Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Reším problém s cukáním (škubáním ) motor BMR 125 kW DSG DPF
VAG nic nepíše
Pokusím se to popsat co to dělá.
Když dám plný plyn až na podlahu tak v pohodě 1 , 2 , 3 , ale na 4 stupeň mi to okolo 4.000tis/ot.
začne cukat (skubat) tak to cuka a pak to preradi na 5 a zase jen okolo 4.000tis/ot. to začne cukat
přeřadi to na 6 a pak už v pohodě.
Prostě okolo 4.000tis/ot. to cuka.Moc dík za tipy a rady.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od selatko »

Cukáním myslíš, že se ti třepe celý auto?
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od hkr »

Palivový filtr. Přicpanej.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Celý auto ne Dvouhmota je nova a cuka to prostě.
Palivový filtr je originál nový.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od Qido »

Nějaká regulace turba třeba? To už ale střílím od boku...
Naposledy upravil(a) Qido dne 19.02.2015 08:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

No takhle když jsem to koupil tak svítila kontrolka motoru a chyba byla v regulaci turba tak jsem povolil ty dva šrouby co drží regulaci turba a s celým regulátorem jsem začal hýbat a bylo znát v jednom miste ze se to přidrhava tak jsem to rozhýbal a jel to projet a kontrolka sama zhasla pak jsem to napichnul na vag a žádný závady.Pry základní nastavení nemusím dělat. Takže tim to asi nebude.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od hkr »

Palivovej filtr je novej jak dlouho? Ještě mě napadá váha vzduchu. Ta chybu nehodí.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od selatko »

Áno, já měl problém s cukáním v cca 2000 otáčkách a bylo to váhou vzduchu (spíš tedy v mojem případě povoleným konektorem od váhy vzduchu)
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Hele filtr má najeto přesně 3.000 km .Ta váha mě taky napadla ale nevím jak to ve vagu zjistit zda je v poho nebo někoho kdo by mi ji pujcil.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od hkr »

Na vagu nezjistíš. Nová +- 2tis. Tady v Praze doporučuju Motorpower, mívá tyhle věci na ozkoušení.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Asi koupim tu vahu v olfinu novou a uvidíme.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Tak jsem koupil originál váhu vzduchu za 2.800 Kč a pořád cuka.
Ale našel jsem ve VAG ze mi to píše v motoru tohle nevíte co to může byt to ADR?Dík
Přílohy
IMG_20150214_162146.jpg
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od Nemo »

neviem ale čo som pozeral podľa chyby našlo mi niečo so snímačom vzdialenosti v znaku... nie je to náhodou somarina čo si stráži vzdialenosť, ak to teda máš v aute...
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KJirka »

každopádně jsi zvolil dost netradiční řešení při odstraňování závady. Koupit váhu a pak se koukat, co píše VAG, je poněkud obrácenej postup.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
KovyB6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 09.02.2014 12:37
Bydliště: Hradec Králové

Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG

Příspěvek od KovyB6 »

Hele mě tu chybu napsalo až po váze vzduchu :-) neboj.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“