Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Cryxus
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06.12.2013 22:17
Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Zdravím,
nemá někdo podobný problém? Před dvěma týdny mi byla měněna komplet nová spojka od SACHS a použitá převodovka (stará se vysypala).
Od výměny mi auto na neutrál rachotí a rezonuje od motoru. Když dám otáčky nad 1000, rachot zmizí - je to tedy spojeno s plynem, spojka na to nemá vliv.
2. problém - nevím, zda je to spjaté se samým problémem -zkoušel jsem na 2,3,4,5,6 rychlost - zároveň přidávám plyn a sešlápnu spojku, kterou pak vracím zpět tak v poloze polosešlápnuté jde od motoru nepříjemný vrzot nebo rachot, cože předtím také nedělalo. Přišel jsem na to tak, že při řazení na 4 a 5 rychlost jde po zařazení a puštění spojky takový hukot. Omlouvám se za ty citoslovce, ale kdybych sem vložil video na youtube, nikdo stejně ten hluk nerozpozná:). Doufám, že to je napsáno alespoň trošku srozumitelně:)
Díky moc za jakýkoliv tip
Passat CR 2.0TDI, 103kw, 6ti stupnova manualni prevodovka, rv. 2008, najeto 190 tisic km.
nemá někdo podobný problém? Před dvěma týdny mi byla měněna komplet nová spojka od SACHS a použitá převodovka (stará se vysypala).
Od výměny mi auto na neutrál rachotí a rezonuje od motoru. Když dám otáčky nad 1000, rachot zmizí - je to tedy spojeno s plynem, spojka na to nemá vliv.
2. problém - nevím, zda je to spjaté se samým problémem -zkoušel jsem na 2,3,4,5,6 rychlost - zároveň přidávám plyn a sešlápnu spojku, kterou pak vracím zpět tak v poloze polosešlápnuté jde od motoru nepříjemný vrzot nebo rachot, cože předtím také nedělalo. Přišel jsem na to tak, že při řazení na 4 a 5 rychlost jde po zařazení a puštění spojky takový hukot. Omlouvám se za ty citoslovce, ale kdybych sem vložil video na youtube, nikdo stejně ten hluk nerozpozná:). Doufám, že to je napsáno alespoň trošku srozumitelně:)
Díky moc za jakýkoliv tip
Passat CR 2.0TDI, 103kw, 6ti stupnova manualni prevodovka, rv. 2008, najeto 190 tisic km.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Nechci te desit, ale jestli je převodovka hlucna při přeřazení na 5, bude nejspíš zralá na repas.
Jinak mě napadá - spojku jsi udelal i se setrvakem? Nepises to, tak se ptám. Jestli je setrvak původní, začal bych tam.
Jinak mě napadá - spojku jsi udelal i se setrvakem? Nepises to, tak se ptám. Jestli je setrvak původní, začal bych tam.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
- Cryxus
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06.12.2013 22:17
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Nn setrvačník byl měněn také, no projedu to se servisákem, co mi to dělal a dám vědět. Jako masakr vyplázl jsem 35 tisíc a problémů spíše přibylo než ubylo:). Jinak po dálnici bez použití spojky to jede úplně jak po másle žádný hluk...
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
- Cryxus
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06.12.2013 22:17
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Tak prvni zahada rozlustena,ten zvuk na neutral jde z cerpadla,co vede ke vstrikum. Stalo se to uz nekomu? Zvuk jde pak celym autem. Jde to nejak spravit,nebo se pokazi casem cerpadlo? Kolik pak stoji? Koukal jsem a v aute jsou dve cerpadla u Autokelly jedno za 25tisic,druhy do 5ti tisic.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12.02.2015 06:05
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Pokiaľ počuješ zvuk cerpadla pri pridaní plynu (cca 1200ot) také vrcanie tak to je normálne...
Ak by čerpadlo rachotilo, tak neprejdes ani 1000km a stojíš...
Odoslané z SM-G935F
Ak by čerpadlo rachotilo, tak neprejdes ani 1000km a stojíš...
Odoslané z SM-G935F
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
Rachotící railové čerpadlo?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Cryxus
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06.12.2013 22:17
Re: Rachot na neutrál a vrčení při pološešlápnuté spojce od motoru
No pri pridani plynu nad 1000 otacek zvuk prestane. Tvrdil mi to servisak,zkousel jsem pridat plyn a on poslouchal odkud to jde