aha, Šíma něco kecalviligo2 píše:ANOKJirka píše:teď jsem trochu perplex. To byla poznámka na Nema.
A o 4 roky než kdo, já ?
Řazení s DSG CC 2012
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Řazení s DSG CC 2012
To s- ko ze je lepsie pre motor ako ten kick to chapem to sa priet nebudem. Tak ono da sa upravit na 125kw vstrekmi a softom ale naco, mne zatial tych 103 kw staci ak si narazal na upravu pdf prec, to radsej ani nezacinaj no tie roky, ja zas zavidim mladsim
Sent from my Lenovo X2-CU using Tapatalk
Sent from my Lenovo X2-CU using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
Na 125kw nepotřebuješ vstřiky, kluci se 103kw CR maj v poho mezi 130 a 140kw na seriových vstřicích. Se vstřikama by to šlo ještě určitě o těch 10-15kw výš, to je fakt, ale za nesmyslný peníze.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Řazení s DSG CC 2012
103 a 125kW (CR motory) mají vstřiky stejný. Jiný je turbo a SW.
....k DSG.
řazení D/S během jízdy není problém a to klidně při plným plynu.... Převodovka tam stejně hodí jen takový stupeň, který je přípustný v dané rychlosti auta.
+/- není problém mačkat kdykoliv za jízdy, + samozřejmě kdykoliv i při plným plynu bez problému.
Jak píšou kluci, DSG je blbuvzdorná..... tj. když jsem motor vytočil a chtěl řadit nahoru, tak jsem omylem vzal za "-" a vůbec na to DSG nereagovala.
Jediné, co je nutné u DSG je měnit směr z D na R (či opačně) při úplném stání.
Polohu P také až když auto úplně stojí.
....k DSG.
řazení D/S během jízdy není problém a to klidně při plným plynu.... Převodovka tam stejně hodí jen takový stupeň, který je přípustný v dané rychlosti auta.
+/- není problém mačkat kdykoliv za jízdy, + samozřejmě kdykoliv i při plným plynu bez problému.
Jak píšou kluci, DSG je blbuvzdorná..... tj. když jsem motor vytočil a chtěl řadit nahoru, tak jsem omylem vzal za "-" a vůbec na to DSG nereagovala.
Jediné, co je nutné u DSG je měnit směr z D na R (či opačně) při úplném stání.
Polohu P také až když auto úplně stojí.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Řazení s DSG CC 2012
S ko je pro normální jízdu po městě nepoužitelné.. .je lepší pro motor asi ale spíše pro turbo.. ale prostě jezdit jen na to se prostě nedá.
Chip není žádnej risk ani u DSG jen ti to musí udělat někdo kdo to prostě umí a ví co dělá..
Jinak jsem chipku dělal v nájezdu 230k a mám ted nějakých 275k a vše ok.. od té doby jsem měnil regulaci turba a lamba sondu což z chipkou nemá nic společnýho.
co se týče sundání nohy z plynu to je úplná kravina při řazení S-D či zpět.. nehledě na to že je to občas i nereálné.. a narovinu co mám pádla tak už ani Sko moc nepoužívám.
A když tak jen abych prohnal kapánek turbínu aby nebyla unavená jak mi říkal Petr chipka..
Chip není žádnej risk ani u DSG jen ti to musí udělat někdo kdo to prostě umí a ví co dělá..
Jinak jsem chipku dělal v nájezdu 230k a mám ted nějakých 275k a vše ok.. od té doby jsem měnil regulaci turba a lamba sondu což z chipkou nemá nic společnýho.
co se týče sundání nohy z plynu to je úplná kravina při řazení S-D či zpět.. nehledě na to že je to občas i nereálné.. a narovinu co mám pádla tak už ani Sko moc nepoužívám.
A když tak jen abych prohnal kapánek turbínu aby nebyla unavená jak mi říkal Petr chipka..
viligo2 píše:[S-ko je lepší pro motor, DSG je to šumák a ta spotřeba není až tak dramatická.....a teď to zase schytám....ale, prej mám bejt v klidu!!!!!!!
No on chip je riskatní i s menším nájezdem pokud je špunt ve vejfuku.....(a zase dostanu přes d...u, ale prej se nemusíme vždycky shodnout....)
Já mám úpravu, ale ne chip abych trhal asfalt...
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Re: Řazení s DSG CC 2012
Popsal si to velice dobře, takže není problém řazení i s plynem na noze, mně to došlo divné, abych musel vždycky pustit plyn a než tam přeřadím S nebo +-, tak zpomalím o 10km/h...prassat píše:103 a 125kW (CR motory) mají vstřiky stejný. Jiný je turbo a SW.
....k DSG.
řazení D/S během jízdy není problém a to klidně při plným plynu.... Převodovka tam stejně hodí jen takový stupeň, který je přípustný v dané rychlosti auta.
+/- není problém mačkat kdykoliv za jízdy, + samozřejmě kdykoliv i při plným plynu bez problému.
Jak píšou kluci, DSG je blbuvzdorná..... tj. když jsem motor vytočil a chtěl řadit nahoru, tak jsem omylem vzal za "-" a vůbec na to DSG nereagovala.
Jediné, co je nutné u DSG je měnit směr z D na R (či opačně) při úplném stání.
Polohu P také až když auto úplně stojí.
Vím, že to je trošku mimo téma, ale jaké máte zkušenosti s asistentem "Volnoběh"? Já jsem si ho v nastavení na MDF zaklikl, ale přijde mi to celkem zbytečné, když po 1-2s po puštění plynu se tam nacpe neutrál, trochu přibrzdím nebo trochu polechtám plyn a hned se to přeřazuje a když jsem jel ve městě, tak se ty rychlosti přeřazovaly dvakrát tolik, než normálně. Nemí více zatěžovaná převodovka než kdybych to měl odkliklé a motor se dobržodoval jen rychlostma a bez neutrálu?
Díky
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
Použitelnost režimu plachtění se odvíjí od stylu řízení. Někomu to může vyhovovat. Převodovce je to buřt.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
za mě zcela jednoznačně ANO ! Plachtím dobře, plachtím rád A co hlavně, je tam dost velká úspora paliva a šetří se pochopitelně i motor. Spíš mě udivuje, že o tom vůbec někdo pochybuje.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
Tak tohle konkrétně vidím jako negativum a štření motor už vůbec ne, protože není ,,téměř,, nic horšiho než nechat motor bublat na volnoběh, ale to se zase dostáváme někam jinam.KJirka píše:....... a šetří se pochopitelně i motor.....
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Řazení s DSG CC 2012
úspora paliva no nevím no drobný řekněme a šetření motoru je naprostá píčovina Jirko tomu je to úplně fuck jestli plachtíš nebo ne.
KJirka píše:za mě zcela jednoznačně ANO ! Plachtím dobře, plachtím rád A co hlavně, je tam dost velká úspora paliva a šetří se pochopitelně i motor. Spíš mě udivuje, že o tom vůbec někdo pochybuje.
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Re: Řazení s DSG CC 2012
Kolik se tem dá v průměru uspořit paliva? Zatím jezdím v plném naložení (4 lidi + kufr plný) za 6,5l/100. A při jízdě sám, nebo 2 osoby okolo 6l/100.
A jsou tu dva rozdílné názory na šetření motoru... Jako ten volnoběh je dobrý při stylu dobržďování na poslední chvilku k semaforu a pak to zas odnáší více kotouče a brzdy, jako myslím si, že je to hodně diskutabilní co více šetří motor apod...
A jsou tu dva rozdílné názory na šetření motoru... Jako ten volnoběh je dobrý při stylu dobržďování na poslední chvilku k semaforu a pak to zas odnáší více kotouče a brzdy, jako myslím si, že je to hodně diskutabilní co více šetří motor apod...
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
o.k., vynechme úsporu paliva.
To si Jirko vážně myslíš, že když motor občas necháš běžet z plný zátěže na volnoběh, že mu to nedělá dobře ?
To si Jirko vážně myslíš, že když motor občas necháš běžet z plný zátěže na volnoběh, že mu to nedělá dobře ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Řazení s DSG CC 2012
to jsou Jirko debaty asi jako u spotřeby.. Dělá mu dobře jezdit klobouk a jezdit za 5-6 litrů nebo ho naučit svižnější jízdě a jezdit za 7-8 l.. co ??
za mě je plachtění naprosto k ničemu a třeba mě v autoškole učili jezdit do křižovatky i na semafor se zařazenou rychlostí a brzdit motorem... Osobně já na neutrál nejezdím vůbec maximálně v průjezdové myčce kde to jinak nejde.
za mě je plachtění naprosto k ničemu a třeba mě v autoškole učili jezdit do křižovatky i na semafor se zařazenou rychlostí a brzdit motorem... Osobně já na neutrál nejezdím vůbec maximálně v průjezdové myčce kde to jinak nejde.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
Vidím, že o tom nevíš vůbec nic. V okamžiku, kdy se jen dotkneš brzdy, znovu se zapojí do činnosti motor, takže brzdíš už jako bys tam žádnou volnoběžku neměl. A musíš se prostě rozhodnout, jestli to chceš nebo nechceš používat. Mě ta funkce vysloveně vyhovuje a jezdím s tím. Nechci se plést, s klukama se už nějaký pátek známe osobně, ale mám dojem, že volnoběžku nikdo z nich nemá. Takže si vyber.honzerek píše:Kolik se tem dá v průměru uspořit paliva? Zatím jezdím v plném naložení (4 lidi + kufr plný) za 6,5l/100. A při jízdě sám, nebo 2 osoby okolo 6l/100.
A jsou tu dva rozdílné názory na šetření motoru... Jako ten volnoběh je dobrý při stylu dobržďování na poslední chvilku k semaforu a pak to zas odnáší více kotouče a brzdy, jako myslím si, že je to hodně diskutabilní co více šetří motor apod...
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
Neber to v souvislostech a taky ně nějakou konkrétní situaci. Ale obecně....
Čistě volnoběh. Na volnoběh Ti motor víc žere olej, setrvačník musí tlumit víc torzních kmitů, setrvačné síly rotujících hmot jsou malé atd. atd. Taky důvod proč auta co kuckají po městě vypadají tak jak vypadají.
Samozřejmě, že když občas z kopce dáš neutrál tak je to úplně, ale úplně buřt. Ať už s manuálem nebo s DSG. Tak z pohledu spotřeby.
Čistě volnoběh. Na volnoběh Ti motor víc žere olej, setrvačník musí tlumit víc torzních kmitů, setrvačné síly rotujících hmot jsou malé atd. atd. Taky důvod proč auta co kuckají po městě vypadají tak jak vypadají.
Samozřejmě, že když občas z kopce dáš neutrál tak je to úplně, ale úplně buřt. Ať už s manuálem nebo s DSG. Tak z pohledu spotřeby.