Zdravim kluci, vozidlo VW CC 2.0 125kw, dsg , r.v. 2012.
Cca mesic a pul zpet jsem nechal na aute vymenit termostat ( motor uz se pomalu zahrival, teplota nekdy poklesla, nezahral se do plna).
Po vymene termostatu cca tyden vse ok. Potom opet problem se zahratim a kolisanim teploty . Toto trvalo den dva a zase vse ok cca 2 tydny potom opet problem. Ted v nedeli opet problem, pondeli utery ok a dnes na 30km ceste se rucicka skoro nehnula .
Jeste jsem vypozoroval, ze ubyva chladici kapalina. Poprve hned par dni po vymene termostatu( pry kvuli zavzdusneni), po druhe cca 2 tydny od doliti. Pokazde me na to upozornil palubak. V nedeli jsem i zkontroloval chladicku zase ubylo tak jsem dolil.
Znamy mechanik rikal, ze to je hodne zvlastni, budu mu ted nechavat auto at se na to podiva.
Ale nejake tipy? Diky a mejte se fajn
Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10.11.2015 22:12
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
Termoregulátor, stačí tady trochu hledat. Mizející voda chladič spalin, nebo hlava, poř. těsnění.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=309907" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10.11.2015 22:12
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
Diky za info. Jeste detail k te chladicce. Pred vymenou termostatu neubyvala. Problem nastal az po vymene.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
a máš to všude suchý ? To vypadá, jak nějaká netěsnost.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
prochyOva: Hele mě jednou vyměnili termostat, že tam dali něco co tam vůbec nepasovalo a po pár dnech začal téct. Samo na kryt pod motorem, pod autem nebylo nic. Až když rupnul celej tak toho vyteklo víc a byla louže pod autem ...
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
Kolega výše již dal odkaz sem na forum, ještě bych si dovolil původní zdroj, kde se tak nějak přišlo, čím ty CF motory v kombinaci s DSG vlastně trpí (tedy termostat na DSG) - http://forum.skodahome.cz/topic/126286- ... or/?page=9" onclick="window.open(this.href);return false; Na předchozím autě jsem taky řešil, je to 10min práce a 500kč materiál (stačí koupit ten regulátor na škodovku, na VW se to prodává včetně trubek a je to asi za 2k). Pomůže ti to, uvidíš. A neotálej, protože to vede mj. k přehřívání převodovky a může to dojít až do stádia, kdy sedřeš lamely.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10.11.2015 22:12
Re: Problem se zahrivanim motoru i po vymene termostatu
Jo diky kluci, v patek to jde na vymenu toho regulatoru. A urcite prekontroluje i tu zalezitost s chladici kap. Pak dam vedet vysledky.