Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 03.07.2015 16:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

viligo2 píše:
KJirka píše:
teď jsem trochu perplex. To byla poznámka na Nema.
A o 4 roky než kdo, já ?


ANO


aha, Šíma něco kecal :laugh:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 03.07.2015 16:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

745

Bydliště:

Slovensko

To s- ko ze je lepsie pre motor ako ten kick to chapem to sa priet nebudem. Tak ono da sa upravit na 125kw vstrekmi a softom ale naco, mne zatial tych 103 kw staci :D ak si narazal na upravu pdf prec, to radsej ani nezacinaj :D no tie roky, ja zas zavidim mladsim :D

Sent from my Lenovo X2-CU using Tapatalk

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 03.07.2015 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3032

Bydliště:

Praha

Na 125kw nepotřebuješ vstřiky, kluci se 103kw CR maj v poho mezi 130 a 140kw na seriových vstřicích. Se vstřikama by to šlo ještě určitě o těch 10-15kw výš, to je fakt, ale za nesmyslný peníze. :good:

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 03.07.2015 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

692

Bydliště:

Severní Čechy - Mezák, Litvajz, Most

103 a 125kW (CR motory) mají vstřiky stejný. Jiný je turbo a SW.

....k DSG.

řazení D/S během jízdy není problém a to klidně při plným plynu.... Převodovka tam stejně hodí jen takový stupeň, který je přípustný v dané rychlosti auta.

+/- není problém mačkat kdykoliv za jízdy, + samozřejmě kdykoliv i při plným plynu bez problému.
Jak píšou kluci, DSG je blbuvzdorná..... tj. když jsem motor vytočil a chtěl řadit nahoru, tak jsem omylem vzal za "-" a vůbec na to DSG nereagovala.

Jediné, co je nutné u DSG je měnit směr z D na R (či opačně) při úplném stání.
Polohu P také až když auto úplně stojí.

_________________
Superb combi 2011, TDi CR, DSG
Superb sedan 2009, V6 3.6, DSG 4x4
Polo 6N2 1.4i + automatka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 03.07.2015 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

S ko je pro normální jízdu po městě nepoužitelné.. .je lepší pro motor asi ale spíše pro turbo.. ale prostě jezdit jen na to se prostě nedá.
Chip není žádnej risk ani u DSG jen ti to musí udělat někdo kdo to prostě umí a ví co dělá..
Jinak jsem chipku dělal v nájezdu 230k a mám ted nějakých 275k a vše ok.. od té doby jsem měnil regulaci turba a lamba sondu což z chipkou nemá nic společnýho.

co se týče sundání nohy z plynu to je úplná kravina při řazení S-D či zpět.. nehledě na to že je to občas i nereálné.. a narovinu co mám pádla tak už ani Sko moc nepoužívám.
A když tak jen abych prohnal kapánek turbínu aby nebyla unavená jak mi říkal Petr chipka..

viligo2 píše:
[S-ko je lepší pro motor, DSG je to šumák a ta spotřeba není až tak dramatická.....a teď to zase schytám....ale, prej mám bejt v klidu!!!!!!!
No on chip je riskatní i s menším nájezdem pokud je špunt ve vejfuku.....(a zase dostanu přes d...u, ale prej se nemusíme vždycky shodnout....)
Já mám úpravu, ale ne chip abych trhal asfalt...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 10:04 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.05.2015

Příspěvky:

78

Bydliště:

Blatnice

prassat píše:
103 a 125kW (CR motory) mají vstřiky stejný. Jiný je turbo a SW.

....k DSG.

řazení D/S během jízdy není problém a to klidně při plným plynu.... Převodovka tam stejně hodí jen takový stupeň, který je přípustný v dané rychlosti auta.

+/- není problém mačkat kdykoliv za jízdy, + samozřejmě kdykoliv i při plným plynu bez problému.
Jak píšou kluci, DSG je blbuvzdorná..... tj. když jsem motor vytočil a chtěl řadit nahoru, tak jsem omylem vzal za "-" a vůbec na to DSG nereagovala.

Jediné, co je nutné u DSG je měnit směr z D na R (či opačně) při úplném stání.
Polohu P také až když auto úplně stojí.


Popsal si to velice dobře, takže není problém řazení i s plynem na noze, mně to došlo divné, abych musel vždycky pustit plyn a než tam přeřadím S nebo +-, tak zpomalím o 10km/h...

Vím, že to je trošku mimo téma, ale jaké máte zkušenosti s asistentem "Volnoběh"? Já jsem si ho v nastavení na MDF zaklikl, ale přijde mi to celkem zbytečné, když po 1-2s po puštění plynu se tam nacpe neutrál, trochu přibrzdím nebo trochu polechtám plyn a hned se to přeřazuje a když jsem jel ve městě, tak se ty rychlosti přeřazovaly dvakrát tolik, než normálně. Nemí více zatěžovaná převodovka než kdybych to měl odkliklé a motor se dobržodoval jen rychlostma a bez neutrálu?

Díky :)

_________________
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005

Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG :)

_________________
Engineering Geologist


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 10:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Použitelnost režimu plachtění se odvíjí od stylu řízení. Někomu to může vyhovovat. Převodovce je to buřt.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

za mě zcela jednoznačně ANO ! Plachtím dobře, plachtím rád :laugh: A co hlavně, je tam dost velká úspora paliva a šetří se pochopitelně i motor. Spíš mě udivuje, že o tom vůbec někdo pochybuje.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

KJirka píše:
....... a šetří se pochopitelně i motor.....


Tak tohle konkrétně vidím jako negativum a štření motor už vůbec ne, protože není ,,téměř,, nic horšiho než nechat motor bublat na volnoběh, ale to se zase dostáváme někam jinam. :drinks:

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

úspora paliva no nevím no drobný řekněme a šetření motoru je naprostá píčovina Jirko tomu je to úplně fuck jestli plachtíš nebo ne.

KJirka píše:
za mě zcela jednoznačně ANO ! Plachtím dobře, plachtím rád :laugh: A co hlavně, je tam dost velká úspora paliva a šetří se pochopitelně i motor. Spíš mě udivuje, že o tom vůbec někdo pochybuje.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:52 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.05.2015

Příspěvky:

78

Bydliště:

Blatnice

Kolik se tem dá v průměru uspořit paliva? Zatím jezdím v plném naložení (4 lidi + kufr plný) za 6,5l/100. A při jízdě sám, nebo 2 osoby okolo 6l/100.
A jsou tu dva rozdílné názory na šetření motoru... Jako ten volnoběh je dobrý při stylu dobržďování na poslední chvilku k semaforu a pak to zas odnáší více kotouče a brzdy, jako myslím si, že je to hodně diskutabilní co více šetří motor apod...

_________________
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005

Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG :)

_________________
Engineering Geologist


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

o.k., vynechme úsporu paliva.
To si Jirko vážně myslíš, že když motor občas necháš běžet z plný zátěže na volnoběh, že mu to nedělá dobře ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

to jsou Jirko debaty asi jako u spotřeby.. Dělá mu dobře jezdit klobouk a jezdit za 5-6 litrů nebo ho naučit svižnější jízdě a jezdit za 7-8 l.. co ??

za mě je plachtění naprosto k ničemu a třeba mě v autoškole učili jezdit do křižovatky i na semafor se zařazenou rychlostí a brzdit motorem... Osobně já na neutrál nejezdím vůbec maximálně v průjezdové myčce kde to jinak nejde.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 15:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

honzerek píše:
Kolik se tem dá v průměru uspořit paliva? Zatím jezdím v plném naložení (4 lidi + kufr plný) za 6,5l/100. A při jízdě sám, nebo 2 osoby okolo 6l/100.
A jsou tu dva rozdílné názory na šetření motoru... Jako ten volnoběh je dobrý při stylu dobržďování na poslední chvilku k semaforu a pak to zas odnáší více kotouče a brzdy, jako myslím si, že je to hodně diskutabilní co více šetří motor apod...


Vidím, že o tom nevíš vůbec nic. V okamžiku, kdy se jen dotkneš brzdy, znovu se zapojí do činnosti motor, takže brzdíš už jako bys tam žádnou volnoběžku neměl. A musíš se prostě rozhodnout, jestli to chceš nebo nechceš používat. Mě ta funkce vysloveně vyhovuje a jezdím s tím. Nechci se plést, s klukama se už nějaký pátek známe osobně, ale mám dojem, že volnoběžku nikdo z nich nemá. Takže si vyber.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 15:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Neber to v souvislostech a taky ně nějakou konkrétní situaci. Ale obecně....

Čistě volnoběh. Na volnoběh Ti motor víc žere olej, setrvačník musí tlumit víc torzních kmitů, setrvačné síly rotujících hmot jsou malé atd. atd. Taky důvod proč auta co kuckají po městě vypadají tak jak vypadají.

Samozřejmě, že když občas z kopce dáš neutrál tak je to úplně, ale úplně buřt. Ať už s manuálem nebo s DSG. Tak z pohledu spotřeby.
:drinks:

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group