Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Reším problém s cukáním (škubáním ) motor BMR 125 kW DSG DPF
VAG nic nepíše
Pokusím se to popsat co to dělá.
Když dám plný plyn až na podlahu tak v pohodě 1 , 2 , 3 , ale na 4 stupeň mi to okolo 4.000tis/ot.
začne cukat (skubat) tak to cuka a pak to preradi na 5 a zase jen okolo 4.000tis/ot. to začne cukat
přeřadi to na 6 a pak už v pohodě.
Prostě okolo 4.000tis/ot. to cuka.Moc dík za tipy a rady.
VAG nic nepíše
Pokusím se to popsat co to dělá.
Když dám plný plyn až na podlahu tak v pohodě 1 , 2 , 3 , ale na 4 stupeň mi to okolo 4.000tis/ot.
začne cukat (skubat) tak to cuka a pak to preradi na 5 a zase jen okolo 4.000tis/ot. to začne cukat
přeřadi to na 6 a pak už v pohodě.
Prostě okolo 4.000tis/ot. to cuka.Moc dík za tipy a rady.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Cukáním myslíš, že se ti třepe celý auto?
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Palivový filtr. Přicpanej.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Celý auto ne Dvouhmota je nova a cuka to prostě.
Palivový filtr je originál nový.
Palivový filtr je originál nový.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Motor BMR 125 kW DSG
Nějaká regulace turba třeba? To už ale střílím od boku...
Naposledy upravil(a) Qido dne 19.02.2015 08:03, celkem upraveno 1 x.
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
No takhle když jsem to koupil tak svítila kontrolka motoru a chyba byla v regulaci turba tak jsem povolil ty dva šrouby co drží regulaci turba a s celým regulátorem jsem začal hýbat a bylo znát v jednom miste ze se to přidrhava tak jsem to rozhýbal a jel to projet a kontrolka sama zhasla pak jsem to napichnul na vag a žádný závady.Pry základní nastavení nemusím dělat. Takže tim to asi nebude.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Palivovej filtr je novej jak dlouho? Ještě mě napadá váha vzduchu. Ta chybu nehodí.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Áno, já měl problém s cukáním v cca 2000 otáčkách a bylo to váhou vzduchu (spíš tedy v mojem případě povoleným konektorem od váhy vzduchu)
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Hele filtr má najeto přesně 3.000 km .Ta váha mě taky napadla ale nevím jak to ve vagu zjistit zda je v poho nebo někoho kdo by mi ji pujcil.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Na vagu nezjistíš. Nová +- 2tis. Tady v Praze doporučuju Motorpower, mívá tyhle věci na ozkoušení.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Asi koupim tu vahu v olfinu novou a uvidíme.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Tak jsem koupil originál váhu vzduchu za 2.800 Kč a pořád cuka.
Ale našel jsem ve VAG ze mi to píše v motoru tohle nevíte co to může byt to ADR?Dík
Ale našel jsem ve VAG ze mi to píše v motoru tohle nevíte co to může byt to ADR?Dík
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
neviem ale čo som pozeral podľa chyby našlo mi niečo so snímačom vzdialenosti v znaku... nie je to náhodou somarina čo si stráži vzdialenosť, ak to teda máš v aute...
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
každopádně jsi zvolil dost netradiční řešení při odstraňování závady. Koupit váhu a pak se koukat, co píše VAG, je poněkud obrácenej postup.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- KovyB6
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.02.2014 12:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cukání při plném sešlápnutí plynu okolo 4.000 tis/ot. Motor BMR 125 kW DSG
Hele mě tu chybu napsalo až po váze vzduchu neboj.
VW PASSAT INDIVIDUAL DSG 2.0 TDI 125KW ROK 2008