Tvrda spojka
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
Tvrda spojka
Je mozne nejako upravit tvrdost spojky? Zda sa mi dost tvrda. Jasne, rozne znacky aut, maju tu spojku rozne tvrdu, ale ked z koncernovych beriem napr Superb, Octavia, to ide vsetko velmi lahko. Cim to je? Existuje riesenie ako dosiahnut nieco take aj pri Passate 3C?
- pepa 67
- Člen klubu
- Příspěvky: 567
- Registrován: 23.08.2014 07:53
- Bydliště: Litoměřicko
Re: Tvrda spojka
Já ji mám taky hodně tvrdou,už jsem si na to zvyknul nejhorší to je když tam vlezu a mám mokré boty to je pak odjezd
Passat 2.0.TDI CBDC 2010 Modifications made by SGS Petr 137 kw 358Nm Děkuji za profi práci . Skyline made in Ergo
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Tvrda spojka
berte to pánové z tý lepší stránky, že v tom autě můžete alespoň trochu posilovat To já tam sedím jako buchta a levou nohu mám celou zesláblou
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- pepa 67
- Člen klubu
- Příspěvky: 567
- Registrován: 23.08.2014 07:53
- Bydliště: Litoměřicko
Re: Tvrda spojka
to aby si pro jistotu vylejzal po 4ech když máš levou za jízdy za krkemKJirka píše:berte to pánové z tý lepší stránky, že v tom autě můžete alespoň trochu posilovat To já tam sedím jako buchta a levou nohu mám celou zesláblou
Passat 2.0.TDI CBDC 2010 Modifications made by SGS Petr 137 kw 358Nm Děkuji za profi práci . Skyline made in Ergo
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Tvrda spojka
No nevim jak u 3C, spojku nemam! Ale driv jsem mel B5.5 a taky tam byl hrozne tvrdej pedal, mela dost najeto, tak jsem spojku vymenil (spojku, pritlacak, lozisko) a po vymene to bylo uplne stejne tvrdy jako predtim, tak jsem to bral jako vlastnost a zvyknul jsem si na to!
PS: jediny co byl "problem", ze to stara neuslapla a neumela se s tim rozjizdet, ale to ve finale byla spis vyhoda!
PS: jediny co byl "problem", ze to stara neuslapla a neumela se s tim rozjizdet, ale to ve finale byla spis vyhoda!
- pepa 67
- Člen klubu
- Příspěvky: 567
- Registrován: 23.08.2014 07:53
- Bydliště: Litoměřicko
Re: Tvrda spojka
no twl to je taky moje výhra aspon mi to ta moje nerajtujedkraft píše:No nevim jak u 3C, spojku nemam! Ale driv jsem mel B5.5 a taky tam byl hrozne tvrdej pedal, mela dost najeto, tak jsem spojku vymenil (spojku, pritlacak, lozisko) a po vymene to bylo uplne stejne tvrdy jako predtim, tak jsem to bral jako vlastnost a zvyknul jsem si na to!
PS: jediny co byl "problem", ze to stara neuslapla a neumela se s tim rozjizdet, ale to ve finale byla spis vyhoda!
Passat 2.0.TDI CBDC 2010 Modifications made by SGS Petr 137 kw 358Nm Děkuji za profi práci . Skyline made in Ergo
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tvrda spojka
Tvrdost spojky je daná, nejde ji seřizovat. Je to danné přítlačákem, když je spojka (Luk/Sachs) nová, musí jít jak máslo na 3C. Pokud nejde je něco špatně.
Čím je víc opotřebovaná,tím více je tvrdá. Je to z důvodu,že vějířová pružina přílačáku je více vysunutá, než když je nová lamela a tudíž je potřeba větší síla na její zmáčknutí. Dále dochází u aut ,který jezdí hodně po městě(např.taxi,autoškola) vlivem většího tepelného zatížení k vyhřátí a ztvrdnutí pružiny přítlačáku a opět dojde k ztvrdnutí pedálu i když spojka je ještě málo opotřebovaná.
Čím je víc opotřebovaná,tím více je tvrdá. Je to z důvodu,že vějířová pružina přílačáku je více vysunutá, než když je nová lamela a tudíž je potřeba větší síla na její zmáčknutí. Dále dochází u aut ,který jezdí hodně po městě(např.taxi,autoškola) vlivem většího tepelného zatížení k vyhřátí a ztvrdnutí pružiny přítlačáku a opět dojde k ztvrdnutí pedálu i když spojka je ještě málo opotřebovaná.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482