Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hoši zdar,
nevim co mám dělat, su v pitchi, tak tu zakládám novej topic.
Jinak k problému:
Včera sem zavezl do AUTO Vysočina v Jihlavě svýho Passata na svolávačku na vstřiky. Kromě výměny vstřiků jsme se dohodli na nějakých drobných opravách (únik ostřikovače, regenerace dpf..) a taky na adaptační jízdu na seřízení DSG. A právě při téhle jízdě došlo k tomu, že se mechanikovi co to projížděl chíplo za jízdy auto. Po zjištění závady mě borec volal, že je zadřený turbo. Domluvil sem se s nimi, aby ho demontovali aby se aspoň zjistilo v jakym stavu je a zde tam nedošlo třeba k utržení nějakých částic a nalítání do mkotorový části (zjistím zítra).
Jak je to se zodpovědností za vzniklé problémy s autem během servisních úkonů? Existuje tam nějaká šance něco uhádat nebo mě nezbejvá než si koupit nový turbo a modlit se aby nebyli špony v motoru nalítaný a domrdanej celej motor
Budu rád za jakoukoliv radu co mám dělat. Zítra tam budu volat a domlouvat se na nějakém postupu ale absolutně netuším co můžu / nemůžu chtít a žádat
nevim co mám dělat, su v pitchi, tak tu zakládám novej topic.
Jinak k problému:
Včera sem zavezl do AUTO Vysočina v Jihlavě svýho Passata na svolávačku na vstřiky. Kromě výměny vstřiků jsme se dohodli na nějakých drobných opravách (únik ostřikovače, regenerace dpf..) a taky na adaptační jízdu na seřízení DSG. A právě při téhle jízdě došlo k tomu, že se mechanikovi co to projížděl chíplo za jízdy auto. Po zjištění závady mě borec volal, že je zadřený turbo. Domluvil sem se s nimi, aby ho demontovali aby se aspoň zjistilo v jakym stavu je a zde tam nedošlo třeba k utržení nějakých částic a nalítání do mkotorový části (zjistím zítra).
Jak je to se zodpovědností za vzniklé problémy s autem během servisních úkonů? Existuje tam nějaká šance něco uhádat nebo mě nezbejvá než si koupit nový turbo a modlit se aby nebyli špony v motoru nalítaný a domrdanej celej motor
Budu rád za jakoukoliv radu co mám dělat. Zítra tam budu volat a domlouvat se na nějakém postupu ale absolutně netuším co můžu / nemůžu chtít a žádat
Naposledy upravil(a) rakosnicek23 dne 03.12.2015 07:24, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
neblázni prosim tě, vydejchej, zmenši písmo ! Jsou na takový věci dobře pojištěný !!! Klidně spi !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
KJirka píše:neblázni prosim tě, vydejchej, zmenši písmo ! Jsou na takový věci dobře pojištěný !!! Klidně spi !
Hochu první co frajer na telefonu začal mlít tak nový za 24 papírů... Já se v tu chvíli ani pořádně nevěděl která bije. Nehledě na to, že autem najedu denně 120 kilometrů do práce... Zítra tam mám volat tak se snažim pozbírat co nejvíc novejch informací a zkušeností.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
no budou to možná na tebe zkoušet, pokud jsou náležitě drzí. Jestli čekáš nějakou habaďůru, vem si s sebou právníka. To ti to např. zbořej a budou ti vyprávět, za kolik bude oprava ? Co tě to zajímá ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Já myslím, že když to turbo bude opotřebené věkem a s výměnou vstřiků to nebude mít nic společného, jen prostě odešlo zrovna při servisu, tak žádný právník nepomůže.
Spíš je divné, co znamená zadřené? Zadřená regulace, nebo že se rozletělo nebo co? Navíc pokud je vadné turbo tak auto 100% nezdechne, bud jen blbě jede, nebo vydává divné pazvuky, nebo sežere nahromaděný olej v cooleru a nekontrolovatelně točí, ale že by bez nějakých jiných průvodních jevů jen tak zdechlo a nešlo nastartovat je divné, spíš v tom čuchám nějakou snahu zamaskovat nějaký jiný problém a vytáhnout na to prachy z kapsy zákazníka. Jediné jak by při výměně vstřiků mohli odrovnat turbo je, že blbě nasadili víko ventilů a chcal jim z toho olej, až to přestalo mazat, nebo že by jim do sání spadla nějaká matka nebo něco, jinak si to fakt nedokážu představit.
Spíš je divné, co znamená zadřené? Zadřená regulace, nebo že se rozletělo nebo co? Navíc pokud je vadné turbo tak auto 100% nezdechne, bud jen blbě jede, nebo vydává divné pazvuky, nebo sežere nahromaděný olej v cooleru a nekontrolovatelně točí, ale že by bez nějakých jiných průvodních jevů jen tak zdechlo a nešlo nastartovat je divné, spíš v tom čuchám nějakou snahu zamaskovat nějaký jiný problém a vytáhnout na to prachy z kapsy zákazníka. Jediné jak by při výměně vstřiků mohli odrovnat turbo je, že blbě nasadili víko ventilů a chcal jim z toho olej, až to přestalo mazat, nebo že by jim do sání spadla nějaká matka nebo něco, jinak si to fakt nedokážu představit.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Také mi připadá tvrzení, že auto zdechlo se zadřeným turbem velmi, ale velmi divné. Jirka, to napsal hezky.
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele nejdřív mě volal, že to chcíplo a že to musej odvézt zpátky do servisu (podval?) Co se stalo nic ani snaha třeba sám od sebe zavolat. Tak jak nad tim dumám říkám zavolám tam hned ať mě řeknou co nejdřív co se stalo. No tak borec jojo dáme vědět. Po 2 hodinách (!) volá a říká zadřený turbo. Nic víc. Jo vlastně se nezapoměl hned zmínit, že nový stojí 25 klacků. Tak mu říkám, zítra zavolám a vymyslíme nějaký postup. Je to celí takový prapodivný. už při tom prvním telefonátu mě přišlo jak když ví co s tim je. Teď jim to tam bude celej pátek ležet tak mám strach aby tam nedělali nějaký change...Jirka. píše:Spíš je divné, co znamená zadřené? Zadřená regulace, nebo že se rozletělo nebo co? Navíc pokud je vadné turbo tak auto 100% nezdechne, bud jen blbě jede, nebo vydává divné pazvuky, nebo sežere nahromaděný olej v cooleru a nekontrolovatelně točí, ale že by bez nějakých jiných průvodních jevů jen tak zdechlo a nešlo nastartovat je divné, spíš v tom čuchám nějakou snahu zamaskovat nějaký jiný problém a vytáhnout na to prachy z kapsy zákazníka. Jediné jak by při výměně vstřiků mohli odrovnat turbo je, že blbě nasadili víko ventilů a chcal jim z toho olej, až to přestalo mazat, nebo že by jim do sání spadla nějaká matka nebo něco, jinak si to fakt nedokážu představit.
No a k tomu sou snad pojištěný, když se u nich něco zesere? Kaýdej díl na tom autě je použitej, 8 let starej, opotřebovanej. Nechci přijít a řvát navalte turbo, namontujte zadarmo at můžu jed co nejdřív do hajzlu. Ale tak kurwa přece nebudu platit 30 tisíc kvůli tomu že tam nějakýmu čůrák0vi zapadla matka nebo, že tomu dával za studena kouř...
Přemýšlel sem nad tim a zkusím se domluvit s mojí spoluúčastí, dejme tomu do 10ti tisíc. Když si támhle 65letej děda nechá udělat na pojišťovnu novou kyčel a chcípne po operaci tak přece nemocnice nebude říkat, že byl starej a opotřebovanej. Já je prostě jebu - přijel sem tam po vlastní ose s autem co jelo normálně a teď budu čekat než nějakej polozmrd uzná, že na tom nesou vinu.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Pojištění je dle mě na škodu kterou způsobí, případně zaměstnanec na blbost. Né na to že ti vlivem opotřebení a stáří poškodí další věc, třeba žárovka, nebo turbo. Když mu tam spadne matka a přizná to tak to jde z pojištění na blbost.
