Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Ahoj,
chci se zeptat zda by někdo z popisu dokázal aspoň trochu poradit, případně navézt k možnému řešení co dále. Na diag 0 chyb klasicky. Jedná se o Passat 2.0 TDI CR 103kw CFFB. Závada se projevuje hned po startu kdy je slyšet takový cvrkot, není to klepání, není to kovové. Za studena je to slyšet méně, po ohřátí na provozní teplotu hodně zřetelně i v kabině. Frekvence klepání/cvrlikání se zvyšuje rovnoměrně s otáčkama motoru. Předpokládám, že pokud by to byly ventily tak se to projevuje hlavně za studena nebo ne? Změřil jsem odchylky vstřiků a za studena jsou do 1.0mg ale za tepla viz obrázek níže přes 1.5, při dalším měření i 1.72. Otázkou je, jestli je špatný první nebo čtvrtý vstřik? Nemůže to být i něčím jiným? Hledal jsem tu a mohla by to být i vačka, špatný tlak válce a proto vstřiky mohou dávkovat více.. nerad bych dělal GO motoru jen tak pro nic.
Díky
chci se zeptat zda by někdo z popisu dokázal aspoň trochu poradit, případně navézt k možnému řešení co dále. Na diag 0 chyb klasicky. Jedná se o Passat 2.0 TDI CR 103kw CFFB. Závada se projevuje hned po startu kdy je slyšet takový cvrkot, není to klepání, není to kovové. Za studena je to slyšet méně, po ohřátí na provozní teplotu hodně zřetelně i v kabině. Frekvence klepání/cvrlikání se zvyšuje rovnoměrně s otáčkama motoru. Předpokládám, že pokud by to byly ventily tak se to projevuje hlavně za studena nebo ne? Změřil jsem odchylky vstřiků a za studena jsou do 1.0mg ale za tepla viz obrázek níže přes 1.5, při dalším měření i 1.72. Otázkou je, jestli je špatný první nebo čtvrtý vstřik? Nemůže to být i něčím jiným? Hledal jsem tu a mohla by to být i vačka, špatný tlak válce a proto vstřiky mohou dávkovat více.. nerad bych dělal GO motoru jen tak pro nic.
Díky
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Vstřik na 1.válci je KO.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
co ten čtvrtý -1.84 ?
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Ten to pouze dorovnává, ten bude v pořádku
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Už mám koupený jiný, jen se teď ochladilo abych to vyměnil venku. Takže první co má největší kladné hodnoty? No a když je špatný vstřik, může způsobovat to cvakání?
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Hlavně kup všechno těsnění, ať se to dá ještě někdy vyndat.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Klepe ten vstřik , protože špatně rozprašuje. Mělo by to pak zmizet.Hlavně novou sadu těsnění ,nový šroub na držák vstřiků , jinak se ukroutí a vyčistit šachtu frézkou a kartáčkem. Jak to nebude čistý tak se podfoukne a zapeče a nikdo to nevyndá.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Myslím, že tohle zrovna není práce, která by šla udělat venku ve sparťanských podmínkách. Bez vysokotlaku nevyfoukáš bordel z šachty.A ještě bych řekl, že budeš muset vyndat oba vstřiky, to jest 3+4, protože ta podkova drží oba dva společně.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
S tím si poradím doma před garáží, jeden vstřik už sem takto měnil na podzim, ono stačí jeden vyndat a pak to už jde vysunout Těsnění mám nové. Horší bude když vyměním ten první a zjistím že to cvaká dál
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
To bude dobrý, uvidíš.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Tak jsem první vstřik vyměnil, po asi 150km jsou hodnoty zase jiné a tentokrát to vypadá zase na druhý, který předtím vypadal vpohodě..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
proto je vždycky lepší měnit všechny vstřiky najednou.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- mirek22
- Jezdec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 17.01.2010 22:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Podle mně je horší 4 vstřik a 2 přidává aby vyrovnal ale pořad je v toleranci .
Myslím že tohle není na výměnu , aditiva na vyčištění a tankovat kvalitní naftu .
Měl jsem horší hodnoty až 2,3 a po použiti aditiva BG 245 hodnoty nových vstřiku .
Myslím že tohle není na výměnu , aditiva na vyčištění a tankovat kvalitní naftu .
Měl jsem horší hodnoty až 2,3 a po použiti aditiva BG 245 hodnoty nových vstřiku .
Passat Variant B7 /2.0TDI 103kw CFFB / Lane Assist / Sign assist / Discovery media PQ -DAB
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
nemáš tam nějaký bordel v naftě? Pokud je hodnota mínusová, je to právě dorovnání,takže si to napsal přesně opačně.
Změřil bych tlaky, nějak se mi to nezdá.
Změřil bych tlaky, nějak se mi to nezdá.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Vadný vstřik nebo ventily 2.0 TDI CR CFFB
Ještě můžu zkusit ten první co jsem vytáhl dát místo čtvrtého. Jinak ale nejsou žádné problémy se studenými starty, chvěním, nepravidelným chodem či jiné neduhy. Všechny jsem neměnil, protože jsem čekal že se to vyřeší po jednom, aniž bych do toho nasypal 15tis. Palivový filtr jsem měnil teď taky, čistič jsem nezkoušel zatím, ale můžu ho tam dát. Nájezd je už skoro 400 tak to ani vstřiky být nemusí, ale něčím jiným.