Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 03.11.2015 09:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.03.2012

Příspěvky:

23

Ahojte
Tý čo ste už riešili prasknutý tento chladič pri motore BMP, nestalo sa Vám, že pri regenerácii DPF filtra Vám natekala nafta do motora?

Dik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 03.11.2015 09:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2968

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Nějak vůbec nechápu jak tyto dvě věci souvisí.

Chladič spalin u BMP je další známá nemoc passatu.

A při regeneraci se dostává nafta do oleje jak mi bylo osvětleno (díky kluci) přes pístní kroužky.

Takže o co Ti jde?

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 03.11.2015 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.04.2013

Příspěvky:

897

No, kto ma diesel. tak samezrejme, ze mu ide nafta do motora. Niekedy nejde, ale to bude cerpadlom.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 07.11.2015 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.03.2012

Příspěvky:

23

A ako odstranit to natekanie nafty do oleja? Viem ze cez piestne kruzky ale co to sposobuje ze to tam presiakne?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 09.11.2015 09:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2968

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Vyměnit auto.

Nevím jestli je úplně možné zamezit mísení nafty a oleje při regeneraci, ale ty máš tedy jiný problém.

Neustále Ti probíhá regenerace nebo kapou vstřiky nebo něco. Prostě máš ve válci víc nafty než se spálí a to nějakou příčinu musí mít.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 10.11.2015 08:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.03.2012

Příspěvky:

23

Neprebieha neustále, raz za 350 km sa spusti regenerácia. No len ako prísť na tú pričinu? Raz sme regeneráciu zapli ručne a mechanik bol prekvapený, že kolko dávkuje nafty do oleja, ale čím to môže byť spôsobené nepovedal. Vstreky majú výborné hodnoty takže tie neodchádzajú. Ja som to odhadoval na ten chladič plynov, či kvôli tomu že je prasknuty, nedostáva RJ zlé hodnoty a nedávkuje väčšie množstvo nafty.... Som lajk uplny takže možno hovorím blbosti.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 10.11.2015 08:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2968

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Jednou za 350km mi připadá teda dost často. Asi jezdíš krátké trasy, že?

A neustále pleteš 2 věci dohromady. Chladič spalin jsi teda už vyměnil?

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13.11.2015 19:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

723

Bydliště:

Slovensko

Chladic spalin podla mojho nazoru nema co robit s naftou v oleji. No mne sa regeneracia spusti kazdych 800-1000 km co som ako tak odslwdoval takze, bud mas pripchate uz dpf alebo ako pisal qido, tahas kratke trasy.



Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 24.12.2015 12:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.07.2009

Příspěvky:

139

Bydliště:

Most

Diagnostika hlásí - ventil chladiče zpětného vedení výfukových plynů. Musí se to kupovat celý, nebo jde vyměnit jen ten ventil? Celí je to docela darda! Padá to do nouzáku při prudším zatáčení auta nebo při přejíždění hrbolů a pod.

_________________
Passat Variant B7 2.0 TDi 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 24.12.2015 12:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13110

Bydliště:

Chomutov

vidím, že celá tahle"vymoženost" je pěkný kurvítko. Mě zase odešlo čidlo teploty spalin. Maličkost asi za 3 500,-Kč. Ten ventil by snad měl jít samostatně, ale chtělo by to ETKU.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 24.12.2015 13:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4754

Bydliště:

Praha

viewtopic.php?f=131&t=313061 Nejde samostatne. Je to ten dil co jsme resili o par témat vedle

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 24.12.2015 13:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13110

Bydliště:

Chomutov

jo vidiš, to je tenhle ventil. No tak to nejde, no.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 01.01.2016 12:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

125

Bydliště:

Zlínsko,tel 724958027

ahoj,tak s tim mám parádní zkušenost))rozdělat to nejde.Když kupuješ použitej,hodně ho prohlidni.Protože mechanik,tě za výměnu bude mět rad))ten přístup je užasnej))Já pak objednal uplně novej,kterej ještě ,ted nedošel,pač v ČR,žádnej neni a stoji skoro 9tis))Naštěsti Jirka měl takřka novej)tím díky ještě jednou


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu
PříspěvekNapsal: 01.01.2016 16:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13110

Bydliště:

Chomutov

přístup je tam úžasnej. V tom mým případě to dělali se sundanou nápravnicí a i tak to nebylo úplně jednoduchý. Takže obavy z toho, že tam dáš použitej díl, co nebude následně fungit, naprosto chápu. Ale jestli Jirka. řekl, že je o.k., tak to o.k. bude.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group