Nevím, ten popis závady spíš sedí na to že tam něco dojebali a ted mlží, nebo to tvoje turbo už jezdí nějakému zaměstnanci v autě a ty dostaneš na ukázku jeho. Ale nechci nikoho soudit, třeba se mýlím.
Nevím, ten popis závady spíš sedí na to že tam něco dojebali a ted mlží, nebo to tvoje turbo už jezdí nějakému zaměstnanci v autě a ty dostaneš na ukázku jeho. Ale nechci nikoho soudit, třeba se mýlím.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
no zrovna to chci napsat Jirko. To by teda byla ku*va náhoda, že by umřelo turbo zrovna ve chvíli, kdy to je v servisu. Vsadim boty, že něco posrali. A jestli něco posrali, pojistka se na to vztahuje. A že by se někomu líbilo jeho turbo ? No to je úplná píčovina.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele mluvil sem teď s právníkem a ten řek ať si stojim za tím aby auto uvedli do pojízdného stavu v kterym ho přebírali...Jirka. píše:Pojištění je dle mě na škodu kterou způsobí, případně zaměstnanec na blbost. Né na to že ti vlivem opotřebení a stáří poškodí další věc, třeba žárovka, nebo turbo. Když mu tam spadne matka a přizná to tak to jde z pojištění na blbost.
Kde je ta hranice toho, že to zrovna odešlo protože už to bylo načatý a kde ta kde to prostě někdo zmrdal? Kdo bude řešit žárovku za 150 korun (jen přípklad) a kdo opravu za 30 litrů?
Zítra až tam budu volat tak na pohodu, v sobotu tam dojedu osobně si to nafotit a sepsat než tam s tim začnou kouzlit a v pondělí za vedoucim servisu hledat společnou řeč. Jak jinak kurwa?
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Do pič3 jalový v televizi fotbaly a já sem celej den dosranej...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
zbytečně otálíš, já bych tam vletěl hned zítra ráno a chtěl to vidět.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
KJirka píše:zbytečně otálíš, já bych tam vletěl hned zítra ráno a chtěl to vidět.
Sem v práci... jinak bych tam byl už 10 minut před otvíračkou
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- VWPassatVW
- Profík
- Příspěvky: 904
- Registrován: 14.01.2011 20:00
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Souhlas s Jirkou, okamžitě bych se tam vydal. Radši volno v práci, ale budeš moudřejší. V sobotu je podle mě pozdě...
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
No uvidíš sám, ale podle mě je tohle úplně stejný případ, jako když ti na emisích praskne rozvoďák při vytáčení motoru. Prostě to budou hrát na to že to bylo načatý když si jim to dával. A kde je ta hranice? No to se musíte dohodnout, a když se nedohodnete, tak to asi určí soud na základě nějakého znaleckého posudku, nebo nevím. Ale tlač na ně jak nejvíc to půjde, vyhrožuj právníkem, třeba změknourakosnicek23 píše: Hele mluvil sem teď s právníkem a ten řek ať si stojim za tím aby auto uvedli do pojízdného stavu v kterym ho přebírali...
Kde je ta hranice toho, že to zrovna odešlo protože už to bylo načatý a kde ta kde to prostě někdo zmrdal? Kdo bude řešit žárovku za 150 korun (jen přípklad) a kdo opravu za 30 litrů?
Zítra až tam budu volat tak na pohodu, v sobotu tam dojedu osobně si to nafotit a sepsat než tam s tim začnou kouzlit a v pondělí za vedoucim servisu hledat společnou řeč. Jak jinak kurwa?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA