastiky? ))
To by neslo???
To by neslo???
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
Tak to pochybuju, protože kdyby to jen trochu bylo možný, tak třeba takovej Saaw by je tam už určitě mělProchy01 píše:A co napáchat ty vzpěry ze supa do pastiky? ))
To by neslo???
To asi nebude zaměnitelný...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: B7 V. s el. kufrom - ako zabranit buchaniu kufra
tvl ještě že jsi právoplatnej uživatel naší sekce.. ty jsi dobrý jelítko fakt
ty si snad myslíš že když obojí dělá VW group tak jsou vlastně ty auta +- všechny stejný ne.. jako že co pásne na Audi tak si můžeš dát i do Fábie co..
ty si snad myslíš že když obojí dělá VW group tak jsou vlastně ty auta +- všechny stejný ne.. jako že co pásne na Audi tak si můžeš dát i do Fábie co..
Prochy01 píše:A co napáchat ty vzpěry ze supa do pastiky? ))
To by neslo???