Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Ahoj, nikde jsem nic podobnýho nenašel, tak se obracím na vás klubáky. Mám Pašíka 2006 1,9 Tdi bez DPF. Z ničehonic mi začal špatně ráno startovat, pokud je pod 6 stupnů, naskočí na 500 otáček a klepe se. Vypnu, nastartuju znova a už se pomalu chytí na 900. Pokud je cca 9 stupnů, nastartuju na poprvý, ale opět na 500 otáček a do 5ti sekund se chytne. Potom startuje na první cvaknutí. Jen ty studený starty. Aktuální spotřeba na volnoběh je za studena 2l/h, pokud je ohřátý, někdy 1,1 a někdy 1,3l/h. Auto má slabší výkon a ve 3 000ot jakoby ožilo. Ten úbytek výkonu neni zase tak znát, ale je. Auto má chip, od chipu je najeto 20 000Km a nikdy problém nebyl. Podotýkám že pokud běží na volnoběh, motor lehce divně poškubává - opět od doby, kdy začal špatně startovat.
Vyměnil jsem žhavicí svíčky, palivový filtr, nalil do paliváku čistič palivové soustavy. Dále se udělali gumičky pod vstřikama, kde mechanik říkal že u dvou vstřikovačů byl jemný písek, což ještě nikdy neviděl. Takže sem asi někde nabral špatnou naftu. Nicméně po těchto výměnách auto je pořád stejné. Spotřeba se zvedla cca o 1 - 1,5l / 100km. Dříve za 5 - 5,5 a nyní 6,5 - 7....
Nesetkal se s tím někdo? Vstřikovače prý ukazují dobré hodnoty, takže by měli být OK. Auto nekouří, takže doufám že vstřiky to nebudou.
Díky za každý poznatek
Vyměnil jsem žhavicí svíčky, palivový filtr, nalil do paliváku čistič palivové soustavy. Dále se udělali gumičky pod vstřikama, kde mechanik říkal že u dvou vstřikovačů byl jemný písek, což ještě nikdy neviděl. Takže sem asi někde nabral špatnou naftu. Nicméně po těchto výměnách auto je pořád stejné. Spotřeba se zvedla cca o 1 - 1,5l / 100km. Dříve za 5 - 5,5 a nyní 6,5 - 7....
Nesetkal se s tím někdo? Vstřikovače prý ukazují dobré hodnoty, takže by měli být OK. Auto nekouří, takže doufám že vstřiky to nebudou.
Díky za každý poznatek
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Snimac kliky? Nebo me jeste napada spatny cerpadlo... Tezko rict. Kdyz rikas, ze to hur jede, tak leda udelat logy za jizdy. A log pri startu za studena.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
A co zkontrolovat jestli zhavicky opravdu zhavej....
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
a co vzít to auto a zaject k někomu kdo vládne VAgem a případně je šikovnej i mechanicky a rozumí autům ??
ikdyž opravy alá pomocník google.cz či VW klub taky dobrý vyjde to možná sice dráž ale co ..
ikdyž opravy alá pomocník google.cz či VW klub taky dobrý vyjde to možná sice dráž ale co ..
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
2slawicz
tlaky ve valcich jste merit nezkouseli? Natankuj poradnou naftu, neco jako OMV MM nebo to premium od Benziny. Minulou zimu jsi uz ten chip mel a nebo tech 20kkm najel pres leto? Co ukazuji vstrikovace je vicemene jedno, vymontovat vstriky a poslat na kontrolu do firmy co se tim zivi (Bosch?).
K te spotrebe, pokazde kdyz se "drbe" do motoru, tak se umi spotreba kratkodobe zvednout, podle toho co vsechno slo dolu. Rozhodne by ale nemela byt vyssi vic jak 1000km.
tlaky ve valcich jste merit nezkouseli? Natankuj poradnou naftu, neco jako OMV MM nebo to premium od Benziny. Minulou zimu jsi uz ten chip mel a nebo tech 20kkm najel pres leto? Co ukazuji vstrikovace je vicemene jedno, vymontovat vstriky a poslat na kontrolu do firmy co se tim zivi (Bosch?).
