Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 11.12.2014 12:25 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

19.03.2014

Příspěvky:

44

Ahoj,

prošel jsem témata a nejsem si jistý, jestli je na nich odpověd na můj problém. Jakmile uhodily mrazy, tak i motor ohřátý na 90°C se při volnější jízdě a hlavně při jízdě z kopce jak na volnoběh a hlavně na zařazený kvalt ochladí motor a to i velice rychle na 75-70°C To se mi nikdy u žádného motoru, ani u dieslu nestávalo?

Když zastavím a motor jede v mrazu na volnoběh a mám zaplé topení (ne bufík), tak se motor pomalu ochlazuje, místo aby držel optimálních 90°C Co to je? ;)

Díky za info,
Jirka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 11.12.2014 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3035

Bydliště:

Praha

Teda já musím říct, že když nemám ohřáto na 90, ale ručička ukazuje třeba jen těsně před 90 a zastavím to na volnoběh, tak mi to taky padá. Ale jakmile je ručička uprostřed, tak se už ani nehla. Nebo jsem si toho nevšiml.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 11.12.2014 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Že se Ti motor na volnoběh v mrazech (a ještě s topením) pomalu ochlazuje, to je celkem normální. Opravdu teplo generované motorem nestačí na prohřátí na 90°C.
Ale pokud při plně zahřátém motoru,, třeba po hodině jízdy, jedeš z kopce a okamžitě začne padat teplota, tak je to jasný ukazatel špatného termostatu. Passat má myslím, trochu složitější okruh chlazení (přesně opravdu nevím), ale řešil bych výměnu termostatu. Nemůže to být žádná pálka.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 07:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2011

Příspěvky:

296

Bydliště:

Louny

No když si na climatroniku namáčkneš skutečnou teplotu motoru co hlásí čidlo po CANu
tak se budeš hodně divit co to ukazuje :P

Ručička sedí na 90tce jak přilepená a motor má 70 až 85C
Ale ruča se tváří jako by se jí to netejkalo :smoke:

Ale jinak je to jak píše Qido
Když tam vyleze tak už se ani nehne

_________________
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 08:40 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

11.08.2014

Příspěvky:

29

Bydliště:

Brno

monteg> Prosím tě, jak se to nastavuje? Asi přes Vag, co? :158:

Jinak pěkný SPčko, asi jediná Honda, kterou fakt žeru. :good:

_________________
Passat Variant 2.0tdi 16V BKP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 10:37 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

19.03.2014

Příspěvky:

44

Tak včera jsem našel tady někde na fóru návod, jak přečíst z climatroniku tu teplotu a teď ho zaboha nemůžu najít ;)
Byl by někdo úspěšnější? Pamtuju si, že tam byl jeden krok, který mi tam nebyl jasný, ale teď nemůžu najít ten návod vůbec ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 10:50 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

11.08.2014

Příspěvky:

29

Bydliště:

Brno

xbleha>
Něco je tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=153390&hilit=teplota+motoru
Po práci vyzkouším. :?

_________________
Passat Variant 2.0tdi 16V BKP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 11:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2011

Příspěvky:

317

Bydliště:

Oslavany

monteg píše:
Ručička sedí na 90tce jak přilepená a motor má 70 až 85C
Ale ruča se tváří jako by se jí to netejkalo :smoke:


tohle mi někdo vysvětloval že je to tak udělané schválně aby kolísání ručičky neznervózňovalo neznalého "uživatele", protože drobné kolísání teploty je normální :)

_________________
Volkswagen Passat Variant, 2.0 TDi 103 kW, Sportline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 11:56 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

19.03.2014

Příspěvky:

44

Snad poslední dotaz, co se myslí kterým tlačítkem 1, 2, A - E?
Nezobrazily se mi doprovodné obrázky, nevím, jestli už nejsou dostupné, nebo to jenom náš slavný IE nezobrazuje ;)

Aktivacia:
Podrzte tlacidlo (1) & zaroven tlacidlo (2).

Ovladanie:
(A)Zobrazuje hlavny kanal #
(B)Zobrazuje sub kanal #
(C)Zobrazuje hodnoty zvoleneho kanalu/sub kanalu
(D)Otocenim listujete v hlavnom kanaly#
(E)Otocenim listujete v sub kanaly#


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 12:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Lada.s píše:
monteg píše:
Ručička sedí na 90tce jak přilepená a motor má 70 až 85C
Ale ruča se tváří jako by se jí to netejkalo :smoke:


tohle mi někdo vysvětloval že je to tak udělané schválně aby kolísání ručičky neznervózňovalo neznalého "uživatele", protože drobné kolísání teploty je normální :)


Přesně tak. Ručička nemá lineární průběh.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2011

Příspěvky:

296

Bydliště:

Louny

RomanSS píše:
monteg> Prosím tě, jak se to nastavuje? Asi přes Vag, co? :158:

Jinak pěkný SPčko, asi jediná Honda, kterou fakt žeru. :good:


Abych se přiznal tak už si to nepamatuji byli toho asi 4 stránky co všechno to umí ukázat

VTR - :good:

_________________
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 12:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2011

Příspěvky:

296

Bydliště:

Louny

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=806794

_________________
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 14:57 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

19.03.2014

Příspěvky:

44

Díky, zkusím ;) A ten termostat asi nebude fungovat správně, musím vyměnit. Není možný, aby to z 90°C spadlo na 70°C během několika desítek vteřin....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7077

Bydliště:

east bohemia

Jestli ti to dělá zkraje jízdy, tak to asi není úplně nenormální - jsou tam 2 okruhy a když sepne druhej tak se to ochladí - ale jestli se to dějej po půlhodinový jízdě, tak to je špatně neco...termostat?

Jen upozorňuju, že nejsem tak chytrej - tohle jsem tady načetl před časem a třeba to ani není pravda :D

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 13.12.2014 00:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

monteg píše:
RomanSS píše:
monteg> Prosím tě, jak se to nastavuje? Asi přes Vag, co? :158:


Abych se přiznal tak už si to nepamatuji byli toho asi 4 stránky co všechno to umí ukázat



Čirou náhodou jsem to objevil v počítači. 8)


Přílohy:
Klimatronik (1).doc [228 KiB]
64 krát

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jirka., Mraca, Yahoo [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group