Stránka 1 z 2

Problém s výkonem

Napsal: 23.07.2015 22:15
od Ladzaman
Zdravím, potřeboval bych rady a tipy kde by moh bejt problém... Na Passatu 1,9 BXE rv. 2006 přečipováno na 100kw 5ti kvalt se měnila spojka s převodovkou, před výměnou byl v prdeli hlavně setrvák ale auto táhlo jak zběsilý i tak, pro příklad: zařazená 3ka, rychlost kolem 40km, otáčky asi 1400-1500 nevim přesně, při sešlápnutí plynu auto reagovalo hned a šlo za plynem, po výměně kdy je tam 5ti kvalt prej z Oktávky tak začal bejt problém s výkonem a při stejnym rychlostnim stupni a všom, sem sešláp pedál a nic, chvilku stangnace, pomalu se to začalo rozjíždět a až někdy kolem 2000 otáček a víc bylo poznat že auto začlo táhnout, vzhledem k tomu že bylo tak nějak i turbo v přípravě, tak se vyměnilo za repas, auto začlo jezdit nepatrně líp(to turbo už bylo hodně v hajzlu v tu chvíli), ale stějně pozoruju že problém s prodlevou ve výkonu setrval , prostě si jedu, chci předject a i když mam trojku tak stějne prostě začne zabírat až přes ty 2000.... V čom by moh bejt problém, brácha když to měnil tak řikal že na tý převodovce ze škodovky byla asi o milimetr jiná ňáká páčka ale to přehodily z ty starý převodovky, nebo je to kvůli jinýmu zpřevodování??? Je potřeba sladit software? Doufám že někdo bude tušit kde je zádrhel páč ja sem z toho občas docela hotovej když potřebuju rychle předject a musim čekat než auto dojde výkon...

Problém s výkonem

Napsal: 24.07.2015 10:09
od hkr
Zprevodovani, jestli je to greenline prevodovka, je jasny, ze to pojede subjektivne min, ale na startu predjedes vic aut. To je takovy paradox no

Re: Problém s výkonem

Napsal: 24.07.2015 12:10
od Ladzaman
No to je taky takovej problém že to při rozjezdu na 1ku má i tendenci chcípat....

Re: Problém s výkonem

Napsal: 24.07.2015 12:44
od GOLFÁK
Zkusil si porovnat ot. teba pri 80km/h, jestli nevis jaky mela stara vs. nova prevodovka.

Re: Problém s výkonem

Napsal: 24.07.2015 13:50
od Nemo
a čo skúsiť vrátiť tú páčku origo z prevodovky, taká aká tam bola, či tá nepasovala preto ste to menili za tú pasaťácku?

Re: Problém s výkonem

Napsal: 24.07.2015 20:53
od Prochy01
No tvl...to je zase dotaz.... ;-)))

Kdyz popisuješ svoji jizdu, je jasny, proc lehnul setrvak...jestli jsi vse tahal z 1500otacek neni divu, ze to s tebou nevydržel a sel do hajzlu... o turbu asi nebudu ani mluvit, to jak pises uz chtelo samo pod kytičky....

Hale zapoj nejprve prostou logiku - predpokladej, ze převodovka je OK a neresme jak je zprevodovana, u ty trojky to asi nebude zadny extrémní rozdíl, ale pokud si menil turbo, kdy stary bylo pred smrti za nove/repasovane, tak se asi deje co??? ..... Nemyslíš, ze zrovna v nízkých otáčkách nyni treba ciste nahodou vic tlačí nez pred tim??? Dalsi otázka je, jaky ze "chip" v aute mas.... takze na brzdu, změřit a doladit chip na nove turbo ;-)))

Převodovku nech převodovkou....

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 03:31
od Ladzaman
No, k setrváku...Prostě se při první výmeně spojky neměnil páč podle tatínka byl dobrej.... To mělo auto nákejch 271xxx ňáký drobný, ve 306xxx vačnice.... Pak s tim jezdil brácha, no a od 33xxxx zas já, nicméně převodovka se prostřelila zevnitř ve finále, den před výměnou celý spojce.... :-D :-D Náhoda či záměr nevim (prudil mě nákej frajer s 306kou no tak jako sorry ale to fakt před sebe nepustim), každopědně vim že to auto jezdilo úplně jinak... Vim že když sem chtěl ject tak sem šláp na plyn a jel, teď musim chvíli čekat, nevim co je špatnýho na tom když to auto má tendenci táhnout od 1500 při 40km/h tak neject, nevim přoč tam zbytečně butu dávat 2 ať to vylýtne nevim kam...
Co se chipu týče, opět zařizoval tatínek..... Nicméně to už sem mu řikal ať se toho známýho optá, jestli to nebude potřeba po těch výměnách předělat... Ona i spotřeba ukazuje nesmysly jako 8,4 litru když já stim kdysi jezdil klidně za 4,5.....
Jinak ty věci byly všecky původní (turbo aj.), když se auto kupovalo mělo 220000.... A právě že mě spíš příde že to turbo v nízkejch zrovna moc netlačí, jak řikám šlápnu na plyn až na podlahu, auto se začne rozjíždět, a po chvilce najednou jako když mě někdo kopne do pr**le a pocejtim že se auto fakt rozjelo, pak přeřadim a zase chvilku stagnuje a pak nákop, i matinky Golf plus 2,0 jezdi líp, respektive tak jako Paššák před tou výměnou... A páčka na převodovce se právě přehodila, ale prej asi o milimetr nesedi či co, nevim už teďka, ďelal to brácha s kámošem.... Já nejsem mechanik, takže já s autem jenom jezdim, vyluxuju a umeju, opravy atd řeší tatínek a brácha... :-D Ty maj prohrabanejch aut víc jak ženskejch....

Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 11:46
od hkr
Rekni tatinkovi, at to da do servisu :laugh:

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 12:02
od denis.82
hkr píše:Rekni tatinkovi, at to da do servisu :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh:

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 16:40
od ricom
dobře synu :good: :good: :good: :good: :rofl: :rofl: :rofl:
hkr píše:Rekni tatinkovi, at to da do servisu :laugh:

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 21:47
od Ladzaman
Když v servisu dělá brácha, tak neni potřeba to tam dávat když se to může zadarmo udělat doma... Ale to už řešíme sračky žejo, mě zajímalo jednoduše řečeno proč před opravou auto jezdilo líp jak po ní.....

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 21:51
od ricom
otázka je jestli brácha je tak dobrej a servis též

Re: Problém s výkonem

Napsal: 25.07.2015 22:10
od lumpo
Tak sracky se tu resi jiz od prvniho prispevku.

A ted se kluci priznejte kterej vtipalek to zalozil... :laugh:

Problém s výkonem

Napsal: 27.07.2015 08:56
od hkr
Hosi, ja se pocuram :laugh: :laugh:

Re: Problém s výkonem

Napsal: 27.07.2015 12:52
od KJirka
třeba tam brácha dělá vrátnýho