Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Nejakej mekaaaanik z vedlejsi vesnice. Me se obcas taky rozsviti zhaveni. Jenze ja mam polomrtví cidlo pred DPF
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 14.06.2015 19:22
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
to je jedno
ale som netušil že môj dpf filter má takú kapacitu na 10 tis km
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
ale som netušil že môj dpf filter má takú kapacitu na 10 tis km
Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
Passat B7, CFGB, 4motion,
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Zacinam se opet bavit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 14.06.2015 19:22
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Pravé som spravil dignostiku koli tej kontrolke zhavicov. Ma niekto skusenost s timto ?
Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Part No SW: 03L 906 018 PC HW: 03L 907 309 AE
Component: R4 2,0L EDC H25 2289
Revision: 41H25--- Serial number: 00000000000000
Coding: 001D0012043601080000
Shop #: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PC 003003
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 7AFC3EA3FDDBB892F2-802E
2 Faults Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [096] - Circuit Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 217985 km
Date: 2017.10.16
Time: 14:13:23
Engine speed: 2323.00 /min
Normed load value: 69.8 %
Vehicle speed: 118 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 37 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 13.080 V
Unlearning counter according OBD: 37
Exhaust gas temperature sensor 1: 20.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 2: -0.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 3: 415.4 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 382.7 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 232 s
9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [096] - Stuck
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Part No SW: 03L 906 018 PC HW: 03L 907 309 AE
Component: R4 2,0L EDC H25 2289
Revision: 41H25--- Serial number: 00000000000000
Coding: 001D0012043601080000
Shop #: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PC 003003
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 7AFC3EA3FDDBB892F2-802E
2 Faults Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [096] - Circuit Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 217985 km
Date: 2017.10.16
Time: 14:13:23
Engine speed: 2323.00 /min
Normed load value: 69.8 %
Vehicle speed: 118 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 37 °C
Ambient air pressure: 930 mbar
Voltage terminal 30: 13.080 V
Unlearning counter according OBD: 37
Exhaust gas temperature sensor 1: 20.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 2: -0.0 °C
Exhaust gas temperature sensor 3: 415.4 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 382.7 °C
Shut-off timer: last engine shut-off time: 232 s
9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [096] - Stuck
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
Passat B7, CFGB, 4motion,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.11.2015 11:24
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Ahoj. Na fóru jsem nic ohledně svého problému nenašel, tak to zkusím v tomhle topicu.
Mám 2006 3C5 BMP (manual)
Dnes se mi podruhé (poprvé 14 dní zpět) dělo něco jako regenerace, ale spustilo se to za studena - pár metrů po vyjetí.
Motor když jsem tempomatem držel na 2200 otáček na 3tí rychlostní stupeň, tak vydával zvuk jak kdyby byla díra ve výfukovém potrubí a ucházelo to někde. Zároveň byl motor hlučnější. Výkon se nezměnil, auto táhlo stále skvěle. Když jsem pak podřadil na nižší stupeň a jel pomaleji tak se za mnou dělal světlešedý dým.
Když se to stalo poprvé tak po nějaké době jízdy se mi rozsvítilo hladové oko a hluk + zvuk "ucházejícího výfuku" náhle pominul. (Důvod proč to přisuzuju regeneraci je, že jedna bába povídala, že regenerace na rezervu nefunguje)
Děkuji za každou radu co by to mohlo být, pokud ne regenerace.
Mám 2006 3C5 BMP (manual)
Dnes se mi podruhé (poprvé 14 dní zpět) dělo něco jako regenerace, ale spustilo se to za studena - pár metrů po vyjetí.
Motor když jsem tempomatem držel na 2200 otáček na 3tí rychlostní stupeň, tak vydával zvuk jak kdyby byla díra ve výfukovém potrubí a ucházelo to někde. Zároveň byl motor hlučnější. Výkon se nezměnil, auto táhlo stále skvěle. Když jsem pak podřadil na nižší stupeň a jel pomaleji tak se za mnou dělal světlešedý dým.
Když se to stalo poprvé tak po nějaké době jízdy se mi rozsvítilo hladové oko a hluk + zvuk "ucházejícího výfuku" náhle pominul. (Důvod proč to přisuzuju regeneraci je, že jedna bába povídala, že regenerace na rezervu nefunguje)
Děkuji za každou radu co by to mohlo být, pokud ne regenerace.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Tvé domněnky jsou správné.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.11.2015 11:24
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Díky, ale není divné že ta regenerace probíhá za studena?hkr píše:Tvé domněnky jsou správné.
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 22.04.2014 19:05
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
ne;) Tohle oceníš hlavně v ziměPilniczek píše:Díky, ale není divné že ta regenerace probíhá za studena?hkr píše:Tvé domněnky jsou správné.
Jenom doporučím si vysledovat, kdy to dělá a zvolit vhodný styl jízdy - nevytáčet a jet konstantně.
BMPčko 400k km
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
- McTew
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17.02.2013 21:24
- Bydliště: Nove Mesto na Morave
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Ahoj, mam Passata z 2007, motor BLS s manualem, najeto 270tk. Jak poznam, ze je DPF filtr po smrti? Cca kazdych 800km se spousti proces vypalovani ... motor zacne lehce cukat, turbo je vic slyset a co se deje za autem, za to se uplne stydim. Bily husty dym, kdyz za mnou nekdo jede, tak si mysli, ze to jsou nejake zabavne efekty a prestava se na me lepit. Nikde se nic nerozsviti, nic neblika, zadny zhaveni, zadna kontrolka DPF filtru, nic. Asi po kilometru jizdy to prestane kourit, ale to jine chovani motoru trva treba 15 km. Kdyz musim prizastavit, tak to dost smrdi. Vzdycky jsem si vybral kopec a tam jsem jel na 3 pri 2800ot. Dalnice neni nikde pobliz. Na diagnostice to zadnou zavadu nepsalo. Je tento projev normalni? Diky za odpovedi.
VW Passat 3C 1.9TDi 77kW BLS 2007
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
Stupeň zanesení filtru se dá vyčíst pomocí diagnostiky, ale pokud to má tendenci regenerovat každých ca. 800 km, rozhodně to nevypadá na zacpaný DPF. To by se ta regenerace spouštěla pořád, v intervalu třeba 200 km. Jiná věc je ten bílej dým. Tohle řeším (spíš neřeším, jen eviduju) pěkně dlouho a mám najeto necelých 140t. km. Přesněji řečeno, toho kouře jsem si všimnul max. tak 4 x za poslední dva roky. Jestli to udělalo víckrát fakt nevím, ale vzhledem k intenzitě kouře bych si toho snad musel všimnout. Cítím se být řidičem, a proto do těch zrcátek jedním okem stále čumím. Takže nevím. Já mám podezření na prasklej filtr, protože propouští ven saze. I když to za normální jízdy nijak nehulí, mám neustále černý koncovky. V jakým stavu máš koncovky ty ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.02.2015 18:41
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Cukání při regeneraci DPF filtru - 2.0 TDi BMP
2008 BLS 300Tkm, při regeneraci lehký cukot (u mě to asi bude teplotní čidlo) při sešlápnutí pedálu. Bílý kouř taky občas, koncovky lehce černé.
Když chvíli stojím, taky taky smrdí. Ale to při těch teplotách v průběhu regenerace, drobných netěsnostech ve výfukovém vedení a stáří vozidla není podle mě nic divného
Když chvíli stojím, taky taky smrdí. Ale to při těch teplotách v průběhu regenerace, drobných netěsnostech ve výfukovém vedení a stáří vozidla není podle mě nic divného
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08