2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

Utahovací moment čeho ? Žádný utahovací moment nemůže mít vliv na prasknutí kliky,tak jak je to na obrázku,to je blbost.Setrvák ano,podtáčení DSG ano. :D

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od Jirka. »

Setrvák určitě ano, o podtáčení DSG pochybuji, naopak všechy prasklé co jsem viděl byly manuál a 8V PD BMP BMM. Zajímavé že to nepraská např na 125kw kde je naprosto stejná klika a přitom větší zátěž.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

Ta na obrázku je právě z DSG.Myslím, že 1200 otáček vadí každýmu tdi s dvouhmotou.
Jinak u 8V je to možná způsobeno většími vibracemi než má 16V.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od hkr »

BTW teď mi tu týpek tvrdil, že má doma Passata 2009 CBAB a že stojí na servise, protože mu upadla jehla (jakože ten konec) vstřiku do válce 8O Je to vůbec možný :?: :!: Týpek mi přišel jako pohádkář, tak mě zajímá, jestli je to vůbec možný.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od KJirka »

já nechápu, jak může někdo jezdit po městě na D a kurvit ten motor tak nízkýma otáčkama.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

KJirka píše:já nechápu, jak může někdo jezdit po městě na D a kurvit ten motor tak nízkýma otáčkama.
Je to jednoduchý vysvětlení,2/3 národa jsou finančně negramotný. :D
Jednoduše řečeno málo kdo si umí spočítat, kolik ho stojí celkový provoz auta.
A jelikož jsme národ šetřílků, tak hlavní a jediný parametr při výběru je spotřeba a to se řeší všude snad i ve vladě.
Výsledek je jasný,80% aut nafta a přitom polovina z nich nemá nájezd větší než 20tkm ročně. :fool:
Pro nás mechaniky,ráj na zemi- spravujeme a spravujeme a................

Uživatelský avatar
VWPassatVW
Profík
Profík
Příspěvky: 904
Registrován: 14.01.2011 20:00
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od VWPassatVW »

Shariku a dá se tomu nějak předejít? Asi ne co? Byl jsem u tebe na vyvažovákách a už mám nějakých 280K...
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od denis.82 »

sharik4x4 píše:
Je to jednoduchý vysvětlení,2/3 národa jsou finančně negramotný. :D
Jednoduše řečeno málo kdo si umí spočítat, kolik ho stojí celkový provoz auta.
A jelikož jsme národ šetřílků, tak hlavní a jediný parametr při výběru je spotřeba a to se řeší všude snad i ve vladě.
Výsledek je jasný,80% aut nafta a přitom polovina z nich nemá nájezd větší než 20tkm ročně. :fool:
Pro nás mechaniky,ráj na zemi- spravujeme a spravujeme a................
To mas pravdu, ale zase na druhou stranu - vis o nejakem podobnem aute ve stylu kombikovy Passat s dobrym benzinovym motorem?
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od Qido »

nová Mazda 6 a pak až BMW

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od hkr »

denis.82 píše: To mas pravdu, ale zase na druhou stranu - vis o nejakem podobnem aute ve stylu kombikovy Passat s dobrym benzinovym motorem?
Mno počkej, co třeba Sup2 s 1.8/2.0TSI? A i Pašák?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

Přesně tak 1,8TSI asi není vůbec špatná volba. Problém je, že jelikož mánie TDI trvá již min.10 let,není na trhu s ojetými vozy z čeho vybírat v případě benzína.Ale v benzínech samo kralují japonci.Vzpomínám si na starou 626 s 2,0i 16V, neskutečná tichost a kultivovanost,zátah jako prase a spotřeba 6-8L.Najeli jsme na to asi 300tKm a žádná oprava na motoru. Proti tomu je TDI mlátička.

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od ricom »

dá se tomu předejít tak, že ty pojedeš na podzim semnou k Sharikovi a von nám na ty naše 300tisícové hujdy mrkne najednou..
se holt podívá na ten tvůj poklad PD a pak na ten CR hnus můj :drinks: :drinks:

a cestou můžeme zazávidit ne.. :tongue: :tongue: :tongue:
VWPassatVW píše:Shariku a dá se tomu nějak předejít? Asi ne co? Byl jsem u tebe na vyvažovákách a už mám nějakých 280K...

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od hkr »

Premyslim, ze bych jel s Vama, teda jen kvuli tomu zavodeni, samozrejme :laugh:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od ricom »

ty se chceš zase svézt v mém autí ty dobytku viď.. :tongue: :tongue:
hkr píše:Premyslim, ze bych jel s Vama, teda jen kvuli tomu zavodeni, samozrejme :laugh:

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

Nějak jsem nepochopil otázku, čemu chceš předejít? protočení vyvažováků nebo prasknutí kliky či něco ještě jiného ?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“