Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.09.2015 16:38
Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Zdravím, chtěl jsem poradit s volbou motoru. Jde mi o to jaký mají uživatelé tohoto fóra zkušenosti s motorem motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007 s nájezdem 225 000 tis km? Jde mi o to jaká je životnost tohoto motoru, spotřeba a spolehlivost? Je mi jasné, že vše je i v závislosti na stylu jízdy a údrbě ,ale jak je na tom motor obecně? Díky za rady a info
- scheni
- Jezdec
- Příspěvky: 237
- Registrován: 10.03.2008 19:26
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
ahoj, nevím teda, co tím chtěl básník říct, ale napsal jsi k motoru jen 2.0 TDI a výkon...
Zkus napsat třeba konkrétně typ motoru, co by Tě zajímal.
Jinak za mě:
2.0 TDI typ BMM a DSG nebrat v těchto kilometrech, to je zralé na GO převodovky
Já volil BMM a 6Q manual. Motor je z těch "lepších" a převodovky jsou celkem dostupné.
Zkus napsat třeba konkrétně typ motoru, co by Tě zajímal.
Jinak za mě:
2.0 TDI typ BMM a DSG nebrat v těchto kilometrech, to je zralé na GO převodovky
Já volil BMM a 6Q manual. Motor je z těch "lepších" a převodovky jsou celkem dostupné.
současnost:
VW Touran Goal
2.0 TDi PD BMM 103 kW, 7 míst, klasický rodinka vůz
pokec o autě http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 4#p3110814" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Touran Goal
2.0 TDi PD BMM 103 kW, 7 míst, klasický rodinka vůz
pokec o autě http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 4#p3110814" onclick="window.open(this.href);return false;
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Jelikož je v sekci Passat B6, tak předpokládám, že kód motoru bude BMR.
Já mám najeto 310 tisíc, motor je hlučnej, ale jede normálně. Když vytočím 4,5tis. a nemám zaplý rádio, tak mi přijde, že za chvilu vyletí, ale s rádiem je to krásně tichej motor
Já osobně nemám potřeba měnit.
Já mám najeto 310 tisíc, motor je hlučnej, ale jede normálně. Když vytočím 4,5tis. a nemám zaplý rádio, tak mi přijde, že za chvilu vyletí, ale s rádiem je to krásně tichej motor
Já osobně nemám potřeba měnit.
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Selatko ma ale auto na odpis BMR da s udrzbou i pul milionu. Blby je to s filtrem pevnych castic, po meste rychle odchazi. Motor je to dobrej, ale hlucnejsi nez novejsi CRka no. Ja mam BKP, a jsem maximalne spokojeny.
Jo a zadny BMM v Passatu nenajdes. Dsg vydrzi dele jk manual.
Jo a zadny BMM v Passatu nenajdes. Dsg vydrzi dele jk manual.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Jooo BMP, stačí vyměnit vačku, opravit mazací kanálky a dobrý no....
Ad téma. Je úplně jedno po jakém motoru koukáš, ale jde o faktický stav. Kde to auto jezdilo, jak jezdilo a na co jezdilo. A samozřejmě jak bylo servisované.
Ad téma. Je úplně jedno po jakém motoru koukáš, ale jde o faktický stav. Kde to auto jezdilo, jak jezdilo a na co jezdilo. A samozřejmě jak bylo servisované.
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Zdarec,Gumakln píše:Zdravím, chtěl jsem poradit s volbou motoru. Jde mi o to jaký mají uživatelé tohoto fóra zkušenosti s motorem motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007 s nájezdem 225 000 tis km? Jde mi o to jaká je životnost tohoto motoru, spotřeba a spolehlivost? Je mi jasné, že vše je i v závislosti na stylu jízdy a údrbě ,ale jak je na tom motor obecně? Díky za rady a info
já tehle motor BMR v passatu mám, taky rok 2007, najeto 305 tisíc km.
Nemůžu zatím soudit nějak do hloubky protože sem s ním najel cirka 15 tisíc km. Hodně záleží v jakém stavu ten motor v autě bude.
Já sem zatím spokojenej i když mě to zrovna před pár dny nechalo u mladý na chalupě Nakonec to bylo zdechlí čerpadlo, nový origo sem sehnal za 1800,- takže na TDI oprava za pár šušňů.
Svižný svezení s trošku uchrochtanym PD
Dlouhodobá spotřeba u mě: 6,3 l/100km - zhruba 60 kilometrový cesty do práce, nyní díky uzavírkám mix 1. třídy a okresek alá 50 odstínů šedi.
Závady motoru:
praskající hlavy - já jí mám vyměněnou ve VW, dobrý si tam zavolat jestli byla či nebyla na tom daném autě měněná
vadný vstřikovače - do tohodle motoru se většinou dávali vstřiky s indexem 073M, který si můžes v rámci svolávačky nechat zadarmo vyměnit ve VW, zase dobrý zavolat zeptat se, co bylo nebylo, popřípadně sundat dekl a sám si to zjistit (práce na 10 minut)
vyvažovací hřídele - viz. http://www.vyvazovaky.cz - pročti důkladně, jinak protočíš a z následků se pomočíš , já jedu za pár dnů k uživateli sharik4x4, kterej to dokáže udělat tak (aspoň v to pevně doufám ), že by to mělo být vyřešeno jednou pro vždy
setrvačník - umírá většinou mezi 200 a 300 tis. km - sehnat jde třeba od LUKu za cirka 10 tisíc korun (projevuje se kovovými zvuky hlavně při studeném motoru)
DSG
podle servisky (pokud se někde záhadně neztratila na trase Itálie - Německo - ČR) čekni jak často měnili v DSG olej
při zkušební jízdě pořádně vyzkoušet plynulost a bezproblémový chod a řazení - viz. http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... ek-dsg-161
To je jen takovej výčet toho na co je dobrý se zaměřit ještě navíc k těm základním věcem co by se tak nějak při koupi auta měli dělat
A hlavně nezapomeň vzít v úvahu to O opicích a banánech... nebo tady dostaneš potom těžkej čoud od masterů
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
-
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 29.01.2011 12:45
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Ahoj mám dotaz chtěl bych kupovat nové auto a v merku mám buď PASSAT B6 a nebo BMW E61 vzhledově se mi líbí obě ,ale u BMW se obávám ceny a dostupnosti dílů v náhradě s koncernem VW se nedá téměř žádný výrobce srovnat a taky jsem nikdy neměl zadokolku a na mé ježdění je docela nevhodná. jenže u passatu je blbý to,že peníze mám tak na rok max 2007 a to je prostě PDčko s kterýho mám strach at už co se týče hlavy,tak vstřikovačů ,prostě chtěl bych CR,kterej mám i ve svém autě a nemám žádnej problém kdežto PDčko už sem měl a byl sme rád,že sme to střelil za pár šupů.
chci se zeptat verze 125 kw měla CR taky až v cca půlce 2008? a PDčko se dávalo teda do kdy? chtěl bych spíše 125kw nehledě na DPF tomu se stejně u novějšího auta nevyhnu. jde mi o to,že mám nyní cca 400 Nm a 130 kw a jsu na to zvyklý a nachipovaná 103 kw bude asi línější nechci s tím závodit,ale mám rád prostě ten tah odspoda a možnost bezpečně předjet. docela jsme uvažoval,že bych se na to vyprdl a koupil si třeba aj 1,6 TDi ,ale já budu hledta kousky,kde chci NAVI, kůži, výhřev sedaček apd a to bývá v těch silnějších autech většinou stejně i u BMW.
jinak cenový rozpočet 140-170 tis
chci se zeptat verze 125 kw měla CR taky až v cca půlce 2008? a PDčko se dávalo teda do kdy? chtěl bych spíše 125kw nehledě na DPF tomu se stejně u novějšího auta nevyhnu. jde mi o to,že mám nyní cca 400 Nm a 130 kw a jsu na to zvyklý a nachipovaná 103 kw bude asi línější nechci s tím závodit,ale mám rád prostě ten tah odspoda a možnost bezpečně předjet. docela jsme uvažoval,že bych se na to vyprdl a koupil si třeba aj 1,6 TDi ,ale já budu hledta kousky,kde chci NAVI, kůži, výhřev sedaček apd a to bývá v těch silnějších autech většinou stejně i u BMW.
jinak cenový rozpočet 140-170 tis
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
To si radsi kup nejakou fabii, protoze vybouchany passat 5x stoceny te za tyto penize sezere i s chlupama a zbyde ti akorat tak ta kuzefavoV6 píše:...jinak cenový rozpočet 140-170 tis
Passat od roku 2005 je vse jen ne spolehlivy vuz a co se tyce nakladu na ND, tak ten rozdil mezi BMW a VW v tomto pripade nebude tak vyrazny...
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
E61 za 170tis bych si radsi koupil RS Fabku tvl
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Ale jakýpak rok 2005. on přeci chce CR, takže nejdřív tak 2008 (nebo 07, nevím). A za 140 - 170 t. kůže, navi, no to bude highline a pak už platí to, cos napsal. Já snad jen doplním, že krom toho x stočení to bude ještě svařený ze dvou vraků, z nichž jeden byl čórkateekey píše:To si radsi kup nejakou fabii, protoze vybouchany passat 5x stoceny te za tyto penize sezere i s chlupama a zbyde ti akorat tak ta kuzefavoV6 píše:...jinak cenový rozpočet 140-170 tis
Passat od roku 2005 je vse jen ne spolehlivy vuz a co se tyce nakladu na ND, tak ten rozdil mezi BMW a VW v tomto pripade nebude tak vyrazny...
Twl, kluci, tady je někdy fakt sranda hned po ránu
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Jirko, to je nejaky srandista ... zdravý clovek pri smyslech tohle vazne nenapíše!!! I kdyz sly B6 dolu, protoze stárnou a je k dispozici vice kusu a sem tam i odlitana vrana, i tak by musel pritlacit min kilo, ne-li vice (u BMW nevim, ale bude to obdobne).
Jestli to mysli vazne, jsem rad, ze takoveho cloveka neznam... vymysli si tady aby to melo supr vybavu a nejsilnejsi motor, idealne asi temer nejete a idealne, ze by za auto jen poděkoval a prodávající by mu mel jeste zaplatit a to by ho pul roku po koupi jeste proklinal, ze si sam musi do toho auta kupovat naftu
Jestli jsi to panáčku myslel vazne, tak jsi trochu mimo realitu
Jestli to mysli vazne, jsem rad, ze takoveho cloveka neznam... vymysli si tady aby to melo supr vybavu a nejsilnejsi motor, idealne asi temer nejete a idealne, ze by za auto jen poděkoval a prodávající by mu mel jeste zaplatit a to by ho pul roku po koupi jeste proklinal, ze si sam musi do toho auta kupovat naftu
Jestli jsi to panáčku myslel vazne, tak jsi trochu mimo realitu
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
tak nevěděl to třeba, nevyzná se, no tak teď už to teda ví. I kdyby nakrásně takový auto někde našel, bude to taková past, že se z toho po..., jak už napsal Teekey.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 29.01.2011 12:45
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Divali jste se na realitu kolik ty auta stoji? a na co jsem se ptal? nikdo mi nerekl ani pul slova k tomu a tomu motoru a jen se snazite zesmesnuit a polemizovat a ten co psal,ze je BMW s dilama stejny jak VW, tak k tomu se radej vyjadrovat nebudu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 29.01.2011 12:45
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
ano jsou magori co chteji 250 za rok 2004,ale to je cifi bezna cena rok 2005 je 150-160 tis samozrejme,ze maji 350 tis najeto jak jinakhkr píše:E61 za 170tis bych si radsi koupil RS Fabku tvl
Naposledy upravil(a) favoV6 dne 08.11.2015 18:07, celkem upraveno 1 x.
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007
Jak je videt, jsi chytrej a znalej az za roh, tak se koukni tam, kde maji CR 125kw v kuzi, s navi, xenonem a kdo vi cim jeste za 140tis a jedno si kup...nikdo ti v tom nebrání!
A kdybys nebyl líný, i tady na foru se dozvíš od kdy se do aut dava CR, jak jsou značeny motory atd...
Jinak u 10 let starych pekacu ty ceny asi u VW i BMW budu hodne podobne...to musim souhlasit... Rozdíl max nejaka stovka a to nic nebude
A kdybys nebyl líný, i tady na foru se dozvíš od kdy se do aut dava CR, jak jsou značeny motory atd...
Jinak u 10 let starych pekacu ty ceny asi u VW i BMW budu hodne podobne...to musim souhlasit... Rozdíl max nejaka stovka a to nic nebude
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB