Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 05.08.2015 18:40 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

03.08.2015

Příspěvky:

12

EGREM to bohužel není. Ted jsou vyndaný všechny vstřiky a ještě jednou se všechny budou zkoušet a měřit nebo co.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 05.08.2015 18:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13397

Bydliště:

Chomutov

no ty vstřiky musí někam na stolici a tu běžný servisy nemají.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 05.08.2015 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

přesně tak musí na stolici.. ale orientačně se při jízdě Vagem dají změřit hodnoty..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 05.08.2015 19:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13397

Bydliště:

Chomutov

když mi odcházel vstřik u OII, tak mě ve škodováckým autorizáku přesvědčovali, že to je v pořádku, že to není možný apod.. O nějakým změření hodnot vstřiků na autě neměli ani ánung. Tak mě někdo známej poslal do Tukasu. Seděl jsem v autě na parkovišti, přišel technik s Vagem a za pár minut jsem věděl, že vstřik na druhým válci je v prdeli. Takže pokud si s tímhle problémem "nevědí rady ani ve škodovce", jak je psáno v názvu tématu, mě vůbec nepřekvapilo. Skoro bych si vsadil na to, že některej vstřik bude mít výrazně jiný hodnoty, než ostatní. A třeba zrovna ten novej.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 10:46 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

03.08.2015

Příspěvky:

12

Tak informace zatím nemám, ale prý když to zkoušel tak při daných otáčkách, když to blbne má jeden vstřik jinou hodnotu.
Víc opravdu nevím, snad mi dneska zavolají s více informacemi. To by znamenalo, že potřebuji zase nový vstřik nebo reklamovat ten nový, pokud by to byl on?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 11:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

488

Bydliště:

Praha západ

Já něco podobné řeším teď a rozhodně je třeba vyměnit všechny vstřiky - obvykle pak odejde druhý, třetí...
Ovšem vyměnit jeden vstřik mi přijde hodně začátečnická chyba... Bych se ani nedivil, kdyby tam pak ještě ke všemu vrátili to původní těsnění..P

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: Interier B7, ACC/Front assist, Lane Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3027

Bydliště:

Praha

Tys měnil vstřiky na CR? 8O

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 12:50 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

488

Bydliště:

Praha západ

ano bohužel - 1. a 4. zkrat.. Rarita co...(

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: Interier B7, ACC/Front assist, Lane Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

1044

Bydliště:

Kladno a okolí...

....no jo to sou ty vaše slavný "commonsráči".... :lol: :wink:

KiMiK.

_________________
Passat 3C Variant 2.0 TDi 103kW Highline DPF (BMP) 09/2006 ====...repasování motorků ruční brzdy, startérů a alternátorů====


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

to víš vačko! ;-)

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 13:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7068

Bydliště:

east bohemia

Qido píše:
to víš vačko! ;-)


:laugh: :laugh: :laugh: :good: :good: :good: líp to napsat nešlo ani :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 15:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1528

Bydliště:

Zlín

Lukkii píše:
ano bohužel - 1. a 4. zkrat.. Rarita co...(

Me prijde ze uz ani ne. Uz vicekrat jsem videl pri proverovani historie meneny vstrik na CR napr. ve 120tkm, jiny Passat treba v 70tkm....Ale pokazde myslim jen jeden. A to byly auta uz s najezdem kolem dvou kil a fungovaly normalne, takze asi neni potreba menit vzdy vsechny.

_________________
Passat B8 Alltrack 140kw DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 15:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13397

Bydliště:

Chomutov

Lukkii píše:
Já něco podobné řeším teď a rozhodně je třeba vyměnit všechny vstřiky - obvykle pak odejde druhý, třetí...
Ovšem vyměnit jeden vstřik mi přijde hodně začátečnická chyba... Bych se ani nedivil, kdyby tam pak ještě ke všemu vrátili to původní těsnění..P


no dyť jsem to psal, ne :D skoro jako vyměnit jednu zapalovací svíčku.
Ale že se to tak běžně dělá, o tom žádná. On taky málokdo dobrovolně vytáhne z kapsy nějakých 40 litrů, žejo.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 15:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

488

Bydliště:

Praha západ

jasně no.. tak je pak je tahá po desítkách no :-D

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: Interier B7, ACC/Front assist, Lane Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
PříspěvekNapsal: 06.08.2015 15:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13397

Bydliště:

Chomutov

kuca. píše:
Tak informace zatím nemám, ale prý když to zkoušel tak při daných otáčkách, když to blbne má jeden vstřik jinou hodnotu.
Víc opravdu nevím, snad mi dneska zavolají s více informacemi. To by znamenalo, že potřebuji zase nový vstřik nebo reklamovat ten nový, pokud by to byl on?

hele a najednou to za dva nebo tři dny jde, co nemůžou zjistit už dva měsíce ? Tos jim to tam šel poradit, co tady píšeme ? 8O
No jestli to je ten samej, tak může mít hodnoty správný a naopak je třeba vyměnit ty zbývající tři. Ať do daj proboha na měřící stolici do Bosch servisu.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group