Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: cim to muze bejt?Chyba vag.
PříspěvekNapsal: 02.08.2014 23:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2008

Příspěvky:

72

Bydliště:

okr.Melnik

Zdravim co muze prosim tohle zpusobovat?Dlouho to dalo pokoj a ted po dlouhe dobe auto jelo jak bez turba,po opetovnem nastartovani to zas jelo jak melo.Vag mi napsal tyto dve chyby.Dekuji
005522 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Indikace času: 0

info o závadě
Otáčky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Tlak: 254 mbar
Tlak: -220 mbar
Provozní stav: 00011010
Tlak: 948.6 mbar
Tlak: 1468.8 mbar

000257 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0101 - 000 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 164150 km
Indikace času: 0
Datum: 2014.07.04
Čas: 15:53:21

info o závadě
Otáčky: 1638 /min
Rychlost: 77.0 km/h
Teplota: 36.9*C
Tlak: 1346.4 mbar
Váha vzduchu: 25.60 g/s
bez jednotek: 1.16
Teplota: 82.8*C


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: cim to muze bejt?Chyba vag.
PříspěvekNapsal: 03.08.2014 07:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.08.2009

Příspěvky:

2039

Bydliště:

kousek od Kladna

Tady máš origo popis - možné příčiny a řešení 8) (ten druhý problém - s váhou, je ze 4.7. ???)

18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Limp Mode active

Possible Causes
Ground Spots corroded
Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Possible Solutions
Check/Clean Ground Spots
Check/Replace Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)

Special Notes
When found in 2.0l TDI-PPD, check for matching TSB/TPI (i.e. VW TPI 2012601).
Check/Clean Ground Spots
Check/Replace Wiring Harness for Boost Pressure Sensor (G31) and Intakt Air Temperature Sensor (G42)
Check/Update Engine Control Module Software/Firmware

************************************************************************************
16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
Possible Symptoms
Loss of Power
Erratic Idle

Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)
Excessive restrictions in the Intake/Exhaust System
Dirty air filter, clogged snow screen, clogged CAT
Ground Spots corroded or Paint Residue
Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions
Check Intake Air Filter
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Ground Spots
Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)
It is not uncommon for a TDI to set Implausible Signal Mass Air Flow Sensor (G70) faults when the engine performance is reduced due to a mechanical problem. These mechanical problems may include, but are not limited to:
Faulty electric fuel pump or Restricted fuel filter. See the Fuel Pump Basic Settings for PD, PPD, and CR TDI Engines page for Basic Settings tips after replacement.
Excessive restrictions in the intake/exhaust system
Internal camshaft/valve/lifter problems

_________________
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: cim to muze bejt?Chyba vag.
PříspěvekNapsal: 19.08.2016 10:46 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

10.09.2015

Příspěvky:

205

Bydliště:

Žilina/Bratislava

Ahoj, vyuzijem tuto temu. Obcas mi vybehne tato chyba (niekedy vybehne po 2-3 tyzdnoch od zmazania, raz sa mi uz stalo ze vybehla 2 dni po sebe). Mozete mi poradit cim to bude? Zla vaha vzduchu alebo? dik

5282 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (G42)
P0113 00 [174] - signal prilis velky
Kontrolka zavad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazáná pameti

_________________
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: cim to muze bejt?Chyba vag.
PříspěvekNapsal: 24.08.2016 18:47 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

10.09.2015

Příspěvky:

205

Bydliště:

Žilina/Bratislava

Dnes som pozeral rozsirene meranie a pozeral som teplotu nasavaneho vzduchu a ukazuje mi -38℃. Takze senzor je ko alebo kablovacka alebo nieco ine?

EDIT: chybny bol senzor, po vymene vsetko ok :-)

_________________
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group