Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Nejdříve napíšu, že v autech se vůbec nevyznám, ale už jsem bezmocný tak se obracím na Vás.
Před nějakou dobou mi passat přestal jet - bylo to vstřikem. Vstřik se vyměnil, tak jsem si auto vyzvedl a ihned 5 minut při odjezdu ze servisu nastal problém. Při každé zařazené rychlosti mi při mezi 1700-2000 otáček začne auto hrozně cukat.
Do 1700 jede v pořádku a pak to začne, jakmile dosáhnou otáčky 2000, tak to jede zase v pořádku, pak přeřadím na vyšší rychlost a znova. Diagnostika žádnou chybu neukazuje. Kdyby byl problém ve vstřiku, tak auto ani nenastartuje. Ani autorizovaný servis Škody si s tím neví rady. Napadá někoho něco? Mockrát děkuji. Kučera
Před nějakou dobou mi passat přestal jet - bylo to vstřikem. Vstřik se vyměnil, tak jsem si auto vyzvedl a ihned 5 minut při odjezdu ze servisu nastal problém. Při každé zařazené rychlosti mi při mezi 1700-2000 otáček začne auto hrozně cukat.
Do 1700 jede v pořádku a pak to začne, jakmile dosáhnou otáčky 2000, tak to jede zase v pořádku, pak přeřadím na vyšší rychlost a znova. Diagnostika žádnou chybu neukazuje. Kdyby byl problém ve vstřiku, tak auto ani nenastartuje. Ani autorizovaný servis Škody si s tím neví rady. Napadá někoho něco? Mockrát děkuji. Kučera
- Coster
- VWjunior
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 04.11.2010 21:14
- Bydliště: Praha-Barrandov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
jake auto ,? rok? motor ?...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
VOLKSWAGEN PASSAT 3C
Objem : 1968
Rok : 2007
Palivo : nafta
Objem : 1968
Rok : 2007
Palivo : nafta
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
a změřil na autě taky někdo po výměně toho vstřiku, všechny společně, jestli mezi nimi nejsou nějaký dramatický rozdíly, např. ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Odpoj EGR ventil a řekni, jestli to přestalo. Pokud ano, tak je to záhadná chyba, která má něco společného s EGRem, ale nový EGR to nevyřeší. Sám jsem si tím prošel a jediné řešení bylo slepení EGRu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Bud ten egr nebo ti ten vstřik podfukuje.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Moc Vám všem děkuji. Předám informace dále a dám Vám vědět. Už se to řeší asi 2 měsíce a už mám z toho nervy v háji.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
no pokud se to objevilo až po výměně vstřiku, tak to s tím nejspíš nějak souvisí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
dali napriklad jiny vstrik, nebo nefunguje spravne... proc na garanci nevymenily vsechny vstriky?? dali nove tesneni na vstrik? novou podlozku pod vstrik? dotahli vse spravne? jake autorizovanej servis? učeň to delal kdyz maji všichni mechanici dovolenou?
jakej kod motoru? bkp? zavolej na import a tam ti reknou, jestli nahodou nemas narok na svolavaci akci... vetsinou to ty ku*vy ani zakaznikum nerikaji, ze ta moznost je!
jakej kod motoru? bkp? zavolej na import a tam ti reknou, jestli nahodou nemas narok na svolavaci akci... vetsinou to ty ku*vy ani zakaznikum nerikaji, ze ta moznost je!
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
když slyším, že někomu vyměnili jeden vstřik, přijde mi to, jako kdyby někdo vyměnil třeba jednu svíčku, brzdový desky na jednom kole nebo jeden tlumič. Prostě jsou věci, který by se sólo měnit neměly. Je to sice raketa, za vstřiky, ale možná bys ušetřil dva měsíce nervů. Možná. Já si prostě myslím, že ti ten jeden fachá jinak, než zbytek. V krajním případě, jak píše kolega, abys tam měl vůbec ten správnej typ. Ale to by snad byl vrchol debility. Proto jsem se ptal na to, jestli to někdo změřil.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Tak změřené to je to by mělo být OK. Dnes mi řekl, že EGR ventil je také v pořádku.
To jsem z toho blázen.
To jsem z toho blázen.
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re:
tak to bych se vám asi hodně poděkoval a vyměnil co nejdříve asi vás.. lojzové jste asi taky vy, když jste ten vstřik nepoznali hned
Benik píše:zmen servis... u nas na dilne jsme pořád neco podobneho řešili vymenou dvouhmoty, kloubu atd atd (i toto mel zakaznik vse v prd...) a nakonec byl uplne jiny vstrik. na 2.0 103kw dal nejakej lojza z 1.9 77kw... a auto se chovalo stejně...
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Už jsi zkusil ten EGR? Odpojit ho je operace na 8 sekund, vyzkoušet to pak je na 5 minut. Na 70% bude po problému.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG