Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 01.07.2015 22:05 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

2

Mam problem s valivym hucanim z motoru pri rychlostiach od 70-80 km/h. Zaujimave na tom je, ze sa zvycajne zacnu prejavovat az po nejakych 20-30 km a ked idem dlhsie, tak sa obcas objavi aj trasenie auta (nie volantu, bol som aj na geometrii). Mierne trasenie auta citim aj pri nizkych rychlostiach a bolo mi povedane, ze to asi robi dvojhmotny zotrvacnik. Kedze s nim ale treba udajne menit aj celu spojku (mam DSG), zatial som to neriesil. Hucanie prestane hned ako dam nohu z plynu a nezaznamenal som, ze by na to malo vplyv zatacanie. Obcas to huci (ale podstatne menej) aj v neutrale ked stojim na krizovatke. Co by to mohlo byt?

Je pravda, ze so zotrvacnikom je potrebne menit aj spojku?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 06:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3037

Bydliště:

Praha

klouby, vnější nebo vnitřní. Jeslti na to nemá zatáčení vliv, tipl bych vnitřní.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 07:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

u manuálních převodovek se mění dvojhmota se spojkou a ložiskem jako komplet. Nevím, jak je to u DSG, ale předpokládám, že obdobně. Úplně teoreticky by to asi šlo vyměnit samostatně, ale je to holej nesmysl. Samotná demontáž DSG je dost náročná a nemá smysl riskovat, že ti spojka začne za chvíli klouzat a bude se to dělat znovu. U DSG jsou spojky dvě a běhají v oleji. Znamená to tedy i výměnu toho oleje a filtru, když už se to bude dělat. Ale vzhledem k náchylnosti mechatroniky na zanesení nečistotami, to není vůbec od věci. Nicméně, tohle je spíš ta horší varianta, protože demontáž převodovky znamená i demontáž nápravnice, následnou geometrii etc. etc.. Oproti manuálu je to tudíž nesrovnatelně větší finanční rozcvička. Nedomnívám se ale, že by to dělal setrvačník. Ten se obvykle projevuje chvěním při naprosto minimálních rychlostech nebo těsně po zastavení. Tohle opravdu spíš vypadá na homokynetický klouby. Ložiska v kolech asi ne, protože tam se ten projev mění v závislosti na natočení kol.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 08:02 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

2

To chvenie pri malych rychlostiach mam, takze ten zotrvacnik uz zacina byt chyteny ale nie je to nic tak strasne a to mi nevadi. To hucanie bude ale dost pravdepodobne nieco ine. Len ma zaraza, ze ak su to klby, preco by to hucanie bolo pocut ked stojim (zaradene D) a ked preradim do neutralu tak to stichne. Moze to byt?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

745

Bydliště:

Slovensko

všetko je možné, mne vibrácie okolo 60km robí guma zimná, ktorá sviňa má malú vydutinu respektive akoby takú preslabenú čiarku a spraví sa tam malá vydutina. Ale čo je najhoršie objaví sa po nahodení kôl a jazdení, akonáhle idú gumy dole je tam a keď ich dám na zimné uskladnenie na stojan tak pomaličky zmizne a nie je ju vidno keď idú kola naspäť a ja debil som si ju pri prezúvaní neoznačil zasa :fool:
No z mojej skúsenosti nápravnica na passaku nemusí dole pri vyberaní DSG, teda aspoň na mojom to chalan zmákol bez toho (bol som pri tom) :D ale geometriu som spravil aj tak pre istotu :-) v Jednotke to zvládol dať dolu a nahodiť novú prevodovku za cca 5 hodín, len pri nahadzovaní potreboval trošku pomôcť :-) (samozrejme aj s výmenou zotrváku).
Zlaté české ručičky :laugh:

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5056

Bydliště:

Praha

klouby by hučely jen v rychlosti, setrvák se dá vyměnit i bez demontáže nápravnice, více méně je to stejná práce jak u manuálu. Většinou se mění jen setrvák, pokud není okousaná hradba na převodovce, pak se dělají i spojky.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 17:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

no je fakt, že u DSG se k těm spojkám dostaneš hůř, než u manuálu. A s tou nápravnicí vím jen tolik, že servisní předpis VW říká dolu s ní. Ale ano, zlatý český ručičky DSG vytáhnou možná i horem :laugh: :laugh: :laugh:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Hucanie v zabere
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 17:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

Midarv píše:
To chvenie pri malych rychlostiach mam, takze ten zotrvacnik uz zacina byt chyteny ale nie je to nic tak strasne a to mi nevadi. To hucanie bude ale dost pravdepodobne nieco ine. Len ma zaraza, ze ak su to klby, preco by to hucanie bolo pocut ked stojim (zaradene D) a ked preradim do neutralu tak to stichne. Moze to byt?


Když něco hučí při stání auta, nejsou to pochopitelně homoklouby, to dá rozum. Přehlídl jsem tu poznámku nahoře, sorry..

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group