Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- GeorgettaCZ
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 30.10.2014 11:23
- Bydliště: Praha 6 - Dědina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Ahoj,
Jen k zamyšlení... má smysl dát 25k za "nový" nový turbo? Nevyplatilo by se nechat to údajně zadřený zrepasovat a udělat z něj "jako nový"? Pokud je ta statická část v pořádku, tak bych šel touhle cestou...Za repas dáš třeba 10k, rozhodně ne 25k... a dostaneš záruku. Firem, co to dělaj, je hodně a jejich zaměstanci jsou většinou nadšenci a profíci. Nemyslim si, že by měli důvod tě ojebat...
Ale zpět k problému! Je to o zkušenosti. Chce to si dycky přečíst komplet celej předávací protokol, vč. všelijakých, malým písmem napsaných podmínek, který si servis sám diktuje a kterýma se kreje! To je klasika! A event. jim to prostě odmítnout podepsat...Trvat na dopsání fakt o autě, vč. třeba místo přísežnýho prohlášení, že si nejsi vědom jakékoli skryté vady a také toho, že výslovně nesouhlasíš s tím a tím článkem předávacího protokolu... nejsem právník, ale sbírám postřehy a zkušenosti právě s plněním všech možných, českým právním řádem, uznávaných druhů obchodních smluv. A předávací protokol lze považovat, po splnění určitých podmínek (identifikátory obou stran, rozsah požadovaných činností, odhad ceny, atd.), za formu obchodní smlouvy. Takže pokud se při testování a kalibrování nově osazených součástek, zničí něco dalšího, náhrada bude hrazena z pojistky servisu. Od toho jí mají!
Dal jsi jim pojízdný auto, na kterým měli dle dohody udělat úkony vedoucí k prodloužení životnosti. Co se dělo v servise mimo tvou přítomnost se nikdy nikdo nedoví, je to tvoje slovo, že bylo vše ostaní v pořádku proti slovu servisu...a tady na tvé straně stojí nový občanský zákoník a právo. Pohroz jim právníkem, znaleckým posudkem a tím, že to ve finále zaplatěj celý, vč. tvých výloh. Tak ať to auto koukaj dát do pořádku. A pak bych si to auto pro jistotu nechal zkontrolovat ještě jiným servisem, kterej by potencionálně mohl odhalit nějakou mstu..., která by tě teoreticky mohla ohrozit, v tom nejhorším případě, i na životě. Tolik asi za mě... Hodně štěstí! Dej vědět, co tomu ve skutečnosti bylo a hlavně, jak jsi dopad! Právní cestě se asi ale nevyhneš...
Jen k zamyšlení... má smysl dát 25k za "nový" nový turbo? Nevyplatilo by se nechat to údajně zadřený zrepasovat a udělat z něj "jako nový"? Pokud je ta statická část v pořádku, tak bych šel touhle cestou...Za repas dáš třeba 10k, rozhodně ne 25k... a dostaneš záruku. Firem, co to dělaj, je hodně a jejich zaměstanci jsou většinou nadšenci a profíci. Nemyslim si, že by měli důvod tě ojebat...
Ale zpět k problému! Je to o zkušenosti. Chce to si dycky přečíst komplet celej předávací protokol, vč. všelijakých, malým písmem napsaných podmínek, který si servis sám diktuje a kterýma se kreje! To je klasika! A event. jim to prostě odmítnout podepsat...Trvat na dopsání fakt o autě, vč. třeba místo přísežnýho prohlášení, že si nejsi vědom jakékoli skryté vady a také toho, že výslovně nesouhlasíš s tím a tím článkem předávacího protokolu... nejsem právník, ale sbírám postřehy a zkušenosti právě s plněním všech možných, českým právním řádem, uznávaných druhů obchodních smluv. A předávací protokol lze považovat, po splnění určitých podmínek (identifikátory obou stran, rozsah požadovaných činností, odhad ceny, atd.), za formu obchodní smlouvy. Takže pokud se při testování a kalibrování nově osazených součástek, zničí něco dalšího, náhrada bude hrazena z pojistky servisu. Od toho jí mají!
Dal jsi jim pojízdný auto, na kterým měli dle dohody udělat úkony vedoucí k prodloužení životnosti. Co se dělo v servise mimo tvou přítomnost se nikdy nikdo nedoví, je to tvoje slovo, že bylo vše ostaní v pořádku proti slovu servisu...a tady na tvé straně stojí nový občanský zákoník a právo. Pohroz jim právníkem, znaleckým posudkem a tím, že to ve finále zaplatěj celý, vč. tvých výloh. Tak ať to auto koukaj dát do pořádku. A pak bych si to auto pro jistotu nechal zkontrolovat ještě jiným servisem, kterej by potencionálně mohl odhalit nějakou mstu..., která by tě teoreticky mohla ohrozit, v tom nejhorším případě, i na životě. Tolik asi za mě... Hodně štěstí! Dej vědět, co tomu ve skutečnosti bylo a hlavně, jak jsi dopad! Právní cestě se asi ale nevyhneš...
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
ale prosimtě, nikdo ještě ani neví, co s tím turbem, je a jestli je problém vůbec v turbu. To ostatní píšeš dlouze a pěkně, fakt dobrý.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- kasilek
- Jezdec
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.09.2007 12:04
- Bydliště: Jihlavwa
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Ja jen dodam TO JE PROSTE AUTOVYSOCINA.
Kamarad tam jel na prvni servis po koupi a kluci mu ho rozsrelili.
Kamarad tam jel na prvni servis po koupi a kluci mu ho rozsrelili.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
TO jako vážně?kasilek píše:Ja jen dodam TO JE PROSTE AUTOVYSOCINA.
Kamarad tam jel na prvni servis po koupi a kluci mu ho rozsrelili.
Jak se k tomu postavili?
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Chtěl bych sdílet tvé nadšení co se týká repasovaných turb. Nevím kolk sis nechal dělat repasů, ale za mě repas nikdy, to raději jeté. Dneska to repasuje každej kdo má doprdele díru a dělá mistra světa a přitom to ani nevyváží. Z těch repasů tak 20% funguje tak jak má. Zbytek bud blbě reguluje a má mrtvej spodek do 2500otáček, nebo žere nepřiměřeně olej, nebo padá do nouzáku, nebo nenajede ani desetinu toho co nový turbo. Když to pak budeš chtít reklamovat, tak si s tebou vytřou pr**l a řeknou že to byla špatná montáž, nebo že musíš mít něco špatně na motoru. A zrovna u BMR kde musí nápravnice dolů by se mi to fakt chtělo dělat 2x.GeorgettaCZ píše:Ahoj,
Jen k zamyšlení... má smysl dát 25k za "nový" nový turbo? Nevyplatilo by se nechat to údajně zadřený zrepasovat a udělat z něj "jako nový"? Pokud je ta statická část v pořádku, tak bych šel touhle cestou...Za repas dáš třeba 10k, rozhodně ne 25k... a dostaneš záruku. Firem, co to dělaj, je hodně a jejich zaměstanci jsou většinou nadšenci a profíci. Nemyslim si, že by měli důvod tě ojebat...
Ale zpět k problému! Je to o zkušenosti. Chce to si dycky přečíst komplet celej předávací protokol, vč. všelijakých, malým písmem napsaných podmínek, který si servis sám diktuje a kterýma se kreje! To je klasika! A event. jim to prostě odmítnout podepsat...Trvat na dopsání fakt o autě, vč. třeba místo přísežnýho prohlášení, že si nejsi vědom jakékoli skryté vady a také toho, že výslovně nesouhlasíš s tím a tím článkem předávacího protokolu... nejsem právník, ale sbírám postřehy a zkušenosti právě s plněním všech možných, českým právním řádem, uznávaných druhů obchodních smluv. A předávací protokol lze považovat, po splnění určitých podmínek (identifikátory obou stran, rozsah požadovaných činností, odhad ceny, atd.), za formu obchodní smlouvy. Takže pokud se při testování a kalibrování nově osazených součástek, zničí něco dalšího, náhrada bude hrazena z pojistky servisu. Od toho jí mají!
Dal jsi jim pojízdný auto, na kterým měli dle dohody udělat úkony vedoucí k prodloužení životnosti. Co se dělo v servise mimo tvou přítomnost se nikdy nikdo nedoví, je to tvoje slovo, že bylo vše ostaní v pořádku proti slovu servisu...a tady na tvé straně stojí nový občanský zákoník a právo. Pohroz jim právníkem, znaleckým posudkem a tím, že to ve finále zaplatěj celý, vč. tvých výloh. Tak ať to auto koukaj dát do pořádku. A pak bych si to auto pro jistotu nechal zkontrolovat ještě jiným servisem, kterej by potencionálně mohl odhalit nějakou mstu..., která by tě teoreticky mohla ohrozit, v tom nejhorším případě, i na životě. Tolik asi za mě... Hodně štěstí! Dej vědět, co tomu ve skutečnosti bylo a hlavně, jak jsi dopad! Právní cestě se asi ale nevyhneš...
Když zničí něco dalšího tak to jde z pojistky, ale když ti zdechne turbo např při výměně pneumatik tak s tím nepočítej. Prostě pokud to nesouvisí s opravou tak se bude každý cukat to platit ze svého. Jinak nevím kde a kolikrát si podepisoval předávací protokol, ale kdyby mi zákazník nechtěl podepsat předávací protokol, nebo mě zdržoval sepisováním nějakých místopřísežných prohlášení,tak si budu myslet že je to debil a trapič, s kterým pak akorát budou problémy a bude ve všem hledat nějaký problém. Pak mi bude mi říkat že mu něco klepe vpředu od tý doby, co jsem mu měnil žárovku v zadním světle, a že to chce zdarma opravit, protože v protokolu nic takového nebylo. Tak ho raději preventivně pošlu do zadní části těla resp. ke konkurenci at si ho užijou.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jirka pravdu di.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
...tak hlavne od určitýho r.v. (08?) se turbo ani repasovaný nedělá.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hoši,
tak po 3 hodinovym sezení a dohadování s vedoucím servisu sme dospěli do určitýho kompromisu kterej sem byl ochotnej akceptovat.
Po zvážení všech pro a proti kdy mě soudní znalec, kterého mě domluvil kamarád, řekl jak se věci mají a že v soudnim sporu mám minimální šanci uhrát souvislost s opravou a poškozením turba, po názoru právníka a v neposlední řadě i po vašich názorech sme se dohodli následovně:
Servis mě nechá nový turbo za 16,700 Kč (nákup a bez DPH) s tím, že mě zadarmo starý turbo vymění za nový. K tomu servis na sebe vezme hadici k intercooleru, těsnění a další pitchoviny co se při výměně použijí a zadarmo vymění olej a filtr.
V úterý přijde turbo a ve středu si pojedu pro opravený auto.
Asi je tohle nejrozumnějsí a nejpohodlnějsí řešení, protože existuje dost velká pravděpodobnost, že prostě turbo odešlo do věčných lovišt zrovna u nich bez jejich přičinění (jak když bába chcípne u pokladny v Kauflandu, prostě si nevybíráš )
Jít neústupně zvát znalce, právníka a nakonec by mě po pár měsících tahanic bez auta s největší pravděpodobnosí zbylo nepojízdný auto s dalšíma nákladama za tyhle výdaje včetně třeba odtahu auta do servisu...
Vzhledem k tomu, že mě ještě na svolávačce vyměnili všechny 4 vstřiky (jeden už byl měněnej před dvěma lety, ale prej se na to taky ještě vztahoval) tak sem odtamtud odcházel celkem i s přijemným pocitem. Tak snad všechno proběhne jak má, nenajdou se tam další potíže co mohli vzniknout zadřením turba a příští týden pojedu s paštikou po vlastní ose dom
tak po 3 hodinovym sezení a dohadování s vedoucím servisu sme dospěli do určitýho kompromisu kterej sem byl ochotnej akceptovat.
Po zvážení všech pro a proti kdy mě soudní znalec, kterého mě domluvil kamarád, řekl jak se věci mají a že v soudnim sporu mám minimální šanci uhrát souvislost s opravou a poškozením turba, po názoru právníka a v neposlední řadě i po vašich názorech sme se dohodli následovně:
Servis mě nechá nový turbo za 16,700 Kč (nákup a bez DPH) s tím, že mě zadarmo starý turbo vymění za nový. K tomu servis na sebe vezme hadici k intercooleru, těsnění a další pitchoviny co se při výměně použijí a zadarmo vymění olej a filtr.
V úterý přijde turbo a ve středu si pojedu pro opravený auto.
Asi je tohle nejrozumnějsí a nejpohodlnějsí řešení, protože existuje dost velká pravděpodobnost, že prostě turbo odešlo do věčných lovišt zrovna u nich bez jejich přičinění (jak když bába chcípne u pokladny v Kauflandu, prostě si nevybíráš )
Jít neústupně zvát znalce, právníka a nakonec by mě po pár měsících tahanic bez auta s největší pravděpodobnosí zbylo nepojízdný auto s dalšíma nákladama za tyhle výdaje včetně třeba odtahu auta do servisu...
Vzhledem k tomu, že mě ještě na svolávačce vyměnili všechny 4 vstřiky (jeden už byl měněnej před dvěma lety, ale prej se na to taky ještě vztahoval) tak sem odtamtud odcházel celkem i s přijemným pocitem. Tak snad všechno proběhne jak má, nenajdou se tam další potíže co mohli vzniknout zadřením turba a příští týden pojedu s paštikou po vlastní ose dom
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 06.08.2011 13:59
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
kasilek píše:Ja jen dodam TO JE PROSTE AUTOVYSOCINA.
Kamarad tam jel na prvni servis po koupi a kluci mu ho rozsrelili.
...nedá mi to,musím si taky přiložit. V tomhle rádoby značkovém servisu AUTOVYSOČINA mi namontovali žhavičky s jinou voltáží než tam patří,stane se říkal jsem si,pak jsem tam byl na svolávačce na vstřiky-vstřiky udělali,ale na lištu se vysrali,pak jsem jel asi po půl roce k sharikovi na vyvažováky, ve vaně se válelo cosi ze vstřiku,už přesně nevim co ale sharik povídal že to tam muselo spadnout jedině když se měnili vstřiky a to hovado co to dělalo to prostě neuhlídalo...od tý doby když jedu kolem AUTOVYSOČINA tak mám i nohy v pěst
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele jak si přišel na to, že se na tu lištu vysrali a jak si to řešil? Já jen abych si to pohlídal...jarkasarka píše:...nedá mi to,musím si taky přiložit. V tomhle rádoby značkovém servisu AUTOVYSOČINA mi namontovali žhavičky s jinou voltáží než tam patří,stane se říkal jsem si,pak jsem tam byl na svolávačce na vstřiky-vstřiky udělali,ale na lištu se vysrali,pak jsem jel asi po půl roce k sharikovi na vyvažováky, ve vaně se válelo cosi ze vstřiku,už přesně nevim co ale sharik povídal že to tam muselo spadnout jedině když se měnili vstřiky a to hovado co to dělalo to prostě neuhlídalo...od tý doby když jedu kolem AUTOVYSOČINA tak mám i nohy v pěst
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
tak to si teda kolego dopadnul líp, než bych čekal. Twl,ty seš klikař. Takže za necelých 17 t. budeš mít komplet nový vstřiky, turbo a motorovej olej. Hezky !!!
A uvidíš, jak to teď pojede. Vsadím se, že to bude citelnej rozdíl. Gratulace !
A uvidíš, jak to teď pojede. Vsadím se, že to bude citelnej rozdíl. Gratulace !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 06.08.2011 13:59
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
jarkasarka píše:kasilek píše:Ja jen dodam TO JE PROSTE AUTOVYSOCINA.
Kamarad tam jel na prvni servis po koupi a kluci mu ho rozsrelili.
...nedá mi to,musím si taky přiložit. V tomhle rádoby značkovém servisu AUTOVYSOČINA mi namontovali žhavičky s jinou voltáží než tam patří,stane se říkal jsem si,pak jsem tam byl na svolávačce na vstřiky-vstřiky udělali,ale na lištu se vysrali,pak jsem jel asi po půl roce k sharikovi na vyvažováky, ve vaně se válelo cosi ze vstřiku,už přesně nevim co ale sharik povídal že to tam muselo spadnout jedině když se měnili vstřiky a to hovado co to dělalo to prostě neuhlídalo...od tý doby když jedu kolem AUTOVYSOČINA tak mám i nohy v pěst
...po těch žhavičkách jsem jim už nevěřil,tak jsem si nechal zkontrolovat u známého jestli opravdu vyměnili všechny vstřiky za ty co tam mají být, no a mechanik si náhodou všiml,že na liště je datum výroby 2006,jo a mimochodem ještě než spustili tu kulanci na vstřiky tak se tam nechal pořídit novej za 4000,jen se muselo vědět na koho se obrátit...prostě hnus velebnosti
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Mě pořád neleze do hlavy jak může auto úplně zdechnout kvůli zadřenému turbu, na druhou stranu všichni jsou spokojený, tak asi není co řešit.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
No kolego. Dohoda celkem dobrá. Ne skvělá, ale dobrá.
Jen mi pořád chybí jedna informace. Opravdu odešlo turbo? Jak je na tom filtr DPF?
EDIT: viz. Jirka.
Jen mi pořád chybí jedna informace. Opravdu odešlo turbo? Jak je na tom filtr DPF?
EDIT: viz. Jirka.
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Qido píše:No kolego. Dohoda celkem dobrá. Ne skvělá, ale dobrá.
Jen mi pořád chybí jedna informace. Opravdu odešlo turbo? Jak je na tom filtr DPF?
EDIT: viz. Jirka.
Tak o filtru se nezmínili, že by byl ko. Snad tam nedošlo k úniku oleje do dpfka. Kdyby jo tak půjde vykuchat... co s tím jiného. Neprcám bankéřku abych moh dát 40 za novej jen kvůli polozmrdúm ze životního prostředí.
Já vím, že na to tady má hodně z vás specifický názor. Ale představa že se s nima zas budu hádat je dost odstrašující... každopádně nemalujme čerta na zeď. Snad to bude v pořádku.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884