Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 15:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3015

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Jak jsem psal hned na začátku. Je to čistě o stylu jízdy. Někomu to vyhovuje, někomu ne. A výchovu v autě mám podobnou jako ricom....

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 15:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

je to tak jak píše KJirka z nás nikdo volnoběžku nemá, možná kolega Zaskar.. myslím že se dělala až do B7 a výšše a stejně tak u nových CC.. starej ho neměl jestli se nepletu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 16:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13393

Bydliště:

Chomutov

problém je v tom Jirko, že ty máš přeci jen příliš vysokou školu a jdeš na to vědecky :laugh: :laugh: :laugh:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 22:05 
Online
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.06.2009

Příspěvky:

2223

Bydliště:

Malacky, SR

KJirka píše:
To si Jirko vážně myslíš, že když motor občas necháš běžet z plný zátěže na volnoběh, že mu to nedělá dobře ?

Raz tu niekto (a nebol to Jirka) v nejakej teme spomenul, ze ak napr. pri vyjazde z dialnice zaradis neutral a takto sa dokotulas az na koniec vyjazdu, ze to nie je dobre pre motor. Nebolo to ale dalej rozvijane, takze to nejak zapadlo a nedovysvetlilo sa, ako to bolo vlastne myslene.

_________________
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3015

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Já to zkrátím. Byl jsem naučen a také důkladně řezán za některé věci za volantem. A vyhazování kvaltu byla jedna z těch věcí, které se prostě nedělají.
A čistě jedna konkrétní věc. Když s autem jezdím dlouhé trasy, vezme si cca 0,1l na 5000km. Při jízdě po městě je spotřeba oleje velmi výrazná např. 0,5l na 1000km. A bylo jedno jestli s benzínovým šestiválcem nebo BKP. O setrvačných silách apod. jsem již psal.
Takže tak. :-)

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 23:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13393

Bydliště:

Chomutov

Jiříku, kvalt za jízdy se nevyhazuje hlavně proto, aby sis nerozbil drštičku. Proto nás to učili. Ale volnoběžka (ta moderní, nikoliv Vartburg) funguje úplně jinak.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 09.07.2015 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2013

Příspěvky:

1237

Bydliště:

Přerov

tak jak to teda je :D

_________________
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 09.07.2015 12:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13393

Bydliště:

Chomutov

co máš přesně na mysli, čuníku ? :D :D :D

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 10.07.2015 09:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

745

Bydliště:

Slovensko

On myslí na tu tvoju volnobežtičku Jirko :-D
Ale tak obecne aj bez plachtenia ti palubák keď ide auto z kopca na rýchlosti bez plynu ukazuje nulu :-D Osobne som nikdy nemal potrebu vyraďovať ani na manuály :-)
Ale sme staré školy ako tu bolo spomenuté, nás učili jazdiť so zaradenou rýchlosťou vždy. Pamätám si ako dneska čo dorábal inštruktor v autoškole keď som z kopca prvýkrát vyradil a zbadal to, to bolo kecov :laugh:

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 10.07.2015 10:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13393

Bydliště:

Chomutov

ale to je jiná situace. Když vyřadíš u mnuální převodovky, podstupuješ teoreticky riziko, že tam ten kvalt nedostaneš zpátky. Při jízdě z nějakýho prudkýho a dlouhýho kopce to pak třeba ani neubrzdíš. Takže to je čistě z bezpečnostních důvodů.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 14.07.2015 15:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

268

Ja myslim, ze to moc resite! :-) proste nasednu, nastartuju, zaradim "D" a na konci libovolne dlouhe cesty zaradim "P", chcipnu motor a vystoupim!! :-) od toho je to automat a jestli ma navic funkci "volnobezky" tak vi (ta prevodovka) sakra dobre sama, kdy ji tam ma zaradit! :-)

PS: pokud ma nekdo potrebu kvrdlat s nejakou pakou, tak si ma koupit auto s manualni prevodovkou! :-) Ja jsem si koupil automat, abych na to hrabat nemusel! a kdyz uz me nahodou premuze "touha" tak padluju na volantu! :-)

_________________
VW Passat Variant 2.0TDi DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 14.07.2015 15:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3015

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

dkraft píše:
Ja myslim, ze to moc resite! :-) proste nasednu, nastartuju, zaradim "D" a na konci libovolne dlouhe cesty zaradim "P", chcipnu motor a vystoupim!! :-) od toho je to automat a jestli ma navic funkci "volnobezky" tak vi (ta prevodovka) sakra dobre sama, kdy ji tam ma zaradit! :-)

PS: pokud ma nekdo potrebu kvrdlat s nejakou pakou, tak si ma koupit auto s manualni prevodovkou! :-) Ja jsem si koupil automat, abych na to hrabat nemusel! a kdyz uz me nahodou premuze "touha" tak padluju na volantu! :-)


Amen.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 14.07.2015 16:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

máš recht.. ale musím uznat že přeřadit na Sko občas či použíta pádla není vůbec špatné.. fakt :good:
ale jinak naprostý souhlas.. v tomto je DSG super.. o nic se nestaráš..

dkraft píše:
Ja myslim, ze to moc resite! :-) proste nasednu, nastartuju, zaradim "D" a na konci libovolne dlouhe cesty zaradim "P", chcipnu motor a vystoupim!! :-) od toho je to automat a jestli ma navic funkci "volnobezky" tak vi (ta prevodovka) sakra dobre sama, kdy ji tam ma zaradit! :-)

PS: pokud ma nekdo potrebu kvrdlat s nejakou pakou, tak si ma koupit auto s manualni prevodovkou! :-) Ja jsem si koupil automat, abych na to hrabat nemusel! a kdyz uz me nahodou premuze "touha" tak padluju na volantu! :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řazení s DSG CC 2012
PříspěvekNapsal: 14.07.2015 18:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13393

Bydliště:

Chomutov

a vovovovo votom to je :laugh: :laugh: :laugh:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group