Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 07:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3034

Bydliště:

Praha

Tak asi se to bude muset tocit, ale v kombinaci s DSG by to nemuselo byt tak otravne. Zase je fakt, ze ta spotreba je fakt prisna

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 12:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

745

Bydliště:

Slovensko

no s tými motormi roka by som to bral opatrne lebo v poslednej dobe mám dojem, že to je viac a tom aký je ekologický miesto toho čo to vydrží a ako je to spracované :roll:

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 21:08 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.01.2015

Příspěvky:

59

Nemo píše:
no s tými motormi roka by som to bral opatrne lebo v poslednej dobe mám dojem, že to je viac a tom aký je ekologický miesto toho čo to vydrží a ako je to spracované :roll:


To je pravda, kolik to vydrzi, se tady v tom nehodnoti. Ale zas uz se to vyrabi 9 let, takze to uplne neprovereny neni.

Co se hodnoti:

"Anketa „International Engine of the Year“ (Mezinárodní motor roku) je vyhlašována každoročně od roku 1999 a více než 80 motoristických novinářů z celého světa v ní volí nejlepší motory v různých kategoriích. Ve speciálním systému bodování jsou zohledňovány osobní zkušenosti z jízdy, hospodárnost, hlučnost a výkonová charakteristika."

http://www.volkswagen.cz/svet_volkswage ... ym_vit_zem

_________________
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 14:13 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.12.2014

Příspěvky:

13

Asi dva mesiace mám ročník 2010 (ešte B6) s DSG a zatiaľ je to super. Môj úsúdok je ešte ovplyvnený počiatočným nadšením, ale tomu autu nemám čo vytknúť. Predtým som mal oktávku 1,9 TDI 81kW (nezmar), bol som zarytý nafťák. Keď som počul o CNG a 1,4 TSI, tak som sa smial, že ako môžu napchať tak malý motor do pasata, až kým som sa nezviezol. Tých 150 koní tam proste cítiť. A ako nezanedbateľný fakt je ten, že to ide a nežere. Po okreskách do 3,5 kg, diaľnica plne naložený cca 4,2 kg, mesto do 5 kg. Ale musel som sa s tým naučiť jazdiť, lebo ťažká noha je na tom cítiť, nafta je k ťažkej nohe viac benevolentnejšia.

Neviem ako u vás v ČR, ale u nás som zatiaľ na zlý plyn nenatrafil. Až na tuším 2 čerpačky to má všetko pod palcom SPP a tam s kvalitou nie je problém.

_________________
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 18:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

zlej plyn z principu být nemůže.. možná lépe nastudovat chemii a fyziku :good:

ronmalin píše:
Neviem ako u vás v ČR, ale u nás som zatiaľ na zlý plyn nenatrafil. Až na tuším 2 čerpačky to má všetko pod palcom SPP a tam s kvalitou nie je problém.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 18:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3034

Bydliště:

Praha

Proč by nemohl?

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 18:12 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.12.2014

Příspěvky:

13

ricom píše:
zlej plyn z principu být nemůže.. možná lépe nastudovat chemii a fyziku :good:


Poslednou vetou som reagoval na tento príspevok:

Ovcacek píše:
Ale pokud se ti podari natankovat kvalitni CNG, jede to i za 3,5kg/100km, coz mi prislo do nedavna uplne scifi. Pri mene kvalitnim za cca 4,5-5kg to je porad cca 1Kc na km.

_________________
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 19:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

jako že by byl zředěnej? plyn je plyn prostě.. max může obsahovat více nějakých příměsí ale rozdílu tam asi moc nebude..
to není palivo jako benz nebo nafta kde se dávají aditiva.

hkr píše:
Proč by nemohl?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3034

Bydliště:

Praha

Plyn se dá taky pančovat, samosebou obtížněji, ale existují zcela určitě plyny, kterým se dá CNG říznout. Schválně se zeptám otce, mj. je to inža VŠCHT.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 20:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.01.2015

Příspěvky:

59

CNG auta si po natankovani meri kvalitu plynu, natankovat 90 nebo 100% neni problem, spis je vyjimka natankovat nekvalitni CNG. Da se predpokladat, ze duvodem je to, ze se proste nevyplati pancovat.

Dneska jsem dost jezdil kratke useky po meste, semafor samafor, mel jsem docela na spech, a spotreba 4,5kg. Zatim predci ocekavani.

http://www.ekobonus.cz/ekologicka-dopra ... tem-je-cng

_________________
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 03.02.2015 22:27 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.12.2014

Příspěvky:

13

Na SR jazdí minimum áut na cng (rozumej v normálnom meradle), a s tým ako sa SPP snažia propagovať čistejšie palivo a samozrejme pritiahnuť viac zákazníkov, si myslím, že by šli proti sebe, ak by bol na čerpačkách nekvalitný plyn.

_________________
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 19.02.2015 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

8

Mám přes rok B6 Variant CNG, najeto 190tis., teď 235tis. servis zatím jen pravidelná výměna oleje + nahrání novějšího SW, teď začala chrastit vodní pumpa - výměna. Na svolávačku mi vyměnili olej v DSG. Na benzín jsem jel za celou dobu asi 3x, jinak stále jen CNG. V pohodě jsme na plyn s tankováním v Rakousku dojeli až na Jadran (a s plnou benzinovou nádrží ještě z Čech). To auto má dvě obrovské výhody při provozu na plyn:
1/ motor - kombinace kompresor a turbo + nízká hmotnost
2/ velikost plynových nádrží.
Ad 1/ motor je lehký a díky kompresoru krásně táhne již od 1200ot. nahoru, nemá žádný skok když se přidá turbo, prostě jde za plynem a přeřazuje poměrně brzy (DSG) okolo cca 2 - 2,2 tis. otáček - dobrý vliv na nízkou spotřebu. Vliv má i to, že CNG plyn má oktanové číslo asi 130, pocitově ta 1.4 jede na plyn stelně jako na benzín. Spotřeba jak tu někdo psal výše: s lehkou nohou 3,5 kg na 100km, dálnice 4,5kg město tak 5kg, když tomu šlapete na krk tak o něco více, ale nijak dramaticky a jede to.
Ad 2/ Velikost nádrží vystačí na jedno naplnění na 500km dojezdu, což v mých podmínkách znamená, že se nijak neomezuju a nepřemýšlím kudy jet okolo plničky ale plním jednou týdně při dojezdu tak 80km.
Podle mě toto jsou dva důvody, proč když teď vyjeli s velkou slávou s Oktávkou CNG, dávají do ní motor jen s 81kW (údajně výrazně línější na plyn než na benzín) a s menší plynovou nádrží (dojezd cca 380km na jedno naplnění) - nebudou vyrábět srovnatelnou konkurenci Passatu.
A je ještě jedna vychytávka, která provoz zlevní: když si pořídíte plnící kartu od Pražské plynárenské (a máte v domácnosti plyn nebo elektřinu od nich) dají vám na plnění CNG u KTERÉKOLIV plnící stanice v ČR slevu 12,1% (10% z ceny bez DPH), takže mě v reálu vychází 1kg plynu na necelých 22,50Kč.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 21.02.2015 10:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.08.2009

Příspěvky:

2039

Bydliště:

kousek od Kladna

hkr píše:
Plyn se dá taky pančovat, samosebou obtížněji, ale existují zcela určitě plyny, kterým se dá CNG říznout. Schválně se zeptám otce, mj. je to inža VŠCHT.

Přesně Dane, pumpaři do toho chodí prdět :laugh:

_________________
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 07.04.2015 22:48 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

04.01.2015

Příspěvky:

59

everon píše:
Mám přes rok B6 Variant CNG, najeto 190tis., teď 235tis. servis zatím jen pravidelná výměna oleje + nahrání novějšího SW, teď začala chrastit vodní pumpa - výměna. Na svolávačku mi vyměnili olej v DSG. Na benzín jsem jel za celou dobu asi 3x, jinak stále jen CNG. V pohodě jsme na plyn s tankováním v Rakousku dojeli až na Jadran (a s plnou benzinovou nádrží ještě z Čech). To auto má dvě obrovské výhody při provozu na plyn:
1/ motor - kombinace kompresor a turbo + nízká hmotnost
2/ velikost plynových nádrží.
Ad 1/ motor je lehký a díky kompresoru krásně táhne již od 1200ot. nahoru, nemá žádný skok když se přidá turbo, prostě jde za plynem a přeřazuje poměrně brzy (DSG) okolo cca 2 - 2,2 tis. otáček - dobrý vliv na nízkou spotřebu. Vliv má i to, že CNG plyn má oktanové číslo asi 130, pocitově ta 1.4 jede na plyn stelně jako na benzín. Spotřeba jak tu někdo psal výše: s lehkou nohou 3,5 kg na 100km, dálnice 4,5kg město tak 5kg, když tomu šlapete na krk tak o něco více, ale nijak dramaticky a jede to.
Ad 2/ Velikost nádrží vystačí na jedno naplnění na 500km dojezdu, což v mých podmínkách znamená, že se nijak neomezuju a nepřemýšlím kudy jet okolo plničky ale plním jednou týdně při dojezdu tak 80km.
Podle mě toto jsou dva důvody, proč když teď vyjeli s velkou slávou s Oktávkou CNG, dávají do ní motor jen s 81kW (údajně výrazně línější na plyn než na benzín) a s menší plynovou nádrží (dojezd cca 380km na jedno naplnění) - nebudou vyrábět srovnatelnou konkurenci Passatu.
A je ještě jedna vychytávka, která provoz zlevní: když si pořídíte plnící kartu od Pražské plynárenské (a máte v domácnosti plyn nebo elektřinu od nich) dají vám na plnění CNG u KTERÉKOLIV plnící stanice v ČR slevu 12,1% (10% z ceny bez DPH), takže mě v reálu vychází 1kg plynu na necelých 22,50Kč.



Dej vedet, jak pokracuje tvoje spokojenost s autem. Zajimalo by me to s ohledem na to, co cekat v budoucnu. Problemy s plnicimi ventily se te netykaly? Cet jsem, ze to tyhle motory trapilo.

_________________
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
PříspěvekNapsal: 08.04.2015 08:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

745

Bydliště:

Slovensko

len otázka k tomu pančovaniu plynu.... Vysvetlite mi potom pekný jav kedy auto (síce je to stará šunka zo starým systémom ale fakt závisí od plynu ako ide) po natankovaní plynu na jednej nemenovanej pumpe, má divný chod, sem tam zhasína, strieľa do sania a na plyn trebárs od OMV ide nádherne :-) Ospravedlňujem sa za :offtopic:

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group