Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Zdarec,
vlastním od června toho roku CC 2012 2.0 TDI, 125 kw, DSG a jedu v 90tkm na svoji úplně první autorizovaný servis (za nějakých cca 12 tkm).
Co můžu očekávat, kolik to cca stojí peněz, co se bude všechno zřejmě měnit a nebo neměnit atd.. Vždycky jsem chodil na servis ke známým, ale jelikož mi platí záruka a nechtěl bych o ni přijít, tak si myslím, že je lepší chodit nějaký ten rok na autorizovaný servis.
Díky za všechny rady a tipy jak se vyhnout nějakým zlodějům Uherské hradiště, Hodonín...
Honza
vlastním od června toho roku CC 2012 2.0 TDI, 125 kw, DSG a jedu v 90tkm na svoji úplně první autorizovaný servis (za nějakých cca 12 tkm).
Co můžu očekávat, kolik to cca stojí peněz, co se bude všechno zřejmě měnit a nebo neměnit atd.. Vždycky jsem chodil na servis ke známým, ale jelikož mi platí záruka a nechtěl bych o ni přijít, tak si myslím, že je lepší chodit nějaký ten rok na autorizovaný servis.
Díky za všechny rady a tipy jak se vyhnout nějakým zlodějům Uherské hradiště, Hodonín...
Honza
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Tak hlavně okamžitě vyměň olej ať nejezdíš na tu LL sračku. A v autorizáku řešit jen nejnutnější minimum. Máš servisní knížku, takže tam máš přesně popsáno co se v kolika km mění.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
na tu LL sračku jezdit můžeš, ale nenchávej jí tam 30 t. km. Nicméně, vzhledem k tomu, že nejsi první majitel, je otázka, jestli to ten před tebou dělal taky.
Koukni se do servisky, co tam je v 90 t. km za úkony, ale myslím, že nic podstatnýho. Bez ohledu na to, jestli to tam je nebo ne, nech si vyměnit všechny filtry. Možná není v předpise ani vzducháč, ale ten si nech vyměnit v každým případě. A nech si vyměnit i filtr + olej v DSG !!! To DSG teď v autorizáku dělat nemusíš nechat, protože to bude zbytečně drahý a předpis je až po 60 t. km, tedy ve 120 t.. To jim ani neříkej, jen to prostě někde nech udělat. Je to důležitý, protože DSG je na degradaci oleje dost náchylná a je dobře zkrátit interval výměny na polovinu, stejně jako interval výměny motorového oleje. Do DSG dávej zásadně ten olej, který tam dle VW patří !!! Nic jinýho. A jestli to ten před tebou ještě nedělal, tak se koukni na destičky brzd. Paradoxně budou možná víc sjetý ty vzadu.
Koukni se do servisky, co tam je v 90 t. km za úkony, ale myslím, že nic podstatnýho. Bez ohledu na to, jestli to tam je nebo ne, nech si vyměnit všechny filtry. Možná není v předpise ani vzducháč, ale ten si nech vyměnit v každým případě. A nech si vyměnit i filtr + olej v DSG !!! To DSG teď v autorizáku dělat nemusíš nechat, protože to bude zbytečně drahý a předpis je až po 60 t. km, tedy ve 120 t.. To jim ani neříkej, jen to prostě někde nech udělat. Je to důležitý, protože DSG je na degradaci oleje dost náchylná a je dobře zkrátit interval výměny na polovinu, stejně jako interval výměny motorového oleje. Do DSG dávej zásadně ten olej, který tam dle VW patří !!! Nic jinýho. A jestli to ten před tebou ještě nedělal, tak se koukni na destičky brzd. Paradoxně budou možná víc sjetý ty vzadu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
honzerek:
zkus si zjistit, zda musis do VW nebo ti to udelaji do servisky i jinde (myslim nejen razitko, ale i zapisou do systemu aby to pak VW uznalo). Ne ze by to jinde muselo byt vzdy lepsi a kvalitnejsi, ale minimalne to je levnejsi. V Hodonine jsem kdysi byl s B5 a chtel bych verit, ze se za ty roky neco zmenilo, ale kdysi tam byly hrozne lopaty
zkus si zjistit, zda musis do VW nebo ti to udelaji do servisky i jinde (myslim nejen razitko, ale i zapisou do systemu aby to pak VW uznalo). Ne ze by to jinde muselo byt vzdy lepsi a kvalitnejsi, ale minimalne to je levnejsi. V Hodonine jsem kdysi byl s B5 a chtel bych verit, ze se za ty roky neco zmenilo, ale kdysi tam byly hrozne lopaty
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
jsou lidi, co na to mají jinej názor, ale já radši na pravidelnej servis jedu do autorizáku, i když mám po záruce. A vyplatilo se mi to. Teď tam auto stojí a budou mi měnit turbo na kulanci. Technik řek rovnou, že kdybych tam nejezdil, importér by se cukal.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- svanco
- VWsenior
- Příspěvky: 2295
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OpavWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Kolik máš najeto prosimtě ??
KJirka píše:jsou lidi, co na to mají jinej názor, ale já radši na pravidelnej servis jedu do autorizáku, i když mám po záruce. A vyplatilo se mi to. Teď tam auto stojí a budou mi měnit turbo na kulanci. Technik řek rovnou, že kdybych tam nejezdil, importér by se cukal.
http://www.svancarbosch.cz
Kompletní servisní služby i nových vozidel dále opravy všech Diesel systému ...
VW TIGUAN 2013 EXCLUSIVE EDITION
Kompletní servisní služby i nových vozidel dále opravy všech Diesel systému ...
VW TIGUAN 2013 EXCLUSIVE EDITION
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
72 t.
ale ono přímo neodešlo, dokonce podle mě nic nedělá. Ale servis pátrá po tom, co mi to při rozjezdech syčí. Objevili fouklý brejle na svodech a když sundali potrubá s turbem, tak zhodnotili, že je hřídel turba víc ojetá, než je zdrávo. A protože údajně u tohoto typu turba je nějaký sériový problém, importér rozhodl vyměnit. Víceméně náhoda a pro mě výhoda a klika.
ale ono přímo neodešlo, dokonce podle mě nic nedělá. Ale servis pátrá po tom, co mi to při rozjezdech syčí. Objevili fouklý brejle na svodech a když sundali potrubá s turbem, tak zhodnotili, že je hřídel turba víc ojetá, než je zdrávo. A protože údajně u tohoto typu turba je nějaký sériový problém, importér rozhodl vyměnit. Víceméně náhoda a pro mě výhoda a klika.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
ono Jirko se ví, že zrovna u modelu tvého CC je těch problémů kapánek více.. v tvém případě se skutečně asi fakt vyplatí jezdit ještě nějakou dobu do autorizáku..
s tímhle CC hoši mají pěkně máslo na palici..
s tímhle CC hoši mají pěkně máslo na palici..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Čeká mě výměna naftového a vzduchového filtru + olej. Více se toho neuvádí v servisce. Což mi přijde nějak málo věci. Brzdovka byla měněna v 60tkm, Adblue se mění jak často? Podle servisky jednou za 4 roky, to se mi nějak nezdá. A jak psal VWmaniak, ten olej bych si měl "načerno" někde nechat vyměnit i bez servisky, jo? A kolik to tak cca stojí a který bych měl koupit? Nějaký odkaz můžeš nadhodit, díky. Jinak servis plánuji ve Starém Městě a nebo Kyjově.
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Predpokladam, ze je to dsg 6ti stupnova, tak olej je tam tento G 052 182 A2 a jak uz bylo receno, tak pouze original VW. A co se tyka toho kdo ti to vymeni a za kolik to neposlouzim, snad ti nekdo napise kdo je z tveho okoli a poradi kam zaject.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
VW maniak dobrý
Ty intervaly výměn olejů a filtrů jsou v servisním plánu úplně pojebaný, vůbec na to nekoukej. Máš auto z druhý ruky, tak vyměň náplně i filtry. Proč např. proběhla v 60 t. nějaká výměna brzdový kapaliny naopak moc nechápu.
Olej do DSG není úplně levná záležitost a záleží na tom, za kolik ho kde seženeš. To si podle čísla G 052 182 A2 pohledej sám. Je ho tam mezi 5 - 6 litrů + filtr, ale ten stojí prd. A práce, samozřejmě. Tohle sám nedáš.
Ty tam leješ nějaký ADBLUE jo ? To bych se divil. Kde to máš schovaný ?
Ty intervaly výměn olejů a filtrů jsou v servisním plánu úplně pojebaný, vůbec na to nekoukej. Máš auto z druhý ruky, tak vyměň náplně i filtry. Proč např. proběhla v 60 t. nějaká výměna brzdový kapaliny naopak moc nechápu.
Olej do DSG není úplně levná záležitost a záleží na tom, za kolik ho kde seženeš. To si podle čísla G 052 182 A2 pohledej sám. Je ho tam mezi 5 - 6 litrů + filtr, ale ten stojí prd. A práce, samozřejmě. Tohle sám nedáš.
Ty tam leješ nějaký ADBLUE jo ? To bych se divil. Kde to máš schovaný ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15.07.2011 18:27
- Bydliště: Trutnov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Brzdovka je myslím po 3 letech, mě ji dělali také na 60 tisících
Passat CC 2011 2,0 TDi , 125 kW, DSG
Golf Sportsvan Marathon Edition 2016 1,4 TSi, 92 kW
Golf Sportsvan Marathon Edition 2016 1,4 TSi, 92 kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
no to možná ano, ale pak mi to nějak nesedí. Jestli je auto 2012, měnilo se to při 60 t. km a dneska, ve 2015 má 90 t. km, tak to nějak neodpovídá. Proč by někdo měnil brzdovku tak brzo ? To jsou obvykle signály, že auto má najeto úplně něco jiného, než si nový majitel myslí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Re: Pravidelný autorizovaný servis v 90tkm.
Nevím, a popravdě na to nechci ani myslet, že by to mělo více najeto. Já jsem to kupoval v 68tkm v červnu a nyní mám 79tkm, servis v 59tkm únor 2015. Odpovídat to bude, je to 2012/12.
Prostě doporučení, vyměnit klasicky olej, filtry. A olej v DSG u někoho v dílně.
A třeba destičky brzdové nebo rozvody? Rozvody jsou klasicky až u 120tkm, že?
Prostě doporučení, vyměnit klasicky olej, filtry. A olej v DSG u někoho v dílně.
A třeba destičky brzdové nebo rozvody? Rozvody jsou klasicky až u 120tkm, že?
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG