Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 24.11.2015 12:56 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

Currahee píše:
Popsaný problém jsem řešil na motoru AVF před rokem. Dělalo mi to stejnou neplechu a hledal jsem závady přesně jako nach32. Kompletní demontáž čerpadla z nádrže byla o to horší, že jsem měl 4kolu. Čištění mu prospělo, ale problém nevyřešilo. Vyměnil jsem následně právě ten plastový ventil na filtru nafty. Je to bimetal dvojcestný ventil, který pouští teplou naftu zpět do filtru, ale horkou už pustí jen přes chladič nafty do nádrže. Tam taky problém nebyl. Nakonec pomohla výměna těsnících kroužků na vstřikách a bylo po problému. Někde to prostě přisávalo luft a když už to bylo venku, tak jsem dal nový trysky.

Ahoj-dá se ten ventil koupit nový? Ještě mě napadá jestli to nemůže přisávat vzduch někde přes ten chladič paliva.
Myslím,že je někde zezadu nahoře na motoru.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 24.11.2015 19:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5055

Bydliště:

Praha

To co tady popisuje Currahee je na B5, klasický termoventil zvenku na filtru a poslední auto které to mělo byla B5.5. Pokud chceš tam mam celý filtr z B6 za 500kč, samostatně se to koupit nedá, jedině jako celý nový filtr 3C0127400A za 4100kč

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 26.07.2017 14:41 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

20.03.2017

Příspěvky:

1

Zdravím všechny,
došlo k situaci, že mi auto zastavilo z duvodu prázdné nádrže! Ano, přítelkyně si půjčila auto a zapomněla natankovat... :-/
Jde o to, že i po doplnění nafty do nadrze auto stále nejde nastartovat. Komunikoval jsem přes telefon se známým, který má servis a ten mi tvrdil, že jsou dvě možnosti:
a) odvzdušnit - zavést do servisu
b) zkoušet startovat - tuto možnost upřesnil tak, že mám zkusit cca.8s podržet startování a následně pak cca.3min počkat z důvodu, aby se starter nepřehřál, neboť nemá vlastní chlazení. Říkal, že tak na 10-15pokus by to mělo chytnout.... Sice tím bude trpět starter i další součásti, ale pry je to nejjednodušší způsob.

Chci vás požádat o radu, zda to vyzkoušet a nebo se nechat odtahnout do nejbližšího servisu.

Pro upřesnění se jedná o VW passat B6, r.v.2007, 2.0TDI, 125kW, DSG, Individuál

Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 26.07.2017 15:27 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

301

Bydliště:

Praha

cau, tohle se mi taky stalo, mam taky 125 kw, zavisi jak moc se s tim snazila bez nafty jet, je to strasne neprijemny a nejde to pak vubec snadno nastartovat.... neni zadna pumpicka atp.

fungovala moznost 2 tocil jsem s prestavkama asi 10-15 minut, chvilku pockat... nespalit starter a nevyblit baterku..., dulezity je taky vyndavat klicek, kdyz ho tam davas znova a znova tak natahne cerpadlo a ta bublina bude mensi a mensi, nic vic se delat neda, jinak az dilna no...

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 26.07.2017 16:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5055

Bydliště:

Praha

U PD jede čerpadlo cca 3s po zapnutí klíče do první polohy. Tohle udělat tak 30x ať se zaplní filtr. Pak už jen startovat. Bude to chvíli trvat, ale pak chytne

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 26.07.2017 18:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6245

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Jak psal Jirka. U PD jede cerpadlo po otoceni klicku. U CR motoru jde az pri startovani.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivová soustava
PříspěvekNapsal: 09.12.2017 01:45 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

21.05.2015

Příspěvky:

44

Tak závada po letech odstraněna. Byl to špatný konektor na kabeláži co jde do nádrže. Nakonec jsem to zjistil protože se jak konektor tak protikus kolem plusového přívodu k čerpadlu roztavil. Natáhl jsem plus z kabelového svazku přímo až na motor čerpadla a už se závada neprojevila.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group