Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od skacel99 »

hkr píše:A určitě nekuchat. On i argument "koupil jsem to už vykuchaný" trochu smrdí.
Věděl jsem o tom a cíleně jsem kupoval auto bez DPF. Když si přečtete,jak to "funguje" u PD motorů,byla to tehdy jasná volba

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Qido »

skacel99 píše:
hkr píše:A určitě nekuchat. On i argument "koupil jsem to už vykuchaný" trochu smrdí.
Věděl jsem o tom a cíleně jsem kupoval auto bez DPF. Když si přečtete,jak to "funguje" u PD motorů,byla to tehdy jasná volba
Nesouhlasím. hkr to napsal dobře.
U PD je s obecně s DPF problém, to je jasné. Díky koncepci vstřikování tvoří více resp. větší pevné částice a ještě v kombinaci s českým vesměs městským provozem jdou DPF zákonitě kukat.

Ale to zase musí člověk přemýšlet a koupit si auto dle daného použití.

Uživatelský avatar
VWPassatVW
Profík
Profík
Příspěvky: 904
Registrován: 14.01.2011 20:00
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od VWPassatVW »

Hele, jeden možná blbej dotaz, jak zjistíš, že ti tam za těch cca 17k dali opravdu new turbo? Budeš u toho? Protože to si asi jen tak sám pak nezkontroluješ. Jen vzhledem ke zkušenostem kolegů s tímto servisem...
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Jirka. »

VWPassatVW píše:Hele, jeden možná blbej dotaz, jak zjistíš, že ti tam za těch cca 17k dali opravdu new turbo? Budeš u toho? Protože to si asi jen tak sám pak nezkontroluješ. Jen vzhledem ke zkušenostem kolegů s tímto servisem...
Nové turbo je docela dobře poznat (i když některé z repasů jsou zvenku od nového k nepoznání), původní nebo použité by bylo 100% poznat to si snad nikdo nedovolí.
Nechci se opakovat, ale ještě jsem opravdu neviděl auto co nešlo nastartovat kvůli zadřenému turbu, tudíž bych v tom hledal nějaký háček.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Lukkii »

Quido: naprosty souhlas!
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

VWPassatVW píše:Hele, jeden možná blbej dotaz, jak zjistíš, že ti tam za těch cca 17k dali opravdu new turbo? Budeš u toho? Protože to si asi jen tak sám pak nezkontroluješ. Jen vzhledem ke zkušenostem kolegů s tímto servisem...

Ty vole hoši neděste mě 8) to si nedovolej v týhle situaci...

Jo pořád mě vrtá hlavou proč to nejde ani nastartovat. Chcíplo to při regeneraci dpf tak snad tam nenalítali nějaký kozí bobky do dpf a neni po smrti. Ale to už je jejich problém. Řekli turbo tak se vymění a auto bude jezdit :smoke: víc mě nezajímá, teda aspoň teď :gey:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od hkr »

No aby to nevyměnili a neřekli ti že to furt nefunguje... :negative:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

Hele uvidíme ve středu. I když teda nevím pokud by se to stalo jak pises co budu dělat... :fool:
Přece jen je to fakt divný, že to je totálne mrtvý.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

nový od starýho bys měl poznat vizuálně. Co samozřejmě nepoznáš, jestli je skutečně nový nebo jen repas. Hele to je těžký, nějakou elementární důvěru v ten servis člověk prostě asi musí mít.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

Já se ani tak nebojím toho, že by tam dali jiný turbo než nový. Já se spíš bojim toho aby nebyl v hajzlu DPF filtr protože pak by tehle kolotoč dohadování začal na novo...

Každopádně mě několikrát ujistili, že na vině je zadřený turbo. Až ho nasaděj a zjistěj, že je v pič1 i dpf nebo něco jiného tak mě šlehne.

Nejhorší je, že podle znalce kterýmu sem volal sem v téhle situaci v dost slabim postavení a svým způsobm sem rád, že sme našli takovou dohodu co se týče turba. Vzhledem k tomu kolik stojí nový dpfko u nich si myslím, že společnou řeč by sme už ani nedokázali najít.
A v tu chvílí co? Vzít od Jirky. dalšího zajíce v pytli? Vykuchat? Soudit se?...

Ty voe vy ste mě zase ten můj pocit sebeuspokojení pěkně rozmrdali :laugh:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
VWPassatVW
Profík
Profík
Příspěvky: 904
Registrován: 14.01.2011 20:00
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od VWPassatVW »

No, každopádně ti držím palce, ať máš pašíka co nejdříve v pohodě! A dej pak vědet, jak to vše dopadlo.
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

VWPassatVW píše:No, každopádně ti držím palce, ať máš pašíka co nejdříve v pohodě! A dej pak vědet, jak to vše dopadlo.
No cejtim v kostech, že hned ve středu tady přibude pár příspěvků :fool: :D


Jakej názor máte na renovaci, čištění DPF viz.http://www.dpfe.cz/?utm_source=google&u ... content=V2

Chtěj za to kolem 6 tisíc se zárukou a s "garancí" vyčištění až do 98% původního stavu (trošku mě to teda připomína teleshoping a Horsta Fuchse) :laugh:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko ?!
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

KJirka píše:nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko ?!
Tam mít aspoň rozeplej pásek není na závadu ne? :smoke:


Vždycky je lepší bejt na všechno aspoň trošku nachystanej a připravenej. I když k tomu nakonec nedojde. To máš jak když si preventivně kupuješ kondomy. :dog: ...kdyby mě chtěli ojebat :laugh:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

pokud vyvolali nucenou regeneraci, tak asi nejspíš tím obrovským žárem lehlo turbo. Je to divný, na to je turbo stavěný, ale budiž. Je teda jen otázka, jestli ř.j. vyhodnotí nefunkční turbo tak, že motor úplně odstaví. Myslím si, že minimálně by měl jít motor nastartovat, neřku-li s ním normálně jet. Sice to pojede jak šnek, ale hýbat se to bude. Na druhou stranu ucpanej DPF diagnostika musí bezpochyby poznat. Tak snad tam ty auta neopravujou od včera a vědí aspoň trochu, co říkaj.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“