Stránka 3 z 5

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 29.08.2015 12:19
od sharik4x4
To je pravda,že je to z Německa.Pro nás čechy platí spíš :Dejte mi slevu,nechci to zadarmo. :laugh:

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 29.08.2015 15:45
od ricom
osobně já v mém kšeftu, když mě někdo do mobilu pozdraví a hned se zeptá jakou dám slevu tak zavěšuji..

a taky jsem osobně párkrát koupil strašně levně a výhodně a tudíž mě to vyšlo v globále 2x-3x tolik..
o tom že jsem střevo technické na auta snad netřeba diskutovat..

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 29.08.2015 15:55
od KJirka
to by mě Zdenku taky mrdlo, když obchod začíná dotazem na slevu.

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 29.08.2015 16:09
od ricom
jednuduché zavěsíš a číslo dáš na blacklist.. jak prosté

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 30.08.2015 20:52
od teekey
2ricom:
castecne mas samozrejme pravdu, ale osobni zkusenost je k nezaplaceni a z te vlastni muzu sdilet jednu dost negativni. V minulosti jsem resil vymenu vsech tlumicu, jasne jsem rekl ze chci original a nebo Bilstein... po nejakem mesici pri vymene kol jsem zjistil, ze mi tam daly Sachs. Duvod by jasny, Sachs byly i v maloobchode o cca 30% levnejsi, pro tu garaz mozna i podpultovka za min. Zaplatil jsem, neresil jsem, ani jsem jim nestal za to aby mi rekli ze mi tam dali neco jineho.

Tolik k tomu, ze chci vedet za co platim. Nastesti s naprostou vetsinou jinych lidi figurujicich i zde na foru mam jenom ty nejlepsi zkusenosti, ale mam pochopeni proto, ze clovek chce vedet za co plati a hlavne v pripade kdy jedes k nekomu cizimu, tak je duvera vrtkava...

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 30.08.2015 22:06
od ricom
ale to už jsme u toho komu svěřuješ své auto že.. tak narovinu s tím já fakt problém nikdy neměl a nemám..
a někteří klubáci zde začali jezdit na dílnu tam kam jezdím já a jsou taktéž spokojeni..

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 31.08.2015 20:17
od zip-mdproduction
Hoši tak ještě jednou. Chci mít přehled o tom, co a jak se dělá a na co si dát pozor co s tím vším souvisí. Nehodlám kupovat rozvody VIKA, ani škemrat o slevu. Mám rád dostatek informací o tom co se mi bude dít na autě a na co se připravit. Jo a banány nejím :)

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 25.12.2015 21:17
od konrad_cz
Zdravím,

rád bych se zeptal, mám Passat 2.0, 125KW. R.V. 07, označení motoru BMR. Naposledy se dělaly rozvody 171k včetně kladky a čerpadla. Aktuálně má najeto 261k. Chápu to dobře, že je interval na výměnu 90k, čili by bylo vhodné co nejdříve vyměnit rozvody, kladky a pumpu?

Kolik se zhruba pohybuje cena?

Tento motor už má common rail, nebo ne?

Díky za radu.

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 25.12.2015 21:43
od Jirka.
BMR není CR, životnost mají 120t. Rozvody s pumpou BMR dělám za 8000kč

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 25.12.2015 22:01
od konrad_cz
Jirka. píše:BMR není CR, životnost mají 120t. Rozvody s pumpou BMR dělám za 8000kč
Díky moc za rychlou odpověď! Ještě bych se při té příležitosti rád zeptal. Na co si tak ještě dát pozor, asi 2 měsíce zpět jsem nechal udělat úpravu vyvažováku (viz jiné téma na fóru) a klasická výměna (olej, filtry).
Občas se mi stane, že při nastartování mi problikne hláška "snímač oleje, do dílny". Je to jen občas, přisuzuju to nižším teplotám po ránu.

Děkuji.

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 25.12.2015 22:16
od Jirka.
Správný typ rozvodů, nastavit na přípravky, jinak na tom nic není. No a pokud bys to chtěl mít 100% tak převrtat 8ku šroub v hlavě na M10ku. Často se stává že se z toho hliníku vytrhne když to někdo přetáhne, popřípadě přetáhnul při předchozí výměně.

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 26.12.2015 09:14
od Klejzlik
No neprocital jsem to cele ale na BKP to urcite není nad 5000,- ;-)

Já je aktuálně mám doma, ještě jsem se k tomu nedostal, sada INA + pumpa GRAF a vyšlo mě to i s cestou (PPL) na 4670,-
A bacha, podle shopu jsou typy TŘI a ne dva ;-)
Akorát mi nikdo neřekl v čem se liší ale co jsem pochopil tak A a B se liší ve velikosti šteft, ten slavný bazmecht M8 s jemným závitem a M10 s klasickým ale potvrzené to nemam

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 26.12.2015 11:28
od Jirka.
Nesmíš tak věřit eshopu, jsou dva typy, pokud mají třetí tak bud je pro jiný motor, nebo tak značí rozvody bez pumpy. Liší se to ve šroubu přední kladky kdy je v novějším provedení kladka zpevněna šroubem z držáku motoru. Bohužel ta zpropadená M8 je tam vždy a jediná možnost jak se jí zbavit je jí sehnat zvlášt ze sady na 8V a převrtat a udělat nový závit v hlavě. každopádně zpevněním toho šroubu přední kladky tomu částečně pomohli zřejmě od vybrací protože ta m8 se trhala hlavně u starého typu. Na druhou stranu mě se nikdy nestalo že by se ten šteft vytrhl, nedotahuji to na krev a dávám na lepidlo, jen člověk nikdy neví co s tím dělal někdo při předchozí výměně...

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 26.12.2015 12:00
od vlado 14
Jirka. píše:Nesmíš tak věřit eshopu, jsou dva typy, pokud mají třetí tak bud je pro jiný motor, nebo tak značí rozvody bez pumpy. Liší se to ve šroubu přední kladky kdy je v novějším provedení kladka zpevněna šroubem z držáku motoru. Bohužel ta zpropadená M8 je tam vždy a jediná možnost jak se jí zbavit je jí sehnat zvlášt ze sady na 8V a převrtat a udělat nový závit v hlavě. každopádně zpevněním toho šroubu přední kladky tomu částečně pomohli zřejmě od vybrací protože ta m8 se trhala hlavně u starého typu. Na druhou stranu mě se nikdy nestalo že by se ten šteft vytrhl, nedotahuji to na krev a dávám na lepidlo, jen člověk nikdy neví co s tím dělal někdo při předchozí výměně...
mas pravdu,su dva a ako si pisal diera na tej vacsej kladke,ja som tiez kedysi menil
a nemohol som sa dopatrat aky je tam rozdil

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Napsal: 26.12.2015 14:45
od sharik4x4
To mě už se to Jirko jednou stalo na audině.Ale nebyla to vysloveně moje chyba.Soudruzi v Audi to přetáhli při výměně rozvodů a já je musel ve 135tkm sundat kvůli výměně pohonu vyvažováků a byl problém na světě. :roll:
Naštěstí to odnesl pouze řemen,jinak nic. :laugh:
Od tý doby si na to dával dvojnásobnýho majzla.Jak to jsou druhý či třetí rozvody,raději to převrtám.U prvních to většinou nedělám,protože výrobce už změnil postup a v origo sadě není na výměnu šteft,nechává se starý.Tím nedochází k uvolňování závitu a naslednému vytržení šteftu.Dotahuji to přesně dle výrobce 20Nm+45stupňů.Lepidlo na matku taky dávám pro jistotu. :D