Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 09:54 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

Ahoj mám Passat B6 1.9 tdi r.v.2005 motor BKC s PD
Nemáte někdo odkaz na nějaké schéma nebo neví někdo jak přesně funguje palivová soustava u tohoto vozu?
Jde mi o to,že jsem zjistil že přímo v sacím koši který je v nádrži a je v něm palivové čerpadlo tak na vývodu
paliva tohoto čerpadla je odbočka o stejném průměru zpět do nádrže a je umístěna asi 7cm nad spodním nasáváním čerpadla.
Tudíž mi není jasné jak může čerpadlo dopravit naftu do palivového filtru,když je v něm třeba vzduch.Palivo si přece najde kratší a lehčí cestu což je hned za čerpadlem zpět do nádrže. Je pravda,že vlastně nezůstane nádž nikdy prázdná aby nedošlo k zavzdušnění přívodu paliva do tandemového čerpadla.
Ví někdo jak funguje ten ventil ve víčku palivového filtru? a jak dojde k samovolnému odvzdušnění palivového filtru?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 10:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13391

Bydliště:

Chomutov

tobě něco nefunguje ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 11:36 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

No klasika to co se řeší pořád dokola a je tam spousta různých možností.
Po dlouhé jízdě-zahřátý motor nejde nastartovat. Stává se to velmi náhodně.
Motor nechytne -začnu startovat a držím startování asi 10 vteřin a pak to začne chytat postupně na všechny válce.
Děje se poté celý den při každém startu.Auto přes noc vychladne a druhý den startuje normálně.Pak třeba zase ujedu
za několik dní 500 km a bez problémů. Už dvakrát se stalo,že to chcíplo při zastavování když klesaly otáčky do
volnoběhu. Dvakrát auto načteno-žádná chyba.Čidlo teploty vody a paliva hlásí normální hodnoty.
Tandemové čerpadlo neteče. Vstřikovače vykazují vyrovnané hodnoty je mezi nimi minimální rozdíl.
Před výměnou palivového filtru to udělalo párkrát na první pokus o startování na podruhé již normální.
Po výměně pal.filtru Mann ujeto 5 tis.km-je to častější.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 13:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13391

Bydliště:

Chomutov

a když zapneš klíček, tak to čerpadlo vzadu slyšíš ? Ježiš, co já se s tímhle natrápil u dvojkový Octy. Ale palivovej systém to nikdy nebyl. Teda ne ta část, která je vzadu.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 14:17 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

No právě že to v tomhle autě s tímto motorem funguje jinak-čerpadlo se nezapíná pokaždé před startem.
Chod čerpadla si řídí údajně ŘJ sama.
Nefunguje to tak že čerpadlo natlakuje systém palivem a vypne se. Byl jsem zvyklý,že u předchozích nafťáků
jak HDI tak DCI přímo z motoru čerpadla vedla hadice ven (Tudíž všechen tlak paliva) do palivového filtru
a přes zpátečku zpět do nádrže. U VW PD je divné,že se právě už v nádrži část paliva za čerpadlem,vrací zpět do nádrže.Je to jako kdyby jsi chtěl pomocí zahradní hadice napustit bazén,který je od tebe 6m a v té hadici
hned na začátku uděláš z boku díru o stejném průměru jako je ta hadice-kam ta voda poteče? Tobě na nohy.
Pokud bude tlak velký poteče z díry jako blázen a něco i do bazénu. V tom autě to tak má být ale chci pochpit proč
to tak je. A co je v tom plastovém baznechtu co je uvnitř víčka naftového filtru kam se sbíhají čtyři hadice-
2x nádrž vstup,výstup a 2x Tandemové čerpadlo vstup a asi přepad.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 14:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13391

Bydliště:

Chomutov

hele, tohle je nějak složitý na mě :laugh: taky nemusím vědět všechno, žejo :D já jsem spokojenej, že to nastartuje a jede. Aby taky ne, za ty prachy, viď :D
Vydrž, on se někdo ozve. :wink:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 14:26 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

Příloha:
11728_cerpadlo_1.jpg
11728_cerpadlo_1.jpg [ 33.76 KiB | Zobrazeno 1853 krát ]

Tady jsem si dovolil použít obrázek z diesel fóra-popisky nejsou moje ale je tam vidět ta odbočka.
Tímto se omlouvám autorovi obrázku. Celé čerpadlo i s košem je ve skutečnosti trochu jiné ale základ je stejný.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 21:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5050

Bydliště:

Praha

To čerpadlo jede při každém zapnutí klíčku asi 3s, nevím kdo ti řekl tu blbost že si to řídí jednotka sama. To s těma 4x hadicema je naftový filtr

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 19.11.2015 23:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

Popsaný problém jsem řešil na motoru AVF před rokem. Dělalo mi to stejnou neplechu a hledal jsem závady přesně jako nach32. Kompletní demontáž čerpadla z nádrže byla o to horší, že jsem měl 4kolu. Čištění mu prospělo, ale problém nevyřešilo. Vyměnil jsem následně právě ten plastový ventil na filtru nafty. Je to bimetal dvojcestný ventil, který pouští teplou naftu zpět do filtru, ale horkou už pustí jen přes chladič nafty do nádrže. Tam taky problém nebyl. Nakonec pomohla výměna těsnících kroužků na vstřikách a bylo po problému. Někde to prostě přisávalo luft a když už to bylo venku, tak jsem dal nový trysky.

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 20.11.2015 02:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5050

Bydliště:

Praha

Currahee píše:
Popsaný problém jsem řešil na motoru AVF před rokem. Dělalo mi to stejnou neplechu a hledal jsem závady přesně jako nach32. Kompletní demontáž čerpadla z nádrže byla o to horší, že jsem měl 4kolu. Čištění mu prospělo, ale problém nevyřešilo. Vyměnil jsem následně právě ten plastový ventil na filtru nafty. Je to bimetal dvojcestný ventil, který pouští teplou naftu zpět do filtru, ale horkou už pustí jen přes chladič nafty do nádrže. Tam taky problém nebyl. Nakonec pomohla výměna těsnících kroužků na vstřikách a bylo po problému. Někde to prostě přisávalo luft a když už to bylo venku, tak jsem dal nový trysky.

Jsi hodný že se tady kolegovi snažíš poradit. Jenže si v sekci B6, a právě ten plastový ventil na filtru nafty vůbec B6 nemá, s těsnícími kroužky na vstřikách můžeš mít pravdu, nicméně pokud není slyšet čerpadlo v nádrži, tak bych hledal závadu právě tam....

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 20.11.2015 08:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

Jsi hodný, že mě upozorňuješ v jaké jsem sekci, to jsem ale popleta, že? Vždyť tam ten plastový ventil taky nemám :P Ptal se, asi tam něco takového má. Jinak moje čerpadlo taky vrčelo, ale stejně to občas při vyřazení kvaltu při volnoběhu zachvělo a zdechlo. Pak jsem málem startér ukroutil, ale chytlo to po jednom válci. Zapnout 10x klíč bylo na nic, čerpadlo dávalo z hadice na filtru stříkala nafta, ale motor chytil až po dlouhém startování.

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 20.11.2015 09:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13391

Bydliště:

Chomutov

no je fakt, že kdyby nefachalo čerpadlo, tak ty problémy budou jak při studených, tak při teplých startech. Takže to těsnění vstřikovačů asi není vůbec blbej námět k přemýšlení. Navíc je to už takovej pěknej evergreen.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 20.11.2015 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

Evergreen to je a jsem docela rád, že už mám CR i když všechno má svoje. Každopádně to těsnění vydrželo 250kkm a PD systém měly už německý ponorky za druhý světový, tak tyhle jednoduchý závady se dají přirovnat k pouhé rýmě, ale hodně blbě se hledaj :)

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 20.11.2015 19:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13391

Bydliště:

Chomutov

a jak vidíš, tak ani desítky let po válce to Němci nedokázali vychytat úplně

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 24.11.2015 12:52 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

Jirka. píše:
Currahee píše:
Popsaný problém jsem řešil na motoru AVF před rokem. Dělalo mi to stejnou neplechu a hledal jsem závady přesně jako nach32. Kompletní demontáž čerpadla z nádrže byla o to horší, že jsem měl 4kolu. Čištění mu prospělo, ale problém nevyřešilo. Vyměnil jsem následně právě ten plastový ventil na filtru nafty. Je to bimetal dvojcestný ventil, který pouští teplou naftu zpět do filtru, ale horkou už pustí jen přes chladič nafty do nádrže. Tam taky problém nebyl. Nakonec pomohla výměna těsnících kroužků na vstřikách a bylo po problému. Někde to prostě přisávalo luft a když už to bylo venku, tak jsem dal nový trysky.

Jsi hodný že se tady kolegovi snažíš poradit. Jenže si v sekci B6, a právě ten plastový ventil na filtru nafty vůbec B6 nemá, s těsnícími kroužky na vstřikách můžeš mít pravdu, nicméně pokud není slyšet čerpadlo v nádrži, tak bych hledal závadu právě tam....

Děkuji Currahee za odpověď.
Teď co jsou nižší teploty tak starty zatím ok. Když jsem měl venku to podávací čerpadlo z nádrže tak jsem opravil tu plastovou hadici co vede od čerpadla.Bylo měněné a jak se jednou sundá už špatně těsní.
Pro Jirku -mám B6 a ten ventil v palivovém filtru je ale je na víčku zevnitř.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group