1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- maweric
- VWexpert
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Všechny tyhle připravky patří do kategorie automobilového náboženství. "věř a tvá víra tě uzdraví". Prostě "zázrak".
Dělám motory už skoro 30let a za tu dobu se absolutně v principu nic nezměnilo. Motory jsou v základu furt stejný,akorát se na ně nabalují nesmysly.Takže už tenkrát platilo,kdo maže ten jede a to oleje stáli za pěkný kulový. Dnes když jsou oleje top kvality, tak by logicky mělo být po problému,ale není. Protože za 30let se absolutně nic nezměnilo v ůdržbě aut, respektivě "v makovicích lidí" .
Vše se řeší, až když "něco". Takže kdyby lidi měnili pravidelně olej, tak by v životě nepotřebovali nějaký proplachový sračky či léky na uzdravení motoru. To je ta největší prevence.
Takže pokud někdo někdy zanedbá udržbu a zajebe takhle motor, žádnej proplach či jiného na tom už nic nezmění. Všechny kluzné plochy jsou nenávratně poškozeny vlivem špatného oleje.Takže motor bude možná po aplikaci navenek čistý ,ale to je tak vše. Prostě není cesta zpět. Přitom všechny tyhle" léky" léčí následky, ale ne příčinu. Takže pokud se neodstaní příčina,nic se nezmění za chvíli to bude stejný. Nejčastější příčiny jsou : nekvalitní nebo špatný typ/specifikace oleje, netěsné pístní kroužky-vyjetý válce, špatný vstřikovače, nekvalitní palivo jak benzín-karbon tak nafta-nízké cetanové číslo či nízká mazivost, krátké vzdálenosti-časté starty.
Takže neřešte červa v jablku, řešte proč je červivý.To je má rada, to je má odpověď.
Dělám motory už skoro 30let a za tu dobu se absolutně v principu nic nezměnilo. Motory jsou v základu furt stejný,akorát se na ně nabalují nesmysly.Takže už tenkrát platilo,kdo maže ten jede a to oleje stáli za pěkný kulový. Dnes když jsou oleje top kvality, tak by logicky mělo být po problému,ale není. Protože za 30let se absolutně nic nezměnilo v ůdržbě aut, respektivě "v makovicích lidí" .
Vše se řeší, až když "něco". Takže kdyby lidi měnili pravidelně olej, tak by v životě nepotřebovali nějaký proplachový sračky či léky na uzdravení motoru. To je ta největší prevence.
Takže pokud někdo někdy zanedbá udržbu a zajebe takhle motor, žádnej proplach či jiného na tom už nic nezmění. Všechny kluzné plochy jsou nenávratně poškozeny vlivem špatného oleje.Takže motor bude možná po aplikaci navenek čistý ,ale to je tak vše. Prostě není cesta zpět. Přitom všechny tyhle" léky" léčí následky, ale ne příčinu. Takže pokud se neodstaní příčina,nic se nezmění za chvíli to bude stejný. Nejčastější příčiny jsou : nekvalitní nebo špatný typ/specifikace oleje, netěsné pístní kroužky-vyjetý válce, špatný vstřikovače, nekvalitní palivo jak benzín-karbon tak nafta-nízké cetanové číslo či nízká mazivost, krátké vzdálenosti-časté starty.
Takže neřešte červa v jablku, řešte proč je červivý.To je má rada, to je má odpověď.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- maweric
- VWexpert
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Jasny chapu. Tvuj nazor rozhodne nebudu popirat, nebot bez tebe by tady spousta lidi dojezdila.
Nicmene ... olej menim max po 15. Davam z meho pohledu kvalitni Q8. Bohuzel je fakt ze jezdim kratsi trasy. Naftu tankuji pouze na EuroOilu bez bioslozky a na zimu davam VIF.
A ty vibrace byly a proste po aplikaci zmizely. Sam nevim proc, kazdopadne ja jsem spokojeny
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nicmene ... olej menim max po 15. Davam z meho pohledu kvalitni Q8. Bohuzel je fakt ze jezdim kratsi trasy. Naftu tankuji pouze na EuroOilu bez bioslozky a na zimu davam VIF.
A ty vibrace byly a proste po aplikaci zmizely. Sam nevim proc, kazdopadne ja jsem spokojeny
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Pak že se zázraky nedějou.
- maweric
- VWexpert
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Sent from my iPhone using Tapatalk
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Vždycky věřím jen tomu, co jsem s tím autem dělal sám. Proto taky vím, že to auto NIKDY nepřejelo interval výměn náplní a naopak je má od počátku dělaný v půlce. Pokud je auto z druhý, třetí, stopadesátý ruky, nemůžu vědět, co s tím dělali ti přede mnou. Takže je sice hezký, že zkracuju intervaly a leju tam ty nejlepší náplně, protože tím nemůžu nic zkazit, ale už ani napravit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- maweric
- VWexpert
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Jasny ale kdybych to nezkusil a nevidel vysledek tak mam stejny nazor jako vy. Panove sorry, u me to proste pomohlo a cim to fakt nevim. Vselek to zrejme nebude, ale nektere problemy to ocividne vyresi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
jo, já nemluvím o tobě, myslel jsem to obecně. Jedině dobře, že to pomohlo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- maweric
- VWexpert
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9tdi 77kw-při startu hodně zakouří
Aha no pravdu mas
Oka diky
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oka diky
Sent from my iPhone using Tapatalk