2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od motorpower »

Mě spíš zajímá, jaký vliv má ruční mytí na životnost motoru? Vidím, že jsi opatrný a asi příliš, a to může být příčina, tj. motor moc netočit a už vůbec ne přes 2000ot. Potom stačí jedna díra v silnici, dynamické namáhání přenesené přes kola a převodovku a výsledek je jaký je.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDI 103kW CR r.2008 (CBAB) - prasklá kliková hřídel

Příspěvek od sharik4x4 »

Hlavně pokud praskne klika, je potřeba svrtat uložení kliky. Motory CFF, CFG se asi nevyplatí opravovat, těch je všude tři pr...., protože se moc neserou. BMP, BRT je pravý opak. Ten se nedá sehnat ve slušným stavu.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“