2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Utahovací moment čeho ? Žádný utahovací moment nemůže mít vliv na prasknutí kliky,tak jak je to na obrázku,to je blbost.Setrvák ano,podtáčení DSG ano.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Setrvák určitě ano, o podtáčení DSG pochybuji, naopak všechy prasklé co jsem viděl byly manuál a 8V PD BMP BMM. Zajímavé že to nepraská např na 125kw kde je naprosto stejná klika a přitom větší zátěž.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Ta na obrázku je právě z DSG.Myslím, že 1200 otáček vadí každýmu tdi s dvouhmotou.
Jinak u 8V je to možná způsobeno většími vibracemi než má 16V.
Jinak u 8V je to možná způsobeno většími vibracemi než má 16V.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
BTW teď mi tu týpek tvrdil, že má doma Passata 2009 CBAB a že stojí na servise, protože mu upadla jehla (jakože ten konec) vstřiku do válce Je to vůbec možný Týpek mi přišel jako pohádkář, tak mě zajímá, jestli je to vůbec možný.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
já nechápu, jak může někdo jezdit po městě na D a kurvit ten motor tak nízkýma otáčkama.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Je to jednoduchý vysvětlení,2/3 národa jsou finančně negramotný.KJirka píše:já nechápu, jak může někdo jezdit po městě na D a kurvit ten motor tak nízkýma otáčkama.
Jednoduše řečeno málo kdo si umí spočítat, kolik ho stojí celkový provoz auta.
A jelikož jsme národ šetřílků, tak hlavní a jediný parametr při výběru je spotřeba a to se řeší všude snad i ve vladě.
Výsledek je jasný,80% aut nafta a přitom polovina z nich nemá nájezd větší než 20tkm ročně.
Pro nás mechaniky,ráj na zemi- spravujeme a spravujeme a................
- VWPassatVW
- Profík
- Příspěvky: 904
- Registrován: 14.01.2011 20:00
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Shariku a dá se tomu nějak předejít? Asi ne co? Byl jsem u tebe na vyvažovákách a už mám nějakých 280K...
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
To mas pravdu, ale zase na druhou stranu - vis o nejakem podobnem aute ve stylu kombikovy Passat s dobrym benzinovym motorem?sharik4x4 píše:
Je to jednoduchý vysvětlení,2/3 národa jsou finančně negramotný.
Jednoduše řečeno málo kdo si umí spočítat, kolik ho stojí celkový provoz auta.
A jelikož jsme národ šetřílků, tak hlavní a jediný parametr při výběru je spotřeba a to se řeší všude snad i ve vladě.
Výsledek je jasný,80% aut nafta a přitom polovina z nich nemá nájezd větší než 20tkm ročně.
Pro nás mechaniky,ráj na zemi- spravujeme a spravujeme a................
RS6 Performance 445kw
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
nová Mazda 6 a pak až BMW
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Mno počkej, co třeba Sup2 s 1.8/2.0TSI? A i Pašák?denis.82 píše: To mas pravdu, ale zase na druhou stranu - vis o nejakem podobnem aute ve stylu kombikovy Passat s dobrym benzinovym motorem?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Přesně tak 1,8TSI asi není vůbec špatná volba. Problém je, že jelikož mánie TDI trvá již min.10 let,není na trhu s ojetými vozy z čeho vybírat v případě benzína.Ale v benzínech samo kralují japonci.Vzpomínám si na starou 626 s 2,0i 16V, neskutečná tichost a kultivovanost,zátah jako prase a spotřeba 6-8L.Najeli jsme na to asi 300tKm a žádná oprava na motoru. Proti tomu je TDI mlátička.
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
dá se tomu předejít tak, že ty pojedeš na podzim semnou k Sharikovi a von nám na ty naše 300tisícové hujdy mrkne najednou..
se holt podívá na ten tvůj poklad PD a pak na ten CR hnus můj
a cestou můžeme zazávidit ne..
se holt podívá na ten tvůj poklad PD a pak na ten CR hnus můj
a cestou můžeme zazávidit ne..
VWPassatVW píše:Shariku a dá se tomu nějak předejít? Asi ne co? Byl jsem u tebe na vyvažovákách a už mám nějakých 280K...
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Premyslim, ze bych jel s Vama, teda jen kvuli tomu zavodeni, samozrejme
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
ty se chceš zase svézt v mém autí ty dobytku viď..
hkr píše:Premyslim, ze bych jel s Vama, teda jen kvuli tomu zavodeni, samozrejme
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel
Nějak jsem nepochopil otázku, čemu chceš předejít? protočení vyvažováků nebo prasknutí kliky či něco ještě jiného ?