Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od napster »

Nejakej mekaaaanik z vedlejsi vesnice. Me se obcas taky rozsviti zhaveni. Jenze ja mam polomrtví cidlo pred DPF :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Tomo11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 14.06.2015 19:22

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od Tomo11 »

to je jedno :D
ale som netušil že môj dpf filter má takú kapacitu na 10 tis km :D

Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
Passat B7, CFGB, 4motion,

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od hkr »

Zacinam se opet bavit :laugh:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Tomo11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 14.06.2015 19:22

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od Tomo11 »

Pravé som spravil dignostiku koli tej kontrolke zhavicov. Ma niekto skusenost s timto ?

Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Part No SW: 03L 906 018 PC HW: 03L 907 309 AE
Component: R4 2,0L EDC H25 2289
Revision: 41H25--- Serial number: 00000000000000
Coding: 001D0012043601080000
Shop #: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PC 003003
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 7AFC3EA3FDDBB892F2-802E

2 Faults Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [096] - Circuit Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 217985 km
Date: 2017.10.16
Time: 14:13:23

Engine speed: 2323.00 /min
Normed load value: 69.8 %
Vehicle speed: 118 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 37 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 13.080 V
Unlearning counter according OBD: 37
Exhaust gas temperature sensor 1: 20.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 2: -0.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 3: 415.4 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 382.7 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 232 s

9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [096] - Stuck
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0
Passat B7, CFGB, 4motion,

Pilniczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 03.11.2015 11:24

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od Pilniczek »

Ahoj. Na fóru jsem nic ohledně svého problému nenašel, tak to zkusím v tomhle topicu.
Mám 2006 3C5 BMP (manual)
Dnes se mi podruhé (poprvé 14 dní zpět) dělo něco jako regenerace, ale spustilo se to za studena - pár metrů po vyjetí.
Motor když jsem tempomatem držel na 2200 otáček na 3tí rychlostní stupeň, tak vydával zvuk jak kdyby byla díra ve výfukovém potrubí a ucházelo to někde. Zároveň byl motor hlučnější. Výkon se nezměnil, auto táhlo stále skvěle. Když jsem pak podřadil na nižší stupeň a jel pomaleji tak se za mnou dělal světlešedý dým.
Když se to stalo poprvé tak po nějaké době jízdy se mi rozsvítilo hladové oko a hluk + zvuk "ucházejícího výfuku" náhle pominul. (Důvod proč to přisuzuju regeneraci je, že jedna bába povídala, že regenerace na rezervu nefunguje)

Děkuji za každou radu co by to mohlo být, pokud ne regenerace.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od hkr »

Tvé domněnky jsou správné.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Pilniczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 03.11.2015 11:24

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od Pilniczek »

hkr píše:Tvé domněnky jsou správné.
Díky, ale není divné že ta regenerace probíhá za studena?

Šeba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 22.04.2014 19:05

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od Šeba »

Pilniczek píše:
hkr píše:Tvé domněnky jsou správné.
Díky, ale není divné že ta regenerace probíhá za studena?
ne;) Tohle oceníš hlavně v zimě :rofl:

Jenom doporučím si vysledovat, kdy to dělá a zvolit vhodný styl jízdy - nevytáčet a jet konstantně.
BMPčko 400k km

www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!

Uživatelský avatar
McTew
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 17.02.2013 21:24
Bydliště: Nove Mesto na Morave
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od McTew »

Ahoj, mam Passata z 2007, motor BLS s manualem, najeto 270tk. Jak poznam, ze je DPF filtr po smrti? Cca kazdych 800km se spousti proces vypalovani ... motor zacne lehce cukat, turbo je vic slyset a co se deje za autem, za to se uplne stydim. Bily husty dym, kdyz za mnou nekdo jede, tak si mysli, ze to jsou nejake zabavne efekty a prestava se na me lepit. Nikde se nic nerozsviti, nic neblika, zadny zhaveni, zadna kontrolka DPF filtru, nic. Asi po kilometru jizdy to prestane kourit, ale to jine chovani motoru trva treba 15 km. Kdyz musim prizastavit, tak to dost smrdi. Vzdycky jsem si vybral kopec a tam jsem jel na 3 pri 2800ot. Dalnice neni nikde pobliz. Na diagnostice to zadnou zavadu nepsalo. Je tento projev normalni? Diky za odpovedi.
VW Passat 3C 1.9TDi 77kW BLS 2007

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od KJirka »

Stupeň zanesení filtru se dá vyčíst pomocí diagnostiky, ale pokud to má tendenci regenerovat každých ca. 800 km, rozhodně to nevypadá na zacpaný DPF. To by se ta regenerace spouštěla pořád, v intervalu třeba 200 km. Jiná věc je ten bílej dým. Tohle řeším (spíš neřeším, jen eviduju) pěkně dlouho a mám najeto necelých 140t. km. Přesněji řečeno, toho kouře jsem si všimnul max. tak 4 x za poslední dva roky. Jestli to udělalo víckrát fakt nevím, ale vzhledem k intenzitě kouře bych si toho snad musel všimnout. Cítím se být řidičem, a proto do těch zrcátek jedním okem stále čumím. Takže nevím. Já mám podezření na prasklej filtr, protože propouští ven saze. I když to za normální jízdy nijak nehulí, mám neustále černý koncovky. V jakým stavu máš koncovky ty ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

h3rd4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.02.2015 18:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP

Příspěvek od h3rd4 »

2008 BLS 300Tkm, při regeneraci lehký cukot (u mě to asi bude teplotní čidlo) při sešlápnutí pedálu. Bílý kouř taky občas, koncovky lehce černé.
Když chvíli stojím, taky taky smrdí. Ale to při těch teplotách v průběhu regenerace, drobných netěsnostech ve výfukovém vedení a stáří vozidla není podle mě nic divného :)
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“