K te spotrebe, pokazde kdyz se "drbe" do motoru, tak se umi spotreba kratkodobe zvednout, podle toho co vsechno slo dolu. Rozhodne by ale nemela byt vyssi vic jak 1000km.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
no mě to taky cukalo za studena ne starty ale když sem jel byl studený motor a teplota pod 7stupnu ve finále sem přišel že to byla nafta zkontroloval sem to na te benzině a tam bylo že je to ještě letní nafta...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Po meste mi to jezdi tak za 11 litru, na dalku s lehkou nohou kolem 6,5 coz je hrozny .. Vzhledem k tomu, ze PD pry zhavi od nejakych 2stupnu a min ( tvrdili mi to dva mechanici co delaji vw nezavisle na sobe ) tak ty zhavice beru jako spis ze jsem to udelal k dobru. Auto bylo u mechanika co je sikovnej a dela hlavne vw, na Vagu bylo, nikde nic... proste nic... Ted mi rekl at vyjedu aspon dve nadrze ze se uvidi co to udela. Ze pokud byl pisek na vstrikovaci tak bud si to sedne spolecne s kvalitni naftou, nebo se musi vstriky potom vyndat a poslat na zkousku. Hele CHIP tam je od dubna letosniho roku, takze spis letni provoz. Jinak opravy ala google a vw club neresim, mam mechanika, jenom se obcas podivam jestli nemel nekdo stejnej problem nebo se s tim nikdo nesetkal ... Mechanik tvrdi ze je vsechno v pohode, ze se uvidi po vyjeti nadrze nebo dvou. Pak jedinne vstriky no
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Jeste musim konstatovat ze od zacatku daneho problemu se auto vetsinou na volnobeh divne chveje. Jakoby vibrace a poskubavani motoru. Spojka a setrvak byl delanej pred 20 000Km a nikdy to nevibrovalo a nechvelo se. Az po tehle problemech
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
slawicz píše:Jeste musim konstatovat ze od zacatku daneho problemu se auto vetsinou na volnobeh divne chveje. Jakoby vibrace a poskubavani motoru. Spojka a setrvak byl delanej pred 20 000Km a nikdy to nevibrovalo a nechvelo se. Az po tehle problemech
no tak bud to může být tím chipem nemusí turbu sednou záleží kolik má turbo najeto? (ještě není moc důležité ale verze motoru?) a jinak známému to dělalo taky nide nic to nepsalo měl úplně stejné problémy a bylo to čerpadlem ale nechci strašit no hold zkus vyjet ty 2 nádrže a uvidíš a možná by nebylo naškodu zkusit jet na hory nebo někde kde je chladněji zda to bude chcípat i zahřáté... jinak i ten písek není moc dobrá věc ... jinak ta spotřeba je fakt smutná
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Hele, mě BXE ve služební Octávií taky škube na volnoběh autem a to tak, že si říkám, kdy mi klika vypochoduje kapotou. Ale prej je to normální a už jsem s tím takhle najezdil 80tis.
Furt se přikláním k udělání logů, potažmo auto odbrzdit. To, že to hůř jede a špatně startuje klidně může mít stejný důvod. Napadá mě třeba i váha vzduchu.
Furt se přikláním k udělání logů, potažmo auto odbrzdit. To, že to hůř jede a špatně startuje klidně může mít stejný důvod. Napadá mě třeba i váha vzduchu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Turbo bylo nový zase před 20 000Km. No chip se mi nezdá, to by dělalo od začátku ne? Nebo alespoń mi to tvrdili v Autochip.eu kam jsem volal co mi to začalo dělat. Říkali že na 99% to chipem nebude, že je nastavený pořád stejně a pokud to nedělá od začátku přechipování, tak to na to nemá vliv. Já už se začínám vážně přiklánět k těm vstřikovačům. Ale zase jak to auto jednou chytne, tak to startuje vždycky bez problémů. Kdyby to byli vstřiky, tak to bude točit na dva válce, nebo na tři a pak se to rozjede ne? Alespon tatka to tak měl u Mondea kdy mu odcházeli vstřikovače. Navíc je mi divný že nebliká žhavení, auto nechcípá, prostě nic....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Asi nezbyde nic jinýho než je nechat vytáhnout a poslat do Bosche aby na to mrkli. Nebo máte někdo jinej typ? Nejlépe bych s autem někam dojel a aby mi hned řekli, jestli jsou vstřiky v poho nebo ne ....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.11.2014 18:31
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Jen pro info, tady je video z ranního startu. Být tak 2 stupně, tak startuju na 2x, né-li na 3x... http://youtu.be/xjhYNDZnyz0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
hkr- nevím mám BXE a bez problémů úplně krásně vše funguje
slawicz- a zkoušeli ste kontrolovat to čerpadlo??? neb vstřiky by blbly pořád během jízdy a je jedno zda je auto zahřáté či ne...
slawicz- a zkoušeli ste kontrolovat to čerpadlo??? neb vstřiky by blbly pořád během jízdy a je jedno zda je auto zahřáté či ne...
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2006 - 1,9TDi 77kw
Je hodně zvláštní, ze ti při startu zhasne palubka...to vypadá jako by byla KO...dojeď proste nekam do servisu/k mechanikovi...slawicz píše:Jen pro info, tady je video z ranního startu. Být tak 2 stupně, tak startuju na 2x, né-li na 3x... http://youtu.be/xjhYNDZnyz0" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikdo tady asi nema kristalovou kouli...
Pokud jsi vyloučil jednoduché veci, jako baterku, spatnou naftu, zhavici svíčky, tak to chce diagnostiku a podle toho se pak dal zařídit... Kdyby byly vstriky v háji, psalo by to chyby a nebo by byly divny hodnoty...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB