Rada s výběrem
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 21.07.2015 13:41
- Bydliště: Ostrava
Rada s výběrem
Ahoj,
chci se na Vás obrátit s žádostí o radu.
Vybírám druhé auto do rodiny a manželce se líbí Passat 3C v kombíku. Ročně najede cca 20tis. km, takže bych volil naftu. Ročník 06 a výš. Cenově bych se chtěl vejít do 200tis. Kč.
Můj dotaz zní: Opravdu všechny kombíky tak hrozně reznou? Co jsme obešli bazary, tak snad nebyl jediný bez rzi a to i novější generace To má VW tak mizernou antikorozní ochranu? Kdysi jsem měl 15 let starého renaulta a rozhodně vypadal lépe ... Má to takhle i GOLF kombi?
Elektrickou ruční brzdu jsem už překousl, počítám s tím že po koupi prostě koupím nové brzdiče a tlačítko.
Motor zatím ještě nevím, ale spíš bych se přikláněl k 2.0 než k 1.9, ale klidně si nechám poradit.
Snažil jsem se nejprve prostudovat forum, ale přeci jen informace přímo od majitelů jsou nejlepší.
Mockrát díky za rady.
chci se na Vás obrátit s žádostí o radu.
Vybírám druhé auto do rodiny a manželce se líbí Passat 3C v kombíku. Ročně najede cca 20tis. km, takže bych volil naftu. Ročník 06 a výš. Cenově bych se chtěl vejít do 200tis. Kč.
Můj dotaz zní: Opravdu všechny kombíky tak hrozně reznou? Co jsme obešli bazary, tak snad nebyl jediný bez rzi a to i novější generace To má VW tak mizernou antikorozní ochranu? Kdysi jsem měl 15 let starého renaulta a rozhodně vypadal lépe ... Má to takhle i GOLF kombi?
Elektrickou ruční brzdu jsem už překousl, počítám s tím že po koupi prostě koupím nové brzdiče a tlačítko.
Motor zatím ještě nevím, ale spíš bych se přikláněl k 2.0 než k 1.9, ale klidně si nechám poradit.
Snažil jsem se nejprve prostudovat forum, ale přeci jen informace přímo od majitelů jsou nejlepší.
Mockrát díky za rady.
VW Passat 3C Variant Trendline, 2009, 2.0 TDi, CBAB
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada s výběrem
2spinj:
- na zdejsim foru se asi resilo jiz vse co by te mohlo potkat s passatem, takze preji dobre cteni
- rez je katastrofa, jestli parkujes venku tak hruza (rez, puchyre...), nevim jak je na tom novejsi B7, ale B6 po 6 letech opravdu vyzaduje peci odbornika (karosar/lakyrnik)
- EPB neni takovy problem, na foru mame experta co si stim dokaze velmi dobre poradit
- motor je idealni jiz CR (r.v. 2008 a novejsi), ty starsi PD jdou taky ale je potreba pocitat s nekterymi specifikami
- jestli 1.9 nebo 2.0, to si musis zvazit sam, sedni si do obou, projed se a uvidis
mimo forum muzes neco pocist zde a zde
- na zdejsim foru se asi resilo jiz vse co by te mohlo potkat s passatem, takze preji dobre cteni
- rez je katastrofa, jestli parkujes venku tak hruza (rez, puchyre...), nevim jak je na tom novejsi B7, ale B6 po 6 letech opravdu vyzaduje peci odbornika (karosar/lakyrnik)
- EPB neni takovy problem, na foru mame experta co si stim dokaze velmi dobre poradit
- motor je idealni jiz CR (r.v. 2008 a novejsi), ty starsi PD jdou taky ale je potreba pocitat s nekterymi specifikami
- jestli 1.9 nebo 2.0, to si musis zvazit sam, sedni si do obou, projed se a uvidis
mimo forum muzes neco pocist zde a zde
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 21.07.2015 13:41
- Bydliště: Ostrava
Re: Rada s výběrem
Díky za odpověď.teekey píše:2spinj:
- na zdejsim foru se asi resilo jiz vse co by te mohlo potkat s passatem, takze preji dobre cteni
- rez je katastrofa, jestli parkujes venku tak hruza (rez, puchyre...), nevim jak je na tom novejsi B7, ale B6 po 6 letech opravdu vyzaduje peci odbornika (karosar/lakyrnik)
- EPB neni takovy problem, na foru mame experta co si stim dokaze velmi dobre poradit
- motor je idealni jiz CR (r.v. 2008 a novejsi), ty starsi PD jdou taky ale je potreba pocitat s nekterymi specifikami
- jestli 1.9 nebo 2.0, to si musis zvazit sam, sedni si do obou, projed se a uvidis
mimo forum muzes neco pocist zde a zde
Právě, že už jsem toho hromadu načetl a trochu mě zaráží co vše je u VW možné ... Viděl jsem poslední dobou asi 20 passatů a rez mělo 90%. Chvíli jsem si říkal, že to mohlo být bourané, ale ne v takovém množství
O těch brzdách jsem si to už dostudoval a repase by nebyl problém.
2.0 PD mám ve služební O2 a když pominu, že to houká jak hasičské auto, tak se to celkem dá, ale raději možné ten CR.
Nevíš jestli se ta koroze týká i GOLFů?
VW Passat 3C Variant Trendline, 2009, 2.0 TDi, CBAB
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada s výběrem
bohuzel nevim, zkus se poptat TADYspinj píše:...Nevíš jestli se ta koroze týká i GOLFů?
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada s výběrem
Rez u 2008 a výše zadna zatim neni! Rezly stare herky 2005,2006... i 2007 uz jsou celkem v pohode. Problem je, ze 90% aut v bazarech jsou odlitany šunky po manzelkach německých doktoru co schytaly sem tam nejaky sram, nebo "totalku" česky Eda priveze uz ohnilotinu, opravi tak aby si to druhy Eda koupil se 120 tis a pak se vsichni diví....
Reálný data z praxe: osobne znam nekolik Passatu od 2007 a dále a vsechny s CR uz zadny problem s rzi nemaji (to jsou ty 2008 a dal) ...
Ad Teeky a rez aut parkujicich aut venku - je videt, ze absolutne nevis o cem mluvis!!! Auto parkující venku je na tom sto krát lepe, nez to z garáže!!!
Reálný data z praxe: osobne znam nekolik Passatu od 2007 a dále a vsechny s CR uz zadny problem s rzi nemaji (to jsou ty 2008 a dal) ...
Ad Teeky a rez aut parkujicich aut venku - je videt, ze absolutne nevis o cem mluvis!!! Auto parkující venku je na tom sto krát lepe, nez to z garáže!!!
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- pepa 67
- Člen klubu
- Příspěvky: 567
- Registrován: 23.08.2014 07:53
- Bydliště: Litoměřicko
Re: Rada s výběrem
kapánek tě opravím mam 2010 a pár rez pucheřju tam mám taky bohužel hlavně když jsem sundal vnitřní světla kvuli skyline čuměl jsem jak péro s gauče a jinak s park.máš pravduProchy01 píše:Rez u 2008 a výše zadna zatim neni! Rezly stare herky 2005,2006... i 2007 uz jsou celkem v pohode. Problem je, ze 90% aut v bazarech jsou odlitany šunky po manzelkach německých doktoru co schytaly sem tam nejaky sram, nebo "totalku" česky Eda priveze uz ohnilotinu, opravi tak aby si to druhy Eda koupil se 120 tis a pak se vsichni diví....
Reálný data z praxe: osobne znam nekolik Passatu od 2007 a dále a vsechny s CR uz zadny problem s rzi nemaji (to jsou ty 2008 a dal) ...
Ad Teeky a rez aut parkujicich aut venku - je videt, ze absolutne nevis o cem mluvis!!! Auto parkující venku je na tom sto krát lepe, nez to z garáže!!!
Passat 2.0.TDI CBDC 2010 Modifications made by SGS Petr 137 kw 358Nm Děkuji za profi práci . Skyline made in Ergo
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada s výběrem
OK, ale to je kvuli tomu, ze vnitřní svetla vydrou v barve díry...da se poresit, pokud to capnes vcas ale to neni nic zásadního... Kdybys svetla nevyndaval, nevis o tom 10let......
Kazdy auto ma nejake takovehle misto...vetsinou...
Kazdy auto ma nejake takovehle misto...vetsinou...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- pepa 67
- Člen klubu
- Příspěvky: 567
- Registrován: 23.08.2014 07:53
- Bydliště: Litoměřicko
Re: Rada s výběrem
Pravda když to zavčasu pořešíš tak je to pak ok
Passat 2.0.TDI CBDC 2010 Modifications made by SGS Petr 137 kw 358Nm Děkuji za profi práci . Skyline made in Ergo
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Rada s výběrem
Prochy má asi tak nějak pravdu, nejvíc problémů se rzí bylo pod MR 2008
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Rada s výběrem
....Prochy pravdu nema. Puchyrky u chrom. list, patych dveri apd. ma spoustu 3-5 let starych Passatu ci Touranu. U stejne starych Superbu zase kvetou zadni blatniky (u spoje s blatnikem). Ale Skodovaci to aspon uznavaji na reklamaci, ve VW te poslou do pr**le.ppfox píše:Prochy má asi tak nějak pravdu....
A to jsou auta, u kterych nebylo v minulosti nic lakovaneho.
RS6 Performance 445kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 21.07.2015 13:41
- Bydliště: Ostrava
Re: Rada s výběrem
Naprosto souhlasím, ty lišty tam byl čert dlužen Viděl jsem to opravdu i na poměrně nových autech, které nebyly bourané, což mě prostě u auta za cca třičtvrtě milionu zaráží. Každopádně díky za reakce, vidím, že ten výběr nebude jednoduchýdenis.82 píše:....Prochy pravdu nema. Puchyrky u chrom. list, patych dveri apd. ma spoustu 3-5 let starych Passatu ci Touranu. U stejne starych Superbu zase kvetou zadni blatniky (u spoje s blatnikem). Ale Skodovaci to aspon uznavaji na reklamaci, ve VW te poslou do pr**le.ppfox píše:Prochy má asi tak nějak pravdu....
A to jsou auta, u kterych nebylo v minulosti nic lakovaneho.
VW Passat 3C Variant Trendline, 2009, 2.0 TDi, CBAB
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada s výběrem
No tak kdyz vsichni rikate, ze to hnije, tak ju, no ja tedy opravdu na cca 10 kouskach nevidel nic a jak rikam jsou to 2008 a vyse... ale abych byl naprosto ferovy, tak kvuli rzi me ve VW menili kapotu, ale protoze to bylo gratis, neberu to jako vadu ))
A souhlas, ze auta v PC blízko milionu by mely byt poreseny, co se tyce rzi, na druhou stranu dnes se auta nevyrábí s životnosti 20 let a uz nikdy se vyrábět nebudou... myslim si, ze strop je tech 10-12 let a pak do železa....a v teto optice je sumak, kdyz auto 8 let stary ma nejake puchyrky ))
A souhlas, ze auta v PC blízko milionu by mely byt poreseny, co se tyce rzi, na druhou stranu dnes se auta nevyrábí s životnosti 20 let a uz nikdy se vyrábět nebudou... myslim si, ze strop je tech 10-12 let a pak do železa....a v teto optice je sumak, kdyz auto 8 let stary ma nejake puchyrky ))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Rada s výběrem
A tak samozrejme ze nehnijou vsechny, ale stava se to. U osm let stareho auta bych se v tom taky nejak extra nepitval, ale u tri roky stareho to zrovna moc dobre nepusobi. Joo, boky kapoty jsem uz taky videl nekolikrat.Prochy01 píše:No tak kdyz vsichni rikate, ze to hnije, tak ju, no ja tedy opravdu na cca 10 kouskach nevidel nic a jak rikam jsou to 2008 a vyse... ale abych byl naprosto ferovy, tak kvuli rzi me ve VW menili kapotu, ale protoze to bylo gratis, neberu to jako vadu ))
A souhlas, ze auta v PC blízko milionu by mely byt poreseny, co se tyce rzi, na druhou stranu dnes se auta nevyrábí s životnosti 20 let a uz nikdy se vyrábět nebudou... myslim si, ze strop je tech 10-12 let a pak do železa....a v teto optice je sumak, kdyz auto 8 let stary ma nejake puchyrky ))
Tobe to vymenili bez kecu? Protoze u tech puchyrku rikaji, ze to neni koroze ale jen povrchova vada, na coz se zaruka na karoserii nevztahuje.
RS6 Performance 445kw
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada s výběrem
No chvíli me napinali, ze to resi s importerem atd, ale nakonec nova kapota a z me strany 0,- )) ale auto koupené i servisovane u nich... bylo to z boku a pod barvou v předních rozích - dost typické... Povrchová rez ani nahodou, ale klasická pod lakem... no a mas i pravdu, ze to bylo 3 roky stare v tu dobu a presne jsem rikal, ze to je běs, ale u me se tomu postavili celem a "bez kecu" vyměnili (vyjma asi tydenniho napinani), dokonce jsem dostal nejaky papír, ze to vymenili a běží na to dále 10-leta záruka (nebo jak dlouha) na rez jako na zbytku auta
Jinak ale se rzi zatim problem nemam a kluci z okoli take ne...a doufam, ze jeste chvili to tak zůstane ))
Jinak ale se rzi zatim problem nemam a kluci z okoli take ne...a doufam, ze jeste chvili to tak zůstane ))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Rada s výběrem
já jsem ti neukazoval moje boční chrom lišty ? Teda alespoň ty na pravý straně, protože na straně řidiče jsou nový. Tam se dělají na chromu nebo co to je, dírky hned po první zimě, kdy nebylo po sněhu ani památky. A záruka, reklamace ? Seš jim akorát pro srandu.denis.82 píše:....Prochy pravdu nema. Puchyrky u chrom. list, patych dveri apd. ma spoustu 3-5 let starych Passatu ci Touranu. U stejne starych Superbu zase kvetou zadni blatniky (u spoje s blatnikem). Ale Skodovaci to aspon uznavaji na reklamaci, ve VW te poslou do pr**le.ppfox píše:Prochy má asi tak nějak pravdu....
A to jsou auta, u kterych nebylo v minulosti nic lakovaneho.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !