Sytic
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.03.2021 07:25
Sytic
Ahoj vsem, jsem tu novy a koupil jsem si Passat B7 r.v. 2012, 2.0 tdi 103 kw, vsimnul jsem si ze sytic se vypina az pri cca 80 stupnich, je to normalni? Napadlo jestli to nema spojitost s start stop systemem, diky za kazdou odpoved
Naposledy upravil(a) Gigitom dne 08.03.2021 14:51, celkem upraveno 1 x.
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Sytic
a co bys tak čekal s otázkou na sytič
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Sitic
v zimních měsících zůstávají otáčky volnoběhu zvýšený až do okažiku, kdy je motor téměř úplně zahřátej na provozní teplotu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sytic
KJirka: To normální není. Pokud to není požadavek na dobíjení, třeba KO baterka, tak po startu do 20s padne volnoběh na normální otáčky. Zvýšený je buď regenerace nebo požadavek na dobíjení, případně zvýšený odběr kvůli výhřevům oken, PTC, sedaček.
Jinak samo sytič je blbost, je to přímovstřik diesel. Ne karburátorová stodváca.
Jinak samo sytič je blbost, je to přímovstřik diesel. Ne karburátorová stodváca.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Sytic
Takhle mi to auto funguje už 8 let, co ho mám. A pamatuju se, že jsme se na tohle téma bavili v autorizáku, když bylo auto ještě v záruce. Závěr byl, že je to záměrně kvůli emisím. Mezitím jsem měnil turbo, všechny teplotní čidla, lambdu i DPF a dělá to pořád stejně.Nwkt píše: ↑08.03.2021 17:37KJirka: To normální není. Pokud to není požadavek na dobíjení, třeba KO baterka, tak po startu do 20s padne volnoběh na normální otáčky. Zvýšený je buď regenerace nebo požadavek na dobíjení, případně zvýšený odběr kvůli výhřevům oken, PTC, sedaček.
Jinak samo sytič je blbost, je to přímovstřik diesel. Ne karburátorová stodváca.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Sytic
přestal jsem se na to už dávno soustředit, ale v teplotách pod nulou to prostě drží zvýšený otáčky dost dlouho.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Sytic
kluci asi takhle, schválně jsem si na to dal dnes ráno pozor a po asi 5/6 km od vyjetí jsem zastavil a otáčky byly furt zvýšené, voda asi 70, olej 57, puštěný výhřev na prd.el...možná to je u motorů CF.. jinak, než to máte nwkt a prochy u CB..pak jsem dojel po 13km na místo a už to padlo na 800, ale to už byla voda na 90 (olej nevím)
edit : ještě dodám, že baterii jsem měnil loni, origo VW, takže tím to nebude
edit : ještě dodám, že baterii jsem měnil loni, origo VW, takže tím to nebude
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26.08.2016 10:27
- Bydliště: Plzeň
Re: Sytic
Mně to dělá Transporter T6 taky. Jakmile je zima a běží příhřev, vyhřívání zrcátek a vyhřívání sedaček, volnoběžný otáčky jsou kolem 1000. Projedu tak klidně celý město. Crafter to nedělá. Přisuzuju to větší potřebě dobíjet.
Passat 3C, r. v. 2006, 2,0 Tdi - BKP