Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hlava válců pro 2TDI 125KW BMR
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 21:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2010

Příspěvky:

11

Ahoj,

sháním hlavu válců pro svého pašíka kombi 2TDI 125KW nebo nějaký tip, jestli se dá nově stará hlava vyvložkovat? má najeto 285 tisíc km. Problém je, že mi teď neustále trvá delší dobu než chytne auto a dneska po chytnutí se ještě na cca 2 sec ozval z motoru takové rachocení jako traktor nebo takový zvuk, který se ozývá, když to trvá déle nastartovat.

Bude to asi tím, že padá nafta, že? že to nemá kompresi... jinak diagnostika nehlásí žádnou závadu.

dá se na vagu nějak zjistit ty komprese, jestli je ta hlava špatná, aniž by se to muselo rozebrat? je tam nějaký test a pokud ano, tak jak ho tam spustím.

díky za rady

M.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlava válců pro 2TDI 125KW BMR
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 22:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

je-li nízká nebo spíš rozdílná komprese jednotlivých válců, bude to spíš netěsností pístních kroužků, resp. zkrátka vyběhaným motorem. Jak tě napadlo začít hlavou ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlava válců pro 2TDI 125KW BMR
PříspěvekNapsal: 11.01.2015 15:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Pošli hlavu na repas sem:http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vstrikovacu-pd/

Oni si stím poradí a budeš mít klid s padáním nafty,ale raději tam zavolej, nevím jak to řešej u 16V to vyvložkování.
Já jsem řešil vždy 8V hlavu.Spodek motoru bude OK, to u VW drží. :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlava válců pro 2TDI 125KW BMR
PříspěvekNapsal: 12.01.2015 19:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.11.2013

Příspěvky:

77

Ja mam stejny problem u BMR a pry to dela na 90% cerpadlo v nadrzi ktere pri rannim startu natlaci malo nafty do motoru. Kdysi mi toto delala i Octavka 1 ale tam se pres diag pridalo vice nafty ke startu a pak to bylo ok. Nevim ale jestli by toto mohlo pomoct Pasikovi.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlava válců pro 2TDI 125KW BMR
PříspěvekNapsal: 12.01.2015 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Čerpadlo v nádrži to rozhorně není.To žádnej extra tlak nedělá.A nemotej do toho rotačku z octávky kde si přidával startovací dávku.Samoržejmě pro start by pomohlo přidat startovací dávku, ale u passata to znamená změnu v softu.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kubi72, Prochy01 a